Chidaneh.com placeholder image

راه های تعویض شیشه شکسته چیست؟

شیشه که ماده ای شکننده و حساسی می باشد و احتمال دارد بر اثر حادثه یا سهل انگاری بشکند تکه های شکسته آن هم بسیار خطرناک است. در اینجا می خواهیم راههای تعویض شیشه شکسته را بررسی کنیم. با ما همراه باشید. 

برای تعویض شیشه شکسته باید به یکسری نکات توجه کرد: 

فیلم نت
فیلم نت
  1. اول آنکه تشخیص بدهیم نوع فریم چه نوعی است. فریم ها جنس های مختلفی دارند از جمله چوبی، آلومینیومی و آهنی
  2. دوم تکه های شکسته را سعی میکنیم از فریمش جدا کنیم و این کار را از بالا به پایین انجام میدهیم.
  3. پس از آنکه فریم را جدا کردیم، فریم و محل نصب شیشه را تمیز میکنیم و در نهایت باید در محل نصب خود شیشه جدید را قرار بدهیم.

در گذشته چون مواد اولیه مناسب و امکانات کافی وجود نداشت، شیشه های معمولی شکسته جمع آوری میشد و به کارخانه ی شیشه سکوریت می‌فرستادند تا مجدد در کوره های تولید شیشه قرار بگیرد.

 اما به دلیل هزینه های بالای جابجایی و همچنین به دلیل وجود مواد خام اولیه این کار دیگر مقرون به صرفه نبود اما مسئله فقط هزینه ی بالای آن نبود.

مسئله ی مهم  کیفیت پایین شیشه های بازیافت شده نسبت به شیشه هایی که از مواد اولیه درجه یک تولید می‌شدند بود. 

کارخانه رامادر شیشه ها را بازیافت نمی کند بلکه شیشه ها از مواد درجه یک و با کیفیت تولید می کند. 

شیشه سکوریت مزایای بیشتری نسبت به شیشه معمولی دارد؛ چرا که مقاومت آن از شیشه معمولی در مقابل فشار و ضربه بیشتر است و از تحمل وزن بالایی برخوردار است. 

شیشه سکوریت در دمای بالا ساخته می شود. مقاومت آن نسبت به شیشه معمولی به این صورت است که اگر ضربه شدیدی به آن وارد شود باعث ترک می شود یا در نهایت به صورت تکه های ریز و پودری می ریزد.

این یعنی در صورت شکستن تکه های ریز صیقلی شده هستند و مانند شیشه معمولی خطرناک نیستند.

تعمیر و تنظیمات برد درب اتوماتیک

باز و بسته کردن درب پارکینگ اگر به صورت دستی انجام شود، کاری بسیار خسته کننده، زمان بر و سخت است به منظور تسریع و سهولت انجام کار درب های اتوماتیک اختراع شدند. در اینجا میخواهیم انواع مختلف از تعمیر و تنظیمات برد درب اتوماتیک پارکینگ را نام ببریم. 

درب های اتوماتیک یک چشم الکترونیک یا دستگاه کارت خوان دارند.

انواع مختلف تعمیر و تنظیمات برد درب اتوماتیک شامل پارکینگ های دو لنگه، تک لنگه، زیرسطحی و لولایی خرچنگی می‌باشد.

مدل دو لنگه: با استفاده از جک های زیر سطحی باز و بسته می شوند. به دلیل اینکه برای باز شدن به فضای زیادی نیاز دارند برای ساختمان هایی که فضای زیادی دارند مناسب هستند.

مدل تک لنگه: مدلی است که برعکس دولنگه که تا 180 درجه باز میشد  تا 90 درجه باز می شود. این مدل برای ساختمان هایی که دارای رمپ هستند مناسب است.

مدل زیر سطحی: در این مدل درب ها ضد آب و ضد زنگ هستند بر اساس کاربردشان که در زیر زمین است مناسب میباشند. همچنین جک روی درب قرار ندارد.

مدل لولای خرچنگی: این نوع مدل دارای ویژگی هایی مانند عملکرد هوشمند و قابل کنترل، تغییر سرعت حرکت، سیکل کاری و بدون محدودیت و پشتیبانی از باتری در مواقع قطع برق می باشد.

همچنین مخصوص محل هایی است که فاصله سطح در کمتر از 10 سانتی متر با دیوار می باشد و قدرت جابجایی  تا وزن 250 کیلوگرم را دارا می باشند.

گروه تکنسین رامادر در صورت بروز مشکل، به سرعت آن را حل خواهد کرد. تعمیر کاران ما موقعیت را بررسی می‌کنند.

آن ها دارای تجهیزات لازم برای تعمیر درب آسیب دیده شما هستند و اقدامات لازم را انجام می دهد. در نهایت  اگر نیاز به قطعاتی داشته باشیم تا تعویض صورت بگیرد قبل از ادامه کار شما را در جریان می گذاریم.

شیشه آکواریوم

آکواریوم ها باعث سرگرم شدن افراد خانواده می شود. با قرار گرفتن در اتاق خواب کودک، راحتی خواب او را تامین می‌کنند.

در اداره و در محل کار، روحیه افراد را تقویت می کنند و همچنین استرس محیط کار را کاهش میدهند. اگر شما رستوران دارید با گذاشتن یک آکواریوم میتوانید فضای رستوران خود را از دیگر رستوران ها متمایز می کنید. 

آزمایش ها نیز ثابت میکند داشتن آکواریوم بر آرامش اعصاب و مشکلات اضطرابی تاثیر به سزایی دارد.

شیشه آکواریوم انواع مختلفی دارد. ازجمله شیشه آکواریوم طرح دار، کریستال، رنگی، استوانه ای، گرد و سکوریت

برای اطلاع از قیمت و جهت سفارش شیشه، می توانید با رامادر در تماس باشید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ می دهند و در انتخاب نوع شیشه نیز به شما کمک می کنند.

مراحل تولید شیشه هم توسط افراد با تجربه انجام می گیرد. همچنین در صورت بروز مشکل بعد از اجرای پروژه، تیم پشتیبانی ما اقدام به رفع نقص می کند.

تولیدکنننده محتوا: گروه تکنسین رامادُر


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه