دکوراسیون آپارتمان تیلورسویفت در نیویورک با فرش های ایرانی!

دکوراسیون آپارتمان تیلورسویفت در نیویورک با فرش های ایرانی!

به قلم: تحریریه چیدانه

به روز رسانی: 31 اردیبهشت 1403

نوژا دیزاین

جکوزی ایران

بررسی خانه‌ای که سلبریتی‌های محبوب در آن زندگی می‌کنند همیشه برای مردم جذاب بوده است به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم تا خانه یکی از این سلبریتی‌ها را برای شما به نمایش بگذاریم. اما نکته‌ای که باعث شد تا ما به نمایش این خانه علاقه‌مند شویم، تم ایرانی‌ای بود که در خانه تیلور سویفت بر قرار بود. بیایید همراه با چیدانه گشتی در خانه او بزنیم. 

دکوراسیون داخلی سالن خانه تیلور سویفت

در پذیرایی خانه تیلور سویفت، یک فرش ایرانی به همراه یک مبل که رومبلی آن هم از پارچه‌ای با طرح و نقش‌های ایرانی است؛ حسابی خود نمایی می کند. ارتفاع بلند سقف، لوستر مجلل و تابلو هایی با ابعاد و اندازه بزرگ هم می تواند نکته‌های دیگری باشد که در دکوراسیون داخلی این فضا به چشم می‌خورد. وجود یک بوفه چوبی در ترکیب با فرش آبی رنگ، اینم دکوراسیون را از حال و هوای خانه‌های مدرن غربی دور کرده است.

 

دکوراسیون داخلی نشیمن خانه تیلور سویفت

نشیمن خانه را می‌توان پر جزییات‌ترین فضای خانه تیلور سویفت دانست. استفاده از تضاد رنگ‌های روشن و تیره، بین فرش روشن و مبلمان تیره رنگ، باعث برجستگی این فضا شده است. همچنین نورپردازی‌های خلاقانه این فضا نیز باعث شده تا دکوراسیون داخلی نشیمن خانه بسیار گرم و صمیمی به نظر برسد. فرم طاقی شکل دو ورودی فضا توجه را به خود جلب می‌کند.

 

دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری خانه تیلور سویفت

قسمت غذاخوری خانه تیلور سویفت، حال و هوایی کاملا ایرانی دارد و نمی‌شود حدس زد که این عکس، بخشی از خانه‌ای در نیویورک است. صندلی‌های چوبی در هماهنگی با کنسول چوبی کنار دیوار  و بوفه چوبی به شکلی کلاسیک طراحی شده‌اند. مهم‌ترین ویژگی این اتاق فرش قرمز و طرح ایرانی آن است که به فضا گرما و صمیمیت بخشیده است. ولی دیوارهای این فضا از طراحی سنتی فاصله گرفته است و یک طرف آن با کاشی‌های براق تیره و بخش دیگر با پنجره‌های بلند طراحی شده است.

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه خانه تیلور سویفت

اگر ویژگی‌هایی مانند طرح آجری بالای اجاق گاز، ویترین‌های کابینت و فرش قرمز در این فضا نبودند، آشپزخانه‌ای کاملا سرد و مدرن به نظر می‌رسید. مهم‌ترین عنصر زیبایی بخش آشپزخانه فرش قرمز رنگ آن است. هرچند کفپوش چوبی آن را نباید نادیده گرفت.

 

دکوراسیون داخلی حمام خانه تیلور سویفت

در طراحی دکوراسیون داخلی حمام خانه تیلور سویفت، از سنگ های سفید بهره گرفته شده است. آینه های قاب دار به جذابیت هر چه بیشتر آن کمک کرده است و وجود یک مجسمه سنگی از جنس خود دیوارها زیبایی این فضا را تکمیل کرده است. در قسمت دیگر حمام، وان سفید و مجللی قرار گرفته است، هم دیوار ها و هم رنگ وان و تجهیزات حمام همگی روشن است، اما پایه‌های چوبی وان یکنواختی فضا را در هم شکسته است.

 

دکوراسیون داخلی اتاق خواب‌های خانه تیلور سویفت

در این خانه سه اتاق خواب با دکوراسیون متفاوت دیده می‌شود. یکی از آنها دکوری مدرن‌تر با رنگ‌های خنثی دارد. در اتاق‌های دیگر که بیشتر شبیه به اتاق خواب مهمان هستند؛ المان‌های دکوراسیون کلاسیک مانند لوستر، مبل چوبی طرح‌دار و یا تختخواب منبت‌کاری شده و کمد چوبی طرح دار دیده می‌شود. در هریک از این اتاق‌ها، فرش‌های قرمز ایرانی دیده می‌شود. پرده‌های بلند و یکرنگ آبی تیره و قرمز، فضای اتاق خواب‌ها را مجلل‌تر نشان می‌دهد.

استخر داخلی در خانه تیلور سویفت

در خانه تیلور سویفت یک استخر خانگی بزرگ هم وجود دارد، استخری به دور از هرگونه تجمل و تزئینات خاص که فضایی مناسب برای ایجاد آرامش است.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه