Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید مبل چستر از مونیکا چوب

به قلم: نرگس مهردادیان

به فکر خرید مبل چستر هستید؟ جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید! 

این روزها اگر تجربه گشت و گذار در بازار مبل را داشته باشید، با دنیایی از مدل‌ها رو به رو می‌شوید. محصولاتی که هر کدام جذابیت ظاهری خاص خودشان را دارند و شاید همین حالا که در حال خواندن این مطلب هستید، ندانید کدام را برای خانه‌تان انتخاب کنید! اصلاً نگران نباشید! شما حق دارید که در بین این حجم از تنوع سردرگم شوید؛ اما توصیه می‌کنیم، سراغ آن مبل‌هایی بروید که طرفداران زیادی دارند و به بیان بهتر، راحتی و ماندگاری شان را ثابت کرده‌اند. یکی از بهترین این مبل‌ها، چستر است. مبلی که تنها با یک نگاه آن را می‌شناسید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مبل دارید و به دنبال بهترین انتخاب هستید، به خواندن ادامه دهید و تا انتها، ما را همراهی کنید: 

قالیشویی ادیب
مبل چستر مونیکا چوب

مبل چستر را چقدر می‌شناسید؟ 

پیش از هر چیز بیایید درباره این موضوع صحبت کنیم که مبل چستر به کدام نوع از مبل‌ها گفته می‌شود و چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

یکی از پررنگ‌ترین خاصیت‌های این مبل آن است که شما هرجا که آن را ببینید، یادتان می‌آید و با خودتان می‌گویید، این مبل چستر است؛ چرا که همیشه قابل تشخیص است. ویژگی خاصی که این مبل را منحصر به فرد کرده‌است، دکمه‌هایی که است در طرح آن استفاده می‌شود. دکمه‌هایی که با یک الگوی منظم به صورت فرورفته روی مبل نصب می‌شوند و جذابیت آن را چندین و چند برابر می‌کنند. 

از دیگر ویژگی‌های این مبل می‌توان به شکل جالب دسته‌های آن اشاره کرد. دسته‌های چستر به صورت کشیده و استوانه‌ای است و در بخش بالایی شان، به صورت صاف یا منحنی هستند. خالی از لطف است اگر نگوییم دسته این مبل‌ها هم، زیبایی بی نظیری به آن بخشیده‌است. 

و اما، دیگر دلیلی که مبل چستر را این روزها به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها تبدیل کرده‌است، استفاده از متریال چرم در آن است. چرم دارای ظاهری براق و شفاف است و شما با دیدن یک مبل چرمی به صورت ناخودآگاه احساس می‌کنید با محصولی گران و کیفیت بالا رو به رو هستید. البته در نظر داشته باشید می‌توانید از متریال‌های دیگر مانند پارچه، کتان، میکروفیبر پلی آستر و … هم در آن استفاده کنید. 

مبل مونیکاچوب

مبل چستر چگونه ساخته می‌شود؟ 

درست است که از چستر با عنوان یکی از انواع محبوب مبل‌ها یاد می‌کنیم، اما همین نوع هم به خودی خود دارای تنوع بسیار بالایی است که دستتان را برای انتخاب حسابی باز گذاشته‌است. این مبل‌ها چگونه ساخته می‌شوند؟ 

فرقی نمی‌کند کدام مدل آن را انتخاب می‌کنید، در هر صورت مراحل ابتدایی ساخت این مبل بسیار مشابه هم هستند. ابتدا با ساخت و تنیدن کلاف‌ها شروع می‌شود و در نهایت، این فرایند با کشیدن روکش‌های مبل پایان می‌یابد. این روند، همان کاری است که برای تولید مبل‌های دیگر انجام می‌شود. 

اما آن چیزی که مبل چستر را متمایز می‌کند، روکش‌های آن و دقت بسیار بالایی است که در لمسه دوزی‌های آن انجام می‌شود. همچنین اقدامات دیگر برای ساخت این مبل مانند بدنه، نشیمنگاه، پشتی و دسته‌ها، طبق روند استانداری پیش می‌روند تا در نهایت به بهترین و باکیفیت‌ترین محصولی که شما می‌خواهید، برسد و ساختار دکمه‌های آن به درستی و بدون آسیب در جایگاه خود قرار بگیرند. 

بنابراین با همه این تفاسیر، با یکی از محصولاتی در دنیای مبل‌ها رو به رو هستید که جدا از جلب رضایت 100%ی شما، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و برای ساخت آن دقت بسیار زیادی به خرج می‌دهند. 

0 تا 100 انواع مبل چستر را بشناسید … 

مطمئناً اگر تا اینجای مطلب همراه ما بودید، با خودتان گفته‌اید پس مدل‌های متنوع چستر کدام هستند؟ بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم و یک راست سراغ انواع این مبل می‌رویم. اگر بخواهیم مدل چستر را از نظر اندازه و ابعاد به شما معرفی کنیم، می‌گوییم سه نوع داریم. 

نوع اول مبل‌های چستر از نظر ابعاد و اندازه 

از نوع اول این مبل‌ها با عنوان سه نشیمنگاه یاد می‌شود. مبل‌های چستر سه نشمنگاه معمولاً دارای ظاهری کشیده هستند و یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها هستند. 

نوع دوم مبل‌های چستر از نظر ابعاد و اندازه 

نوع دوم این مبل‌ها، شباهت بسیار زیادی به نوع اول دارد؛ تنها با این تفاوت که کوچکتر هستند و جای کمتری را اشغال می‌کنند. اگر برای فضایتان محدودیت دارید و به دنبال مبلی هستید که فضای کمتری بگیرد و در عین حال راحت باشد، این نوع یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. 

نوع سوم مبل‌های چستر از نظر ابعاد و اندازه 

در نهایت سومین نوع از لحاظ ظاهری بسیار شبیه انواع دیگر مبل‌های چستر است، اما دارای پشتی و دسته‌های بلندتری است که به نوبه خود می‌تواند بسیار جذاب باشد. 

و اما این انتهای ماجرا نیست! هنوز انواع این مبل تمام نشده‌است و مدل‌های دیگری هنوز پیش رویتان قرار دارند: 

مبل‌های چستر ترک، یکی از پرطرفدارترین‌های این روزهای بازار! 

همان‌طور که از نام این مبل هم مشخص است، مبل چستری است که همان ویژگی‌ها را دارد و در آن تنها از چرم استفاده می‌شود. یکی از بزرگترین مزیت‌های نوع ترک این مبل‌ها آن است که در آن از باکیفیت‌ترین متریال ترک استفاده می‌شود و شما محصولی بادوام را دریافت خواهید کرد. 

مبل‌های چستر کلاسیک، مبلی با میل و سلیقه شما! 

اگر ویژگی‌های ظاهری چستر را دوست دارید، اما می‌خواهید به سلیقه خودتان آن را انتخاب کنید، سراغ نوع کلاسیک بروید. در این مبل، از انواع پارچه‌ها مانند چرم طبیعی، کتان و پشم استفاده می‌شود و به راحتی این امکان را برایتان به وجود آورده‌است تا همه چیز را مطابق سلیقه تان انتخاب کنید. 

مبل‌های چستر ایتالیایی، از پرچمداران مبل ها! 

اگر کمی درباره دنیای تولید مبل در دنیا اطلاعات داشته باشید، بدون شک می دانید که ایتالیا یکی پرچمداران این صنعت است و همواره بهترین‌های خود را راهی بازار می‌کند و در دنیا هم طرفداران پروپاقرصی دارد. مبل چستر ایتالیایی هم، دقیقاً همان محصولی است که توسط ایتالیا تولید می‌شود و با ویژگی‌های منحصر به فردش مانند طراحی فوق‌العاده، استفاده از متریال‌های درجه یک و … می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. 

 

مبل چستر با کیفیت 100%ی را از کجا بخریم؟ 

در حال حاضر مبل‌های چستر طرف‌داران بسیار زیادی را به خود اختصاص دادند و همیشه جزو پرفروش‌ترین سبک‌ها دسته‌بندی می‌شوند. درصورتی‌که شما عزیزان قصد خرید مبل چستر را دارید، می‌توانید به‌راحتی از سایت مونیکا چوب و در این بخش متنوع‌ترین سبک‌ها و مدل‌ها را همراه با مشخصات دقیق و کلی مشاهده کنید. با وجود این بستر مناسب، دیگر نیازی به مراجعه حضوری و تحمل دردسرهای تردد شهری ندارید. به‌راحتی می‌توانید در منزل خود انواع مبل‌های چستر را مشاهده کنید و در صورت تمایل با مناسب‌ترین قیمت به‌صورت کاملاً اورجینال همراه با ضمانت‌نامه معتبر مدل موردنظر خود را از فروشگاه خریداری کنید.

ممکن است با خودتان بگویید مبل محصولی است که بهتر است آن را از نزدیک ببینید و بعد خرید کنید! اگر چنین فکر می‌کنید، باید بگوییم در مونیکا همه چیز فرق می‌کند؛ چرا که این امکان را برای شما به وجود آورده‌ایم تا به صورت دقیق مبل دلخواهتان را به همراه عکس از خود محصول بررسی کنید و سپس خرید کنید. تجربه‌های قبلی خرید آنلاین مبل چستر مشتریان خیال شما را از هر بابت راحت می‌کند. 

منتظر چه هستید؟ همین حالا به خودتان تجربه یک خرید مبل چستر فراموش نشدنی را هدیه دهید. 

چطور از مونیکاچوب خرید کنیم؟ 

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد مبل چستر و خرید انواع مبل با مونیکا چوب که یکی از بهترین عرضه‌کننده‌های مبل‌های لوکس و لاکچری می‌باشد تماس گرفته تا مشاورین این مجموعه اطلاعات جامع تری را در اختیار شما قرار دهند. 

جهت اطلاعات بیشتر و دیدن انواع مدل‌های دیگر از سایت مونیکا چوب (monicawoodco.com)  دیدن فرمایید. 

آدرس ، شماره‌ها و اطلاعات بیشتر جهت بازدید و خرید حضوری : تهران، اکباتان مجتمع مگامال طبقه F2 – تلفن : 021-55245293

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه