Chidaneh.com placeholder image

8 ایده خیره کننده برای ویترین مغازه در کریسمس

به قلم: تحریریه چیدانه

مرکز خرید و فروشگاه: تا به حال به ویترین مغازه ها دقت کرده اید؟ چه چیز در آنها باعث می شود شما به سمت آنها کشیده شوید؟ آیا از دیدن ویترین های مناسب با با مناسبت های خاص لذت می برید؟ پس با چیدانه همراه باشید تا ویترین های متنوع مربوط به کریسمس را با هم ببینیم.

چوب و هنر

بابانوئل و درخت کریسمس اولین چیزی است که با نام کریسمس به ذهن همه می رسد، یک درخت کوچک تزیین شده و یک بابانوئل با ارابه ای از هدایا و لامپ های رنگی سبز و قرمز هربیننده ای را ترغیب می کند تا دست کم چند لحظه ای پشت ویترین مغازه شما بایستد و لذت ببرد.

یکی از دکوراسیون هایی ویژه ای که شما می توانید مدت بیشتری آن را در ویترین خود داشته باشید، دکوراسیون با تم و پس زمینه ی زمستانی است، این دکوراسیون هم برای کریسمس برای شما مفید خواهد و هم کمی بعد از کریسمس می توانید آن را داشته باشید، به سادگی می توانید طرح و نقش هایی از برف و یخ را حتی خودتان بسازید و یک ویترین جذاب داشته باشید.

برای یک قنادی یا شیرینی فروشی چه چیز بهتر از نمایش هنر شیرینی پزی شان است؟ خانه های برفی شیرین، در کنار قطار هایی از شکلات ها و شرینی های مخصوص کریسمس هر بیننده ای را وادار می کند بی اختیار به سمت ویترین شما بیاید و غرق در لذت شوند، مطمئن باشید که بچه ها اولین مشتری های ویژه ی شما خواهند بود.

اصولا همه از درخت کریسمس را به رنگ سبز در ترکیب با جزییات رنگارنگ و نورپردازی می شناسند، اما می توانید کمی ساده تر به آن نگاه کنید و درختان مینیمال سفید رنگ برای ویترین خود در نظر بگیرید، و از خلاقیت خود استفاده کنید و کالایتان را به صورت هدایای و یا تزیینات به آن بچسبانید.

یک ایده ی بسیار جذاب و دعوت کننده برای ویترین مغازه ها این است که بیننده را در هاله ای از ابهام نگه دارید، تا برای دیدن آنچه که موجود دارید درب را باز کند و داخل بیاید! ویترین جذاب یعنی همین. اینکه ویترین شما بتواند به هر نحوی خریدار را به داخل بکشاند یعنی شما در کار موفق بوده اید، و باقی آن به فن مشتری مداری شما برمی گردد.

یکی دیگر از ویترین های جذاب، همین ویترین های ساده و با کمترین جزییات است، درست است که ویترین های پر از جزییات و رنگارنگ در نگاه اول همه را به خود جلب می کند، اما ویترین های ساده نیز طرفدارهای خاص خود را دارند، و بیننده را به سمت خود می کشاند.

همیشه نیاز نیست که یک ویترین را به طور کلی تغییر دهید، تغییر دکوراسیون ویترین کار وقت گیری و غالبا پر هزینه است، اما به سادگی می توانید یک ویترین مقرون به صرفه و جذاب داشته باشید، برای این کار کافی است استیکرهای بامزه و مرتبط با تم زمستان وکریسمس را تهیه کنید و روی ویترین خود بچسبانید و جذابیت آن را چند برابر کنید.

برخی از ویترین ها به حدی پر از خلاقیت اند که آدم را مدت ها مبهوت خود می کنند، برای داشتن این ویترین های خلاقانه نیاز به یک آیتم ویترینی دارید، آیتم های ویترینی یک محصول و کالای خاص هستند که معمولا به صورت هفتگی تغییر می کنند، با مشخص کردن این محصولات خاص می توانید یک ویترین جذاب و بی نظیر داشته باشید که همه رای به سمت خود می کشاند.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطلب بیشتر:۱۰ ایده طراحی دکوراسیون ویترین مغازه
ویترین مغازه را چگونه طراحی کنیم؟
بازسازی گالری نقره فکوریان، نقره فروشی متفاوت در مشهد
فروشگاه شالی شاپ، طراحی متفاوت و چشمگیر در جاده هراز
طراحی داخلی نمایشگاه مرکزی جیوانچی در کیش
طراحی خیره کننده دکوراسیون فروشگاه رویال دیش در تهران

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه