Chidaneh.com placeholder image

فروش اقساطی واحد های آماده تحویل تجاری در پردیس

رشد ساخت و ساز شهرک‌های اقماری و شهرهای جدید اطراف تهران، پا در مسیری تازه گذاشته است و حضور شرکت‌های بزرگ بین المللی و سرمایه گذاران خرد و کلان در این شهر متفاوت و آینده دار،که شاخص بالای کیفیت را به همراه داشته است،  باعث شده متقاضیان مسکن گریزان از هیاهوی پایتخت که دنبال تجربه حال و هوایی دیگر و زندگی آرام‌تری هستند، به این شهر به عنوان یکی از نقاط آرمانی خود توجه داشته باشند. موضوعی که هرروز دامنه‌ای گسترده‌تر در حوزه عرضه و تقاضا ایجاد می‌کند. 

شهر جدید پردیس، نگینی درخشان در شرق تهران 

شهر جدید پردیس با تمام رشد چشمگیری که در این سال‌ها داشته، مکانی بسیار خوب برای زندگی است و به گفته کارشناسان، هنوز ظرفیت های بسیار زیادی برای توسعه و جمعیت پذیری دارد.

سرویس خواب بالسا
سرویس خواب بالسا

 این شهر 4200 هکتاری، در محور شهرهای تهران _ آبعلی واقع است. فاصله بسیار اندک با پایتخت و دارا بودن پایانه‌های مسافربری شبانه روزی اتوبوس و تاکسی، یکی از ویژگی‌هایی است که خیال متقاضیان را در رفع مشکل رفت و آمد راحت می‌کند و قطعی بودن گسترش مترو به این منطقه نیز، بر شور و شوق متقاضیان افزوده است. 

شهر جدید پردیس به دلیل نزدیکی به منطقه دماوند، دارای حس و حالی عالی در همه فصول سال است. موقعیت جغرافیایی این شهر به گونه‌ای است که با شهرستان های دماوند در شرق، تهران در غرب، شمیرانات در شمال و پاکدشت در جنوب همجوار است. 

نزدیکی با مناطق سیاحتی چون زمین‌های حاصلخیز و رودخانه جاجرود در غرب، بخش سیاحتی بومهن در شرق و دسترسی با بوستان‌های طبیعی روستای کرکشت و طاهرآباد در جنوب، از دیگر مزایای این شهرک است.

زندگی خوش در فاز 11

فاز 11 شهر پردیس، به دلیل دارابودن چشم‌اندازی فوق‌العاده و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید، یکی از گزینه‌های اصلی متقاضیان است که تسهیل خرید واحدهای تجاری آن، هم‌اکنون از سوی شرکت کوزوپارس به عنوان یکی از فعال‌ترین سازندگان مسکن منطقه مهیا شده است. 

شرایط آسان پرداخت به صورت نقد و اقساط و همچنین ارائه مشاوره رایگان خرید که به عنوان محاسن این داد و ستد مطرح هستند، تدابیری است که از سوی گروه کارشناسی شرکت فروشنده اتخاذ شده است. 

شرکت کوزوپارس با در اختیار داشتن تجربیات و کارنامه بسیار بزرگی در اسکان شهروندان شهرهای بزرگ در محیط‌هایی با آب و هوایی مختلف، در ادامه خدمات پیشین، در نظر دارد، واحدهایی تجاری با چشم‌انداز عالی را با پتانسیل کسب و کار پر رونق و مناسب به متقاضیان واگذار کند. 

این واحدها که با بهترین و به روزترین مصالح ساختمانی موجود و تحت نظر زبده‌ترین مهندسان ساخته شده‌اند، در شهر جدید پردیس، در 17 کیلومتری تهران واقع هستند و به عنوان یکی از گزینه های عالی برای سرمایه گذاری در حال حاضر در دسترس علاقه مندان قرار دارند. 

واحدهای مذکور در زمره بهترین‌ها در فاز 11 به جهت اعمال مهندسی شهرسازی نوین هستند. این درحالی است که فاز 11 به خودی خود یکی از استانداردترین پروژه های شهرسازی در سال های اخیر در عرصه شهرهای  جدید بوده است. 

 

هدف فروش بی دردسر است

شرکت کوزوپارس، از جمله شرکت‌های خوشنامی است که تاکنون توانسته با تکیه بر دانش مهندسی و ارزیابی مالی متقاضیان ، به خوبی از پس تعهدات خود برآید. 

همانگونه که مدیران بخش فروش این شرکت می‌گویند، «هم‌اکنون یک فرصت طلایی برای خریداران فراهم شده است و واحدهای مذکور با توجه به تخفیف های در نظر گرفته شده در این کمپین فروش، قیمت‌گذاری شده‌اند و متقاضیان می‌توانند با شرایط دلخواه نسبت به انتخاب و خرید این واحدها اقدام کنند.»

 

هدف کوزوپارس، فروش واحد تجاری به متقاضیان، آن‌هم بدون دردسر است می‌گوید:«خیال خریداران محترم از این بابت راحت باشد که ما هم‌اکنون در حال ارائه فرصتی طلایی برای فروش بهترین و نوسازترین واحدهای تجاری و مسکونی هستیم. ما در این کمپین فروش، عمده توانمان را بر ارائه خدمت به متقاضیان گذاشته‌ایم و هدف اصلی‌مان فروش است.»

طبق اعلام بخش معاونت توسعه و بازاریابی شرکت کوزو پارس؛ اکنون بهترین فرصت برای خرید است چون شرایطی که شرکت در زمینه فروش نقد و اقساط گذاشته، تاکنون تقریبا کم‌سابقه است. این کمپین فروش در پروسه‌ای یک‌ماهه تعریف شده و استقبال تاکنون بسیار خوب بوده است. این را هم اضافه کنم که حدود 90 درصد واحدهای در معرض فروش قرارگرفته، آماده تحویل به خریداران هستند و شامل زمان تحویل نمی‌شوند.»

بخش فروش شرکت کوزوپارس ضمن تشریح مواضع شرکت در احترام به خواست متقاضی اضافه می‌کند:«واحدهای تجاری اکثرا در متراژ 20 تا 50 متری با بالکن مشرف به فضای عمومی هستند و خریداران دارای قدرت انتخاب می باشند. متقاضیان به این نکته توجه داشته باشند که پرداخت‌های نقدی‌شان بدون هیچ استثنایی، شامل تخفیف فوری 15 تا 25 درصدی خواهد شد. »

فرصتی برای سرمایه‌گذاری

از آن‌جایی که موقعیت شهر جدید پردیس با توجه به نزدیک بودن به شهر تهران، موقعیتی مثال‌زدنی است، خرید واحدهای تجاری و مسکونی می‌تواند به عنوان امن‌ترین سرمایه‌گذاری مطرح باشد. رشد چشمگیر جمعیت و بالارفتن قیمت‌ها در این منطقه، این حس را ایجاد می‌کند که حضور روزافزون ساکنین درکنار رشد کسب و کار، در سال‌های آتی شاهد شدتی بیشتر خواهد شد که بی شک، جهش قیمت‌ها را نیز در پی خواهد داشت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از سایت شرکت کوزو پارس به نشانی https://kuzupars.com/ بازدید کرده و یا با خط ویژه دفتر فروش 75079-021 تماس بگیرند.

 

 

 


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه