Chidaneh.com placeholder image

10 پادری مدرن و مقرون به صرفه برای ورودی خانه

به قلم: تحریریه چیدانه

ورودی و راهرو: فکر نمی کنم کسی دلش بخواهد کفش های گل آلوده خانه اش را کثیف کند، شاید هم دلیل به وجود آمدن پادری ها همین باشد، این که قبل از ورود به خانه کفش ها را تمیز کنیم، در هر صورت استفاده از پادری ها اجتناب ناپذیر است. دو حالت دارد یا پادری پشت در ورودی قرار می گیرند یعنی در داخل خانه یا جلوی در ورودی یعنی بیرون از خانه. در هر صورت فرقی نمی کند چون پادری ها جزو اولین چیزهایی است که به محض ورود به خانه با آن روبرو می شوید پس بسیار مهم است که آن ها هم از لحاظ ظاهری زیبا باشند. این مطلب تعدادی از پادری های زیبا را به شما نشان می دهد. پس حتما تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

قالیشویی ادیب

پادری هایی از جنس جعبه چوبی و سنگ های تزیینی

یک جعبه چوبی بلا استاده مانند آنچه که در مطلب ۱۵ ایده ارزان با پالت و جعبه چوبی میوه در دکوراسیون منزل به شما معرفی کردیم پیدا کنید و حسابی آن ها را تمیز کنید، حتی می توانید آن ها را با رنگ دلخواهتان رنگ کنید و بعد داخلش را از سنگ های تزیینی پر کنید. به همین راحتی شما صاحب یک پادری مانند عکس بالا می شوید.

مطلب پیشنهادی : انواع پادری در دکوراسیون داخلی منزل

پادری چهل تکه

پادری هایی از جنس تکه پارچه های زیبا

یادتان هست یک بار به شما گفتیم که با کاشی های چهل تکه منزلتان را رویایی کنید ، خب الان می خواهیم نمونه دیگری از آن را اجرا کنیم. به سراغ تکه پارچه های زیبایی که در خانه دارید بروید و بعد آن ها را در اندازه های یکسان برش بزنید و به یکدیگر بدوزید، در نهایت شما صاحب یک پادری که شبیه کاشی های پارچه ای است می شوید.

مطلب پیشنهادی : ساخت پادری با کامواهای پارچه ای،آموزش قدم به قدم !

یک ایده مقرون به صرفه برای پادری ها

عکس بالا هم یک ایده مقرون به صرفه دیگر را به شما نشان می دهد. همان پادری را که برای فضای داخلی خانه تان استفاده کرده اید را برای بیرون خانه هم استفاده کنید و با این کار یک تقارن دوست داشتنی را در خانه خود به وجود بیاورید. 

مطلب پیشنهادی : جلوگیری از ورود آلودگی کفش به خانه، راهی داره؟

نقاشی کردن روی پادری ها

اگر ظاهر تکراری پادری ا خسته تان کرده است، خیلی راحت می توانید چهره آن ها را عوض کنید آن هم فقط با یک قوطی رنگ و کمی خلاقیت. بقیه کار هم که در عکس بالا مشخص است. طرح مورد نظرتان را روی پادری بکشید و بعد آن را رنگ کنید. این ایده های ارزان برای تغییر ظاهر خانه حسابی به درد بخور هستند.

مطلب پیشنهادی : بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی!

پادری هایی با اشکال مختلف

سعی کنید پادری هایی برای ورودی خانه تان تهیه کنید که متفاوت تر به نسبت بقیه پادری ها باشند، مثلا مستطیل یا مربع نباشند، حتی نیم دایره هم نباشند، چه اشکالی دارد از پادری هایی مانند آن چه که در عکس بالا می بینید در خانه تان داشته باشید؟ شما حتی می توانید پادری های مستطیلی خودتان را هم با چند برش ساده به چیزی شبیه عکس بالا بدل کنید.

مطلب پیشنهادی : عادت های غلط که چهره دکوراسیون شما را زشت می کنند!

پادری های کنفی

قبلا هم در چیدانه با شما راجع به ایده های کنفی حرف زده ایم. خب تقصیر ما نیست که کنف ها بسیار زیبا هستند و می شود از آن ها هر چیزی ساخت. پادری ها هم یکی دیگر از آن چیزهایی است که می توان با کنف ها آن ها را ساخت. چه اشکالی دارد که پادری های خانه تان را خودتان بسازید؟

برش دادن پادری ها

یکی دو پاراگراف بالاتر راجع به برش دادن پادری ها با شما صحبت کردیم، خب عکس بالا هم یک ایده دیگر را به شما معرفی می کند، اما تفاوت این ایده در این است که این بار شکل ظاهری پادری تغییر نمی کند و فقط چند طرح خلاقانه به وسیله برش ها در محیط پادری ایجاد می شود، امتحان این ایده چندان هم سخت نیست.

مطلب پیشنهادی : ایده هایی خلاقانه برای داشتن ورودی هایی خیره کننده

پادری هایی برای راهروهای بلند ورودی

اگر ورودی خانه تان دارای یک راهرو بلند است، داشتن یک پادری مانند آن چه که در تصویر بالا نشان داده شده است می تواند خوب باشد. دست کم این پادری هر کسی را که وارد خانه می شود را شگفت زده می کند.

مطلب پیشنهادی : طراحی ورودی خانه، قبل و بعد از تغییر دکوراسیون!

پادری های سنگی

اولین ایده ای که در این مطلب به شما نشان دادیم را یادتان هست؟ همان جعبه های پر از سنگ؟ خب این هم یک پیشنهاد دیگر که تقریبا به آن ایده شبیه است با این تفاوت که این بار باید سنگ ها را به روی یک صفحه ترجیحا از جنس لاستیک بچسبانید. اگر می گوییم لاستیک، به این دلیل است که وقتی روی ان ها پا گذاشتید، سر نخورند و باعث اسیب رساندن به شما نشوند.

پادری های چوبی

بهترین راه برای کشاندن طبیعت به فضای داخلی خانه، استفاده از چوب و دکوری های چوبی است. پادری ها هم یکی از همین لوازم و وسایل دکوری است که نوع چوبی آن ها می تواند بسیار هم کارآمد باشد. عکس بالا یکی از زیباترین نوع پادری های چوبی را به شما نشان می دهد که به راحتی می توانید خودتان بسازیدشان. 

مطالبی که می توانند برای شما جذاب باشند:
ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (۳)
روشی خلاقانه و ساده برای رفو کردن روکش مبل
خانه داری مقرون به صرفه و دوستدار محیط زیست
دکوراسیون زیبا و ارزان با ظروف قدیمی

اگر برای تهیه پادری هایتان احتیاج به کمک دارید، به تان پیشنهاد می کنم سری به قسمت ثبت درخواست کالا چیدانه بزنید.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه