Chidaneh.com placeholder image

کوسن تخت خواب، یک کالای ارزان برای دیزاین اتاق خواب لوکس

به قلم: یاسمین ثریا

کوسن تخت خواب یکی از آن اکسسوری‌های مهم اتاق خواب است که در کل کاربرد دکوری دارد؛ درست است که کالای ضروری نیست اما همین بالشتک‌های ساده و بی‌استفاده دکور اتاق خواب‌تان را خیلی شیک می‌کنند. از طرفی چیدمان و مدل کوسن تخت خواب، سبب ایجاد حس آرامش به روحیه شما می‌شود. همین‌که بببینید یک اتاق خواب پر از حس استراحت دارید؛ ناخودآگاه تمام خستگی‌های طول روز از جان‌تان پر می‌کشد. پس در این آلبوم تصویری، انواع کوسن برای تخت خواب را می‌بینیم.

کوسن تخت خواب
کوسن تخت خواب

ابعاد کوسن تخت خواب

پیش از هر چیز ابعاد و فضای اتاق خواب خود را جدی بگیرید. اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است حضور کوسن های بزرگ با طرح های شلوغ و متعدد تنها برای شما اغتشاش بصری ایجاد می کند برای جلوگیری از این موضوع باید از کوسن های ساده و بدون طرح استفاده کنید.  توجه داشته باشید که در اتاق خواب هایی با ابعاد و تخت خواب کوچک یک یا دو کوسن زیبا برای فضای شما کفایت می کند و ظاهر اتاق خواب شما را متمایز می کند.

سرویس خواب بالسا

ریزو
سرویس خواب جدید
goldریزو

مبلمان، سرویس خواب و دکوراسیون ماسو
سرویس خواب روستیک
مبلمان، سرویس خواب و دکوراسیون ماسو

آرکا چوب
مدل سرویس خواب عروس
آرکا چوب

[[nid:396609]]

برای پیدا کردن اندازه مناسب کوسن های خود به ابعاد تخت خود توجه کنید، اگر ابعاد تختتان به تناسب فضای داخلی اتاق خوابتان استاندارد انتخاب نشده است می توانید برای آن از کوسن فانتزی یا کوسن های استوانه ای را انتخاب کنید که فضای زیادی از تختتان اشغال نمی کند و ظاهر آن را نا متعارف نشان نمی دهد. هماهنگی یک کوسن زیبا با روتختی می تواند ظاهر اتاق خواب شما را شیک تر جلوه دهد و از اغتشاش بصری احتمالی که طرح ها و رنگ های مختلف در فضای داخلی شما به وجود می آورند جلوگیری کنید و آرامش بیشتری را برای دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد کند.

کوسن تخت خواب
کوسن تخت خواب

کوسن های طرح دار گزینه ی بسیار مناسبی برای روح بخشیدن به اتاق خواب های بی رنگ و کسل کننده است. به سادگی می توانید با انتخاب رنگ ها و طرح های شاد برای کوسن های خود فضای بی روح اتاق خوابتان را سرزنده کنید. در انتخاب کوسن های طرح دار دقت زیادی باید داشته باشید اگر تم روتختی شما شلوغ است بهتر است طرح و رنگ کوسن شما خلوت و ملایم باشد تا سبب ایجاد اغتشاش بصری در فضای شما نشود. انتخاب رنگ مناسب کوسن های خود را جدی بگیرید، این رنگ باید با سایر عناصر موجود در فضای شما هماهنگی داشته باشد و در ترکیب با رنگ زمینه تختخواب شما فضای اتاق خواب شما گرفته نکند و سبب سلب آرامش شما نشود.

در انتخاب جنس پارچه ی کوسن های خود دقت زیادی کنید، بهتر است جنس کوسن شما هماهنگ با روتختی و قابل شست و شو باشد تا به راحتی بتوانید در فواصل کوتاه اقدام به نظافت آن داشته باشید. کوسن های پرزدار و پشمی ها هرچند جذابیت زیادی دارند اما اگر نوع مرغوبشان انتخاب نشود پس از مدتی ظاهر خود را از دست می دهند و جلوه ی چندانی در فضای شما نخواهند داشت.

کوسن تخت خواب
کوسن تخت خواب
کوسن تخت خواب
کوسن تخت خواب

کوسن تخت خواب کودک

برای تخت نوزاد یا فرزند خردسال‌تان هم می‌توانید انواع کوسن‌های تخت خواب را تهیه کنید. این کوسن‌ها حال و هوای اتاق فرزندتان را رویایی می‌سازند.

کوسن تخت خواب
کوسن تخت خواب
کوسن تخت خواب
کوسن تخت خواب

 

در پایان

اگر می‌خواهید برای اتاق خواب‌تان کوسن سفارش دهید؛ سری به بخش خدمات اهالی فن چیدانه بزنید. اینجا می‌توانید بعد از آشنایی با متخصصان باتجربه از قسمت ثبت سفارش، نیاز خود را به هر وسیله دکوری یا لوازم خانه مطرح کنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
sumeriya در تاریخ 18 تیر 1395
سلام مطالبتون عالی بود sumeriya.com در لینک بالا هم مطالب مفیدی هست که میتونید بازدید کنید و استفاده نمایید

ثبت دیدگاه