Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون خانه هری پاتر، ثروتمندترین بازیگر جوان دنیا

چهره ها: سری فیلم های هری پاتر رویاهای کودکی خیلی از ما را ساخته است، خیلی از ما در رویاپردازی های شبانه مان خودمان را در مدرسه هاگوارتز و به انجام امور جادوگری تصور می کردیم و فکر می کنم کمتر کسی بوده که فیلم های هری پاتر را دیده و دلش نخواسته باشد که جای او باشد. هری پاتر شخصیت محبوب خیلی از ما است و اگر شما هم جزو افرادی باشید که پیگیرانه خبرهای مربوط به سلبریتی مورد علاقه تان را دنبال می کنید و هر چیزی راجع به شخصیت محبوب تان شما را ذوق زده می کند پس حتما این مطلب هم برای تان جذاب است. در این مطلب می خواهیم خانه کودکی های هری پاتر را بررسی کنیم و ببینیم که هری پاتر یا همان دنیل رادکلیف (DANIEL RADCLIFFE) دوران کودکی خود را در چه خانه ای گذرانده، پس با من و چیدانه همراه باشید.  

فیلم نت

شاید وقتی این خانه را می بینید باورتان نشود که هری پاتر کودکی خود را در این خانه گذرانده باشد. او که حالا جزو یکی از ثروتمندترین بازیگران جوان دنیا است، در خانه ای به ارزش 1.5 میلیون دلار در یکی از محله های متوسط لندن سپری کرده است. این خانه دارای 4 اتاق خواب و 2 حمام است، بیایید با هم نگاهی به این خانه بیاندازیم. دنیل سنین 3 تا 12 سالگی خود را در این خانه سپری کرده است. شاید برای تا جالب باشد که بدانید دنیل دقیقا در یکی از حمام های خانه بود که متوجه شد به او پیشنهاد بازی در نقش هری پاتر داده شده است

سرویس خواب بالسا

البته این خانه بعد از نقل مکان دنیل و خانواده اش بازسازی شده است و قسمت هایی به آن اضافه شده است. قسمت هایی مانند اتاق غذاخوری که به سوی یک حیاط خصوصی باز می شود و اضافه شدن تجهیزات مدرن به آشپزخانه که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد

نشیمن خانه هری پاتر 

بی شک این نشیمن دارای یکی از جالب ترین و با نمک ترین دکوراسیون های داخلی است. دیوارهای این خانه سفید گچی هستند اما یکنواختی و خسته کنندگی آن ها به وسیله نقش تماشایی فرش ایرانی بر چهره دکوراسیون منزل از بین رفته است. پر انرژی ترین وسیله کوری این فضا همین فرش ایرانی است. اما نباید جلوه زیبای شومینه دیواری را هم نادیده گرفت. قطعا حضور چنین شومینه پر جزئیاتی به فضا حس و حالی متفاوت می بخشد. آینه بالای شومینه هم که دیگر گفتن ندارد، طرح جذاب و جالب آن هر چشمی را به خود جلب می کند، هوشمندی طراحی دکوراسیون داخلی این فضا در این است که همه عناصر جذاب و گیرا به خوبی در فضا پخش شده اند و با این که مساحت آن کم است اما گردش چشم به خوبی در آن اتفاق می افتد. 

آشپزخانه خانه هری پاتر

این خانه دارای آشپزخانه ای با تجهیزات مدرن است. رنگ سفید اتاق نشیمن در این جا هم دیده می شود، دیوار ها و کابینت ها همگی دارای رنگ سفید هستند و برخی از تجهیزات آشپزخانه مانند فر و ماکروفر که به صورت توکار قرار گرفته اند دارای رنگ استیل هستند که خود این قضیه باعث شده که در دکوراسیون داخلی آشپزخانه تفاوت هایی ایجاد شود. در طراحی سقف این آشپزخانه شیار هایی ایجاد شده است که امکان دارد از آن ها برای تهویه هوا استفاده شود، اما خب نورپردازی های سقف نیز روی همین شیارها ایجاد شده است و ممکن است این شیار ها به محفظه های تاسیساتی نیز دسترسی داشته باشند.

غذاخوری خانه هری پاتر

این آشپزخانه دارای پلان باز است و در کنار آن اتاق غذاخوری قرار دارد. یعنی در خانه بچگی های هری پاتر اتاق غذاخوری و آشپزخانه تلفیق شده اند. در این فضا میز و صندلی های غذاخوری چوبی قرار گرفته است که یکی دو صندلی آن با دیگر صندلی ها فرق می کند. این اتاق غذاخوری منتهی به حیاط خانه می شود یعنی مستقیما از این فضا به حیاط راه دارد و از این نظر دید و منظر اتاق غذا خوری نیز تامین می شود. تابلو های هنری بامزه روی دیوار آجری هم نکته دیگری است که در بررسی طراحی دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری خانه هری پاتر باید به ان توجه کرد.

اتاق خواب نوجوان خانه هری پاتر

اتاق خواب خانه هری پاتر یکی از ساده ترین دکوراسیون های داخلی را دارد. همه لوازم و وسایلی که یک پسر 12 ساله نیاز دارد در آن پیدا می شود و بر خلاف آن چه ما فکر می کردیم اصلا خبری از چوب های جادوگری و پوستر های ترسناک نیست. تخت خواب، میز تحریر و حتی پرده ها در ساده ترین حالت ممکن اش قرار گرفته اند، همان طور که از طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاق کوچک انتظار می رود.

اتاق خواب مستر خانه هری پاتر

دکوراسیون ساده اتاق خواب مستر این خانه هم آدم را درگیر خودش می کند، اصلا انگار قرار نیست که هیچ وسیله اضافی در طراحی دکوراسیون داخلی این خانه مورد استفاده قرار بگیرد. همان طور که در طراحی دکوراسیون داخلی این اتاق خواب می بینید، تخت خواب، میز پاتختی، یک کنسول با کشو های زیاد و میزی که از آن برای گذاشتن وسیله های اضافی استفاده می شود؛ همه چیزهایی هستند که اجزای تشکیل دهنده این اتاق را تشکیل می دهند، قطعا شما هم غافلگیر شده اید که هری پاتر چنین زندگی ساده ای داشته است.

منبع: elledecor | مترجم : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه 


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه