Chidaneh.com placeholder image

مدرن ترین لوسترهای فانتزی که در دکوراسیون تان می درخشند!

به قلم: تحریریه چیدانه

نورپردازی: فکر نمی کنم کسی باشد که بتواند خانه ای بدون نور و روشنایی را تصور کند. همه ما خوب اهمیت نور در طراحی دکوراسیون داخلی را می دانیم و به همین دلیل است که همان قدر که برای انتخاب مبلمان خانه وقت می گذاریم برای انتخاب لوسترها و روشنایی های خانه هم وقت می گذاریم. اما این روزها لوسترهای فانتزی حسابی مد شده اند و الحق هم که بسیار زیبا هستند، به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم به شما بگوییم کدام لوستر فانتزی برای کدام فضای داخلی مناسب است. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. 

در ادامه خواهید دید:

اسکای اسکرپر
  • لوسترهای فانتزی مناسب برای غذاخوری خانه 
  • لوستر های فانتزی برای نشیمن 
  • لوستر فانتزی برای کتابخانه 
  • لوستر های فانتزی برای طراحی دکوراسیون داخلی 
  • لوسترهای فانتزی گرد در طراحی دکوراسیون داخلی 
  • لوستر های فانتزی مکعبی در دکوراسیون داخلی خانه 
  • لوسترهای فانتزی کریستالی برای دکوراسیون داخلی 

اکسسوری و دکوراسیون پی رنگ
لوستر
اکسسوری و دکوراسیون پی رنگ

لوسترهای فانتزی مناسب برای غذاخوری خانه 

اگر قرار است که برای غذاخوری خانه تان لوستر تهیه کنید، بهتر است برای انتخاب مدل مناسب به مدل میز و صندلی های غذاخوری تان نگاه کنید. اگر آن ها گرد هستند، بهتر است لوسترهای فانتزی ای که انتخاب می کنید هم گرد باشد، اگر هم مستطیل شکل هستند، بهتر است لوستر ها هم از طرح آن ها تبعیت کند. در بالا تعدادی از لوستر های مناسب برای میز غذاخوری را می توانید ببینید.

مطالب بیشتر: لوستر فانتزی مدرن، نوری بر نخ‌های تابیده

معین صالحی
منزل مجلل خانم ایمانی
معین صالحی

لوستر های فانتزی برای نشیمن 

لوسترهایی که برای نشیمن خانه تان استفاده می کنید می تواند کمی پر کارتر و پر جزییات تر باشد. یعنی در واقع آن ها می توانند فانتزی ترین لوستر هایی باشند که در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده می کنید. البته در انتخاب این لوستر ها باید به سبک دکوراسیونی نشیمن تان نیز کمی توجه کنید. این طور نیست که لوسترهای فانتزی فقط برای سبک مدرن کاربرد داشته باشند، لوستر های فانتزی ای هم پیدا می شوند که با دیگر سبک های دکوراسیونی همخوانی دارند. 

مطالب بیشتر: جدیدترین مدل لوستر 2020، قیمتا چقدر شده؟

فروشگاه روشنایی ممتاز
لوستر مدرن جدید
فروشگاه روشنایی ممتاز

لوستر فانتزی برای کتابخانه 

بهتر است قبل از انتخاب لوسترهای فانتزی برای کتابخانه تان حتما به نوع چیدمان مبلمان های این فضا توجه کنید تا ببینید که برای فضای کتابخانه تان لوسترهای فانتزی گرد مناسب تر است یا لوسترهای خطی، گرچه برای کتابخانه بهتر است لوسترهایی با نورهای متمرکز در نظر بگیرید.

مطالب بیشتر: خرید لوستر مناسب، فاکتور های کلیدی در انتخاب خوب کدامند؟

صنایع چوب و فلز توفرم
آویز گلدان چوبی با چراغ
صنایع چوب و فلز توفرم

لوستر های فانتزی برای طراحی دکوراسیون داخلی 

شاید شما بخواهید از لوستر های فانتزی تان به عنوان یک وسیله دکوری جذاب استفاده کنید، پس باید به دنبال خاص ترین نوع این لوستر ها باشید. در قسمت ویترین کالاهای چیدانه می توانید این نوع لوسترها را برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان را پیدا کنید. 

مطالب بیشتر: لوستر آشپزخانه، لامپ های فانتزی طور!

استودیو پر
منزل مسکونی صبری
استودیو پر

امیر صادقی
ویلای خانواده زندی در قلب مزرعه
امیر صادقی

لوسترهای فانتزی گرد در طراحی دکوراسیون داخلی 

از لوسترهای گرد می توانید در اغلب فضاهای داخلی خانه استفاده کنید. این لوسترها می توانند به عنوان هیجان بصری دکوراسیون هم مورد استفاده قرار بگیرد. اگر دوست دارید تا در دکوراسیون داخلی خانه تان مرکزیت ایجاد کنید؛ حتما از این لوسترها استفاده کنید. 

مطالب بیشتر: مدرن ترین لوسترهای فانتزی که در دکوراسیون تان می درخشند!

امیر صادقی
ویلای خانواده زندی در قلب مزرعه
امیر صادقی

لوستر های فانتزی مکعبی در دکوراسیون داخلی خانه 

عمدتا در بالای کانتر آشپزخانه از این نوع لوسترهای فانتزی به صورت مکعب مستطیل و مکعب مربع استفاده می کنند. درخشش لوستر های فانتزی و زیبا در دکوراسیون داخلی منزل می تواند به شما کمک کند تا حس و حال بهتری را در دکوراسیون خانه تان تجربه کنید. 

مطالب بیشتر: آنچه در انتخاب لوسترها باید بدانید!

هیلتون
مدل لوستر کریستالی
هیلتون

لوسترهای فانتزی کریستالی برای دکوراسیون داخلی 

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به لوسترهای کریستالی علاقه دارید اما به دلیل گران بودن و اندازه های شان از خرید آن ها منصرف شده اید، باید بگویم شما می توانید نمونه های مدرن این لوسترهای فانتزی را تهیه کنید و در دکوراسیون داخلی خانه تان از آن ها استفاده کنید. این لوسترهای کریستالی به نسبت آن هایی که شما می شناسید، کوچکتر و مینیمال تر هستند و بودنشان جلوه لوکس و زیبا را به خانه شما می بخشند.

 

 

اگر به دنبال لوستر های فانتزی و خاص می گردید به بخش اهالی فن چیدانه سری بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه