Chidaneh.com placeholder image

ریسه در دکوراسیون، نورپردازی رویایی و شیک

به قلم: تحریریه چیدانه

نورپردازی: ریسه های نوری ابزارهای نورپردازی تزیینی و جذابی هستند که حالت خام آن ها معمولا برای تزیینات جشن ها و مراسم ها طرفداران بسیاری دارد. ما می خواهیم به شما بگوییم ظاهر چشم گیری که این نورپردازی ها ایجاد می کنند، می تواند فقط مختص موقعیت ها، مکان ها و زمان های خاص نباشد و تمام روزهای سال در دکوراسیون منزل شما برق و درخشش ایجاد کند. برای دیدن ایده های جذاب و استفاده از این ریسه ها در دکوراسیون خانه با چیدانه همراه باشید. 

در این مطلب خواهید خواند:

سرویس خواب بالسا
  • خوش آمد گویی گرم و صمیمی با ریسه های نوری
  • با ریسه گوشه های دنج بسازید
  • نورپردازی اتاق خواب با ریسه 
  • شاخه های دکوراتیو با ریسه
  • پارتیشن و جداکننده با استفاده از ریسه
  • تزئین آینه با ریسه های نوری 

زهرا مهدیان
منزل رضوانه
زهرا مهدیان

خوش آمد گویی گرم و صمیمی با ریسه های نوری

با روشن کردن این ریسه های نوری در اطراف قاب داخلی درب ورودی منزل تان، از مهمانانن استقبال کنید. این ریسه ها هم چنین به عنوان نورپردازی شبانه بسیار مناسب اند، زیرا درخششی گرم ایجاد می کنند که افراد با خواب سبک را نیز بیدار نمی کند.

مطالب بیشتر: 10 ایده نورپردازی حیاط با ریسه های ال ای دی تزیینی!

حسین گلیار
عکاسی منزل آقا و خانم نیکویی
حسین گلیار

با ریسه گوشه های دنج بسازید

ریسه های نوری روشی ارزان برای تعریف یک گوشه ی دنج هستند. می توانید به صورت آویزی از پرده یا دیوار آویخته و یا به صورت تزئینی روی چهارپایه ای قرار دهید.

مطالب بیشتر: ریسه ال ای دی، همه چیز درباره این نوارهای نوری

سینا عزیزی
طراحی اتاق خواب مدرن
سینا عزیزی

نورپردازی اتاق خواب با ریسه 

ریسه در دکوراسیون اتاق خواب حس خوابیدن زیر نور ستاره ها را القا می کند. قرار دادن ریسه در بالای تخت مکان مناسبی برای تزئیین دکوراسیون با ریسه است.

مطالب بیشتر: 10 فضای داخلی ساختمان با نور مخفی های خیره کننده

فهیمه و فردین
دکوراسیون خانه ما
فهیمه و فردین

شاخه های دکوراتیو با ریسه

درختان همیشه سبز تنها انواع درختان نیستند که شایستگی تزیین شدن با لامپ ها را دارند. اگر در حیاط خانه خود یا در خیابان شاخه هایی خشک شده و افتاده از درختان را پیدا کردید می توانید از آن ها برای تزئین دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. با سلیقه خودتان شاخه ها را با ریسه تزئین کرده و در داخل گلدان قرار دهید، همچنین می توانید روی دیوار نزئین کنید.

مطالب بیشتر: لوازم روشنایی منزل، از دم در تا کنار تخت

پارتیشن و جداکننده با استفاده از ریسه

با دیدن این عکس چه حسی پیدا کردید؟ بارش دانه های برف از پشت پنجره در یک شامگاه زمستانی؟ گاهی یه تزیین ساده می تواند حسی فوق العاده به شما القا کند، مثل ریسه های نوری که این پارتیشن پنجره مانند را آراسته اند.

مطالب بیشتر: ویدئو: چگونه ریسه های کاغذی زیبا بسازید؟

تزئین آینه با ریسه های نوری 

دور آینه های خانه را با ریسه تزئین کنید وقتی ریسه های نوری یک آینه را احاطه می کنند، انعکاس آن ها در آینه درخشش در دکوراسیون فضا را دوچندان می کند.

مطالب بیشتر: نورپردازی در معماری داخلی، اعجاز نور در دکوراسیون!

امیر صادقی
عکاسی منزل مسکونی خیابان زمزم
امیر صادقی

شیشه های پر زرق و برق با ریسه های نوری

درخشش نور در شیشه همیشه ظاهر جذابی ایجاد می کند. شما می توانید با ریسه های نوری جا لیوانی روی کانتر آشپزخانه ی خود را به راحتی به عنصری دکوری و درخشان در دکوراسیون تبدیل کنید.

اکنون اگر می خواهید این ریسه های نوری یا هر نوع نورپردازی دیگر را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید، پیشنهاد می کنم از گزینه های بی شمار اهالی فن چیدانه برای نورپردازی فضاهای داخلی غافل نشوید.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه