Chidaneh.com placeholder image

دیوارهای بزرگ خانه‌تان را با این 6 راهکار ساده، زیبا و جذاب کنید!

در ابتدای این مطلب می‌خواهیم نکته‌ای را به شما خوانندگان گرامی متذکر شویم؛ این فکت بیهوده را از سرتان بیرون کنید که نمی‌توان دیوارهای بزرگ را به نحوی چیدمان کرد که از پسش برنیایید. شما باید مدت‌ها پیش این کار را انجام می‌دادید اما هنوز هم دیر نیست. 

پس با ما همراه باشید تا شش راه حل اساسی برای تزیین دیوار بزرگ و خالی خانه خود بیابید، چه بودجه لازم را برای این کار داشته باشید و چه نداشته باشید ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین خود را پیدا کنید.

سرویس خواب بالسا
فیلم نت

نمایش یک مجموعه عکس منسجم

این راه‌حل زمانی ایده‌آل است که مجموعه‌ای از عکس‌های سفر یا خانوادگی دارید که می‌خواهید نمایش دهید، اما نمی‌خواهید خانه‌تان شبیه یک دفترچه یادداشت دهه هفتادی باشد. برای اینکه ظاهری براق و منسجم داشته باشید، تمام عکس‌ها را سیاه و سفید چاپ کنید و به شکل شبکه‌ای با قاب‌های مشابه نمایش دهید.

کاغذ دیواری بیاورید

اگر بودجه قابل توجهی دارید اما زمان کمی دارید، این گزینه ایده آل است؛ نیازی به صرف زمان زیادی برای جمع آوری اقلام، یافتن قاب یا اطمینان از تناسب همه آنها با یکدیگر نخواهید داشت. به سادگی الگویی را انتخاب کنید که به نظر شما جالب باشد، با یک متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا کاغذ دیواری مطلوب شما را نصب کند تا نهاست لذت را از منپره جدید خانه خود ببرید.

فضای خالی را در آغوش بگیرید

اگر نه زمان دارید و نه پول آن‌چنان زیاد، پیشنهاد می‌کنیم مینی‌مالیسم را انتخاب کنید و دیوار خالی را در آغوش بگیرید. فضای منفی در واقع یک ویژگی کلیدی در طراحی است و زمانی که با مبلمان و رنگ‌ها و الگوهای کم‌رنگ ترکیب می‌شود، ساده و چشم‌نواز به نظر می‌رسد.

پیام خود را با گالری دیواری برسانید

برخی از مردم می گویند که گالری دیواری جالب نیست اما آن افراد به شدت و باز هم تاکید می‌کنیم که به شدت در اشتباه هستند. کلید ایجاد یک گالری دیواری دلربا، این است که واقعاً مقیاس و محیط دیوار را در آغوش خود بگیرید؛ در واقع به جای پر کردن تنها یک بخش کوچک، آثار هنری را از کف تا سقف ببرید و از ترکیب کردن آن‌ها به هیچ وجه نترسید.

نمایش یک مجموعه ارزشمند

از یک دیوار خالی به عنوان مکانی برای نمایش یافته‌ها یا علایق خاص خود استفاده کنید. ابزارهای خود را آویزان کنید، مجموعه‌ای از آینه‌هایی را که در حین عملیات آنتیک‌سازی پیدا کرده‌اید به نمایش بگذارید، یا در نهایت نقش و نگارهای قدیمی را که در طول سال‌ها پنهان کرده‌اید به نمایش بگذارید. اگر چیز عجیب و غریبی در زندگی خود دارید که به آن علاقه‌مندید حتما به کالکشن خود اضافه کنید و از نمایش دادنش هرگز نهراسید.

ذخیره‌ فضا با قفسه‌بندی

این همان لحظه جادویی‌ست که فرم با عملکرد روبرو می‌شود. ردیف طولانی قفسه‌های دیواری فضای کافی را برای گسترش علاقه‌تان به آثار هنری دکوری مانند اجسام تاریخی و قطعات مجسمه‌سازی فراهم می‌کند و در عین حال فضای بیشتری برای نگهداری سایر وسایل در اتاق فراهم می‌‌شود که خیال شما را از بابت جانمایی تمام وسایل راحت می‌کند.

متخصصان چیدانه

مشاهده بیشتر

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه