Chidaneh.com placeholder image

انواع دراور فانتزی، لباس‌هاتو مرتب بچین!

به قلم: یاسمین ثریا

کمد واتاق لباس: بی شک شما همه ی ما با نقش کمد و دراور در دکوراسیون خانه های امروزی آشنا هستیم، دراور ها انواع گوناگونی دارند که بسته به ابعاد و سبک دکوراسیون شما انتخاب می شود، امروز در چیدانه می خواهیم با چندین مدل دراور جدید در دکوراسیون منزل آشنا شویم با ما همراه باشید.

کمد و دراور آینه دار

یکی از پرکاربردترین مدل دراور لباس در خانه های امروزی دراور های آینه دار می باشد، این دراورها برای فضاهای کوچک بهترین گزینه محسوب می شود چرا که علاوه بر طبقه بندی و نظم دهی لباس های شما آینه موجود فضای اتاق تان را دو برابر خواهد کرد.

اسکای اسکرپر

کمد و دراور ام دی اف

دراور ام دی اف یکی از پر طرافدارترین انواع دراور ها محسوب می شود، که برای هر فضایی در دکوراسیون تان مناسب می باشد و به سادگی می توانید برای فضای داخلی تان انواع طرج چوب و یا ساده آن را انتخاب کنید و به فضای داخلی تان سر و سامان دهید.

کمد و دراور دخترانه
کمد و دراور دخترانه
کمد و دراور دخترانه
کمد و دراور دخترانه

کمد و دراور دخترانه

اگر برای سر و سامان جزییات اتاق دخترتان به دنبال مدل دراور دخترانه منحصر به فرد می گردید به شما پیشنهاد می کنم که در انتخاب خود به دنبال مدل های رنگی بگردید چرا که این نوع از دراورها چهره ی خاصی به فضای دکوراسیون اتاق خواب او خواهد بخشید و آن را از هر حیص متمایز خواهد کرد.

کمد و دراور طرح کنسول

از کمد و دراورهای پایه کوتاه می توانید به عنوان کنسول در دکوراسیون فضای نشیمنتان استفاده کنید و ظاهر منحصر به فردی به آن ببخشید. حتی می توانید از دراور دست دوم برای این منظور استفاده بفرمایید و ظاهر آنتیک خاصی به دکوراسیون نشیمن خود ببخشید.

کمد و دراور آنتیک

این نوع از دراور ها که همانند بند قبل به عنوان کنسول مورد استفاده قرار می گیرد، بهترین گزینه برای افرادی است که به سبک دکوراسیون های سبک کلاسیک و یا آنتیک علاقه مند هستند و با کمک آن ها می توانند ظاهر دکوراسیون خود را بیش از بیش جذاب کنند.

اگر در بازار به دنبال کمد و دراور دلخواه خود می گردید. سری به بخش ویترین محصولات چیدانه بزنید و از انواع دراور های موجود در بازار آگاه شوید. برای آشنایی بهتر و بیشتر با تولیدکنندگان و وارد کنندگان فعال در این حوزه به بخش کمد و دراور در اهالی فن چیدانه بروید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به شرکت های مختلف را ببینید و نمونه محصولات آنها را بررسی کنید. 

مطالب پیشنهادی:

انواع تخت کنار استخر را ببینید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه