Chidaneh.com placeholder image

میز اپن شیشه ای، سادگی مدرن در دکوراسیون آشپزخانه!

به قلم: یاسمین ثریا

برای دیزای آشپزخانه میز اپن شیشه ای یک انتخاب مدرن است که می‌تواند آشپزخانه‌های کوچک را جادارتر نشان دهد؛ کانتر را ظریف نشان دهد. از طرفی ترکیب شیشه با کابینت‌های کلاسیک؛ نمای سبک کلاسیک آشپزخانه را تلطیف می‌کند. اگر در سالن مهمانی کانتر بار دارید نیز می‌توانید با میز اپن شیشه ایی زیبای چراغ‌دار، گوشه‌ای رویایی برای پذیرایی‌تان دیزاین کنید. تمام این مدل‌ها را در این صفحه نشان داده‌ایم.

میز اپنن شیشه ای آشپزخانه زیبا
اپن شیشه ای برای آشپزخانه کوچک

انواع میز اپن شیشه ای آشپزخانه

برای دیزاین آشپزخانه های اپن می‌توانید؛ انواع میز اپن شیشه ای را به طرز زیبایی به کار برید. ابتدا به سبک آشپزخانه توجه کنید؛ کابینت‌های شما چه شکلی‌اند و طرح چیدمان آشپزخانه چیست؟

قالیشویی ادیب
  • آشپزخانه کلاسیک
  • آشپزخانه مدرن
  • کابینت‌های ممبران
  • کابینت های گلاس
  • آشپزخانه اپن
  • آشپزخانه جزیره

مطلب پیشنهادی: 

کابینت های گلاس سفید بهتره یا نقره‌ای؟

اپن شیشه ای مدرن

1) اپن شیشه ایی برای آشپزخانه کلاسیک

در آشپزخانه‌های کلاسیک می‌توان با صفحه اپن شیشه ای زیبا نمای شلوغ و پر جزئیات کابینت‌های چوبی یا ممبران را بهتر کرد.

همچنین کانترهای تمام شیشه آکواریومی می‌توانند، فضای خانه را باطراوت‌تر نشان دهند.

اپن آشپزخانه شیشه ای مدرن

آشپزخانه های ایرانی با اپن شیشه ای

یکی از نکاتی که باید در انتخاب کابینت در نظر گرفت، صفحه کابینت و میز اپن آشپزخانه است. برای استفاده از شیشه در کابینت آشپزخانه می توانید بدنه را از هر متریال مورد نظر خود داشته باشید و صفحه رویی را از جنس شیشه کار کنید. پیشنهاد می شود سبکی از کابینت را انتخاب کنید که در ترکیب با شیشه زیبایی بیشتری به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد. استفاده از شیشه در صفحه کابینت در حالی که توجه چندانی را به خود جذب نمی کند، ظاهری متفاوت را در آشپزخانه به وجود می آورد.

اپن شیشه ای آشپزخانه

میز اپن شیشه ای کلاسیک جدید

جالب است بدانید که شیشه این قابلیت را دارد تا در هر سبک دکوراسیون بنشیند. کابینت های به سبک کلاسیک و لوکس دارای تزیینات زیادی هستند و بسیاری از افراد دوست دارند در زمان کار در آشپزخانه نیز از این تزیینات لذت ببرند و قسمت های کار شده کابینت را ببینند. در این حالت است که می توانید از شیشه برای صفحه کابینت استفاده کنید. کابینت جزیره که در قسمت بالایی تزیینات زیبایی دارد را با یک شیشه مقاوم و نشکن بپوشانید. حالا دیگر زیبایی کابینت شما در هر لحظه دیدنی است!

میز اپن شیشه ای کلاسیک
میز اپن شیشه ای آشپزخانه کلاسیک

2) اپن شیشه ای آشپزخانه کوچک

اگر قرار بود در این آشپزخانه مدل جزیره تمام صفحه روی کابینت کانتر، به صورت کورین یا چوب یا هر سطح ماتی باشد؛ نمای آشپزخانه تمام هال را به خود اختصاص می‌داد. در این خانه‌ها که معمولا زیر 100 متر هستند؛ می‌توانید برای روی اپن یا کانتر جزیره از میز اپن شیشه ای مدرن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:

انواع آرک اپن آشپزخانه برای هر سلیقه و بودجه‌ای!

میز اپن شیشه ای آشپزخانه مدرن
اپن شیشه ای آشپزخانه کوچک
کانتر اپن شیشه ای زیبا

3) مدل اپن شیشه ای اشپزخانه مدرن

سبک مدرن کابنیت، کاملا با صفحه اپن شیشه ای آشپزخانه هماهنگی دارد. می‌توانید با خیال راحت انواع این صفحه‌های شیشه‎ای زیبا را روی کانتر اپن یا جزیره به کار برید؛ بدون این‌که نگران تناسب ضخامت یا سایز شیشه باشید.

مطلب پیشنهادی:

کدام جنس کابینت برای آشپزخانه بهتر است؟

میز اپن شیشه ای آشپزخانه
صفحه میز اپن شیشه ای کانتر آشپزخانه جزیره

مدل‌های میز شیشه ای اپن مدرن و جدید

ستفاده از شیشه در میز اپن ظاهر مدرن و متفاوت به آشپزخانه می دهد. تصور کنید که آشپزخانه مینیمال شما با یک میز اپن شیشه ای چه حس خوبی به فضا می دهد. شیشه های ساده و بدون رنگ را می توان به سادگی با هر رنگی از کابینت و آشپزخانه هماهنگ کرد. می توانید از شیشه های رنگی در میز اپن و کانتر آشپزخانه استفاده کنید تا با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد. شیشه های دارای طرح و نقش زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می بخشد.

میز اپن شیشه ای مدرن

مسلم است که مقاومت متریال استفاده شده در صفحه کابینت و میز اپن دارای اهمیت بسیار است و علاوه بر زیبایی در زمان خرید باید به این نکته نیز توجه کرد. شیشه هایی که در میز اپن و کانتر استفاده می شوند، در برابر حرارت مقاوم هستند، به آسانی تمیز می شوند و همچنین غیر قابل نفوذ هستند.
 

میز اپن شیشه ای در آشپزخانه کوچک

برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک باید از کابینت مدرن و ساده استفاده کنید تا فضای قابل استفاده بیشتری در اختیار داشته باشید. شیشه یکی از متریال های پر طرفداری است که همیشه کاربرد بسیاری داشته است و هیچ گاه هم از رده خارج نمی شود.

میز اپن شیشه ای

سطح رویی کابینت آشپزخانه از جنس شیشه مناسب آشپزخانه کوچک است. متریال ساده شیشه بدون تزیینات اضافی فضای مورد نیاز برای رفت و آمد در آشپزخانه را حفظ می کند. به دلیل سطح صاف و صیقلی باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد و به دلیل انعکاسی که از فضا در سطح شیشه به چشم می خورد، این اتفاق می افتد. در دکوراسیون آشپزخانه های زیادی دیده می شود که از اپن آشپزخانه به عنوان سطحی برای کار و یا به عنوان میز ناهار خوری استفاده می شود. یکی از روش هایی که می توانید شیشه را به دکوراسیون آشپزخانه خود و به عنوان سطحی برای استفاده به کار ببرید، کانتر شیشه ای در آشپزخانه است.کانتر شیشه ای در آشپزخانه می تواند به عنوان میز غذاخوری و با نام میز اپن شیشه ای کاربرد داشته باشد و بدون اینکه روی کابینت قرا بگیرد، به عنوان سطحی برای غذا خوردن مورد استفاده قرار بگیرد.

برای سفارش هر کدام از این مدل کانترهای اپن شیشه ای می‌توانید از بخش ثبت سفارش چیدانه کمک بگیرید. تا اهالی فن با شما تماس بگیرند.

مطلب پبشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
visionpakhsh_36920 در تاریخ 20 آذر 1395
تصاویر زیبایی بود با مطالب مفید تشکر فروشگاه ویژن پخش
visionpakhsh_36920 در تاریخ 20 آذر 1395
تشکر

ثبت دیدگاه