Chidaneh.com placeholder image

دیوار آجری در دکوراسیون داخلی،7 طراحی گرم و صمیمی!

به قلم: تحریریه چیدانه

دیوار: هیچ چیزی در دکوراسیون داخلی خانه مانند دیوار آجری دلپذیر و گرم کننده نیست، گرمی و نمای روستیک آجر یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش و تزیین دیوار است. آجر یکی از صمیمی ترین مصالح ساختمانی می باشد که حضور آن درگوشه و کنار دکوراسیون داخلی علاوه بر منحصر به فرد کردن آن حالت صمیمی و ساده ای به آن می بخشد. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم کاربرد دیوار آجری در بخش های مختلف از فضاهای دکوراسیون داخلی را با شما در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

در ادامه خواهید دید:

اسکای اسکرپر
  • دیوار آجری در ورودی و راهرو
  • دیوار آجری در دکوراسیون نشمین
  • دکوراسیون آشپزخانه با دیوار آجری
  • دیوار آجری در اتاق غذاخوری
  • دکوراسیون اتاق خواب با دیوار آجری
  • دکوراسیون اتاق کار با دیوار آجری
  • ترکیب دیوار آجری با چوب در دکوراسیون داخلی

امیر صادقی
طراحی دیوار راهروی ورودی
امیر صادقی

دیوار آجری در ورودی و راهرو

در دکوراسیون این خانه با طراحی بسیار زیبا و متفاوت دیوار راهروی ورودی مواجه هستیم. برای طراحی این دیوار آجری از چیدمان قاب عکس و همچنین چراغ دیواری استفاده شده است. طراحی سقف این راهرو هم بی نظیر و متفاوت است و برای تزیین آن از کلاف نخ های رنگی استفاده شده است و ظاهر این فضا را بیش از بیش منحصر به فرد کرده است.

مطالب بیشتر: دیوارپوش آجری، اگر مشت بزنی بهش این تویی که اذیت میشی!

امیر صادقی
منزل خلاقانه ی خانم بادآهنگ در جنت آباد
امیر صادقی

ثمین موسوی
دیوار آجری پذیرایی
ثمین موسوی

دیوار آجری در دکوراسیون نشمین

همان طور در تصویر می بینید در دکوراسیون داخلی این نشیمن برای تزیین دیوار پشت تلویزیون از آجر استفاده شده است ، این دیوار آجری ظاهری صمیمی تر و با اصالتی به این دکوراسیون مدرن بخشیده است. تلفیق رنگ گرم آجر با رنگ سرد مبلمان توانسته به سادگی تعادل را در فضای این دکوراسیون برقرار کند.

مطالب بیشتر: دیوار آجری در دکوراسیون داخلی،7 طراحی گرم و صمیمی!

خانه آجری کرمان

دکوراسیون آشپزخانه با دیوار آجری

شاید انتخاب آجر به دلیل نظافت سخت برای فضایی مانند آشپزخانه کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما با کمی زیرکی می توانید از آن برای فضاهایی مانند دیوار وردی آشپزخانه و یا اطراف کابینت های دور از گاز و سینک استفاده کنید و ظاهر صمیمی با دیوار آجری به دکوراسیون آشپزخانه خود ببخشید.

مطالب بیشتر: دیوار آجری در دکوراسیون، این دلبر قدیمی را بهتر بشناسید!

استودیو پر
پروژه ی عکاسی منزل مسکونی یافت آباد
استودیو پر

گروه مهندسی ژینکو
دیوار آجری
گروه مهندسی ژینکو

دیوار آجری در اتاق غذاخوری

یکی از زیباترین کاربرد های آجر در دکوراسیون سنتی است. همانطور که در تصویر میبینید جلوه دیوار آجری در دکوراسیون سنتی بسیار زیبا و گرم خودش را نشان می دهد. 

ستفاده از دیوار آجری در دکوراسیون داخلی نه تنها برای دکوراسیون سبک‌های سنتی بلکه برای انواع سبک مینیمال و مدرن نیز استفاده می‌شود. امروزه دیوار آجری در طرح و رنگ‌های متفاوت در بازار عرضه شده است که شما بسته به نوع سلیقه و سبک خانه خود یا محیط کار خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

مطالب بیشتر: طراحی دیوار در دکوراسیون داخلی، 12 خانه آجرپوش ایرانی !

گروه مبلمان یاتاش
هماهنگی سرویس خواب با دکوراسیون اتاق
گروه مبلمان یاتاش

دکوراسیون اتاق خواب با دیوار آجری

سرویس خواب از ضروریات جدایی ناپذیر یک اتاق خواب است. باید برای تهیه ی بهترین سرویس خواب، به تمام نکات مخصوصا رنگ و طرح دیوارهای اتاق خواب توجه زیادی داشت و بر اساس آن ها زیباترین و هماهنگ ترین کالای خواب را انتخاب کرد، همان طور که در این تصویر می بینید تلفیق دیوار آجری با سرویس تخت و روتختی های کرم قهوه ای فضای گرم و دلچسبی را به وجود آورده است.

مطالب بیشتر: سنگفرش آجری؛ ۶ ایده برای طراحی خاص!

سوده حاجی کرم
طراحی اتاق کار به سبک تلفیقی
سوده حاجی کرم

دکوراسیون اتاق کار با دیوار آجری

در طراحی این  اتاق کار از سبک تلفیقی به زیبایی استفاده شده است. انتخاب دیوار آجری سفید رنگ برای فضای پشت مانیتور به خوبی ظاهر مدرن و جوان پسند این اتاق را حفظ کرده است همچنین کتابخانه‌ در این فضا بسیار کاربردی است و بخش‌های متنوعی دارد که از هم جدا می‌شود و این امکان را به کاربر می‌دهد که هر بار فرمش تغییر کند؛ مثلا یک زمانی این قفسه‌ها کنار ورودی به عنوان پارتیشن استفاده می‌شد. یکی دیگر از خوبی‌های این کتابخانه این است که دو طرفش می‌شود کتاب گذاشت.

مطالب بیشتر: تزیین دیوار خانه به سلیقه شقایق دهقان و محراب قاسم خانی

مبلمان ماجان
مبلمان راحتی
مبلمان ماجان

ترکیب دیوار آجری با چوب در دکوراسیون داخلی

یکی از متریال‌هایی که می‌توان به راحتی در کنار آجر قرار داد، چوب است. چوب و آجر در کنار هم هماهنگی بسیار زیادی دارند و جلوه خاصی به محیط می‌بخشند. برای ترکیب این دو متریال می‌توانید یکی از دیوارها را به عنوان دیوار آجری انتخاب کنید و برای کف از پوشش پارکت استفاده کنید. از مبلمان های رنگ روشن تر هم برای داشتن تنالیته مناسب رنگی و طیف بیشتر می توانید بهره ببرید.

 

اگر دوست دارید دیوار آجری در دکوراسیون منزل خود داشته باشید، می توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه