Chidaneh.com placeholder image

قیمت آیفون تصویری؛ از ارزان تا لاکچری!

به قلم: سمانه زارعی

آخرین خاطرات ما از باز کردن در ورودی خانه به صورت دستی و یا اف ­اف­­ های صوتی به خانه ­های نسبتا قدیمی برمی­ گردد. آیفون تصویری نسل جدیدی از در بازکن­ است که می­ توان گفت امروزه تقریبا در همه خانه ­ها وجود دارد. قیمت آیفون تصویری با توجه به آپشن­ های آیفون تصویری متفاوت است. در این مطلب به بررسی عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری خواهیم پرداخت. با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

 

سرویس خواب بالسا
قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری؛ به چه چیزهایی بستگی داره؟

وجود آپشن­ های مختلف در آیفون تصویری باعث ایجاد راحتی و بهبود کیفیت آیفون خواهد شد. در ادامه به ویژگی­ ها و قابلیت­ هایی که یک آیفون تصویری می ­تواند داشته باشد پرداخته ­ایم:

1.صفحه نمایش آیفون:

شاید بتوان گفت مهم­ ترین ویژگی یک آیفون تصویری، صفحه نمایش آن است. اغلب افراد به دنبال صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت هستند. بزرگ بودن صفحه نمایش آیفون باعث زیبایی آن است. این ویژگی بر قیمت آیفون تصویری موثر است و باعث گران شدن آن می ­شود. صفحه نمایش آیفون را با اینچ بیان می­ کنند و آیفون­ هایی با اندازه­ی 4.3 و 7 اینچ طرفداران بیشتری دارد.

2.نوع کلید در آیفون تصویری:

برخی از انواع پیشرفته آیفون تصویری به صورت کاملا لمسی هستند و در آنها از کلید دستی استفاده نشده است. در دربازکن­ های تصویری ارزان­تر کلیدهای نمایش تصویر و همچنین کلید بازکردن در، به صورت مکانیکی هستند.

 

آپشن های آیفون تصویری

3.قابلیت ­های اضافی و خاص:

در آیفون­ های ارزان قیمت نوع تنظیماتی که می­ توان در آیفون تصویری انجام داد بسیار محدود و در حد تنظیمات نور و کنتراست تصویر است. ولی در آیفون­  های تصویری با قیمت بالاتر تنظیمات و قابلیت­ های بالاتری برای کاربر تعبیه شده است. برخی از قابلیت ­های اضافی که در آیفون­ های پیشرفته تر وجود دارد می­ توان به: تاریخ، ساعت و زمان آلارم اشاره کرد.

 

آیفون های گوشی دار و بدون گوشی

4.آیفون گوشی ­دار و بدون گوشی:

اغلب آیفون­ هایی که در خانه­ های امروزی می­ بینیم؛ گوشی دارند. ولی خوب است بدانید که انواعی از آیفون­ های نسل جدید بدون گوشی هم وجود دارد. که البته این نوع آیفون در ایران کمتر طرفدار دارد. در آیفون بدون گوشی یا هندزفری می­ توان با فشردن یک دکمه صدای فردی که پشت در است را از بلندگو شنید. برخی از افراد دوست ندارند که صدای کسی که پشت در است در خانه پخش شود.

 

ذخیره فیلم و عکس

5. ذخیره عکس و فیلم:

آیفون تصویری می ­تواند مانند یک دوربین عکس و فیلم افرادی که پشت در هستند و زنگ در را می ­زنند ضبط و ذخیره کند. در انواعی از آیفون­ های تصویری که این ویژگی وجود دارد این قابلیت می­ تواند توسط فرد در تنظیمات آیفون فعال شود. پیشرفته ­تر از این قابلیت؛ تشخیص حرکت افراد جلوی پنل دم ­دری و ضبط فیلم آن است. 

6. ارتباط بین واحدها و با نگهبان:

یکی از قابلیت­ های دربازکن­ های امروزی قابلیت برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف یک مجتمع و یا با نگهبانی است. این ویژگی ارتباط بین نگهبان و همه واحدها را راحت ­تر می­ کند. زمانی که از واحدی دیگر با شما تماس گرفته شود شماره واحد بر روی صفحه، نمایش داده می ­شود.

 

تصاویر دوربین مداربسته بر روی آیفون تصویری

7. تصاویر دوربین مداربسته بر روی آیفون:

یک ویژگی جذابی که آیفون تصویری می ­تواند داشته باشد قابلیت نمایش تصاویر دوربین مداربسته بر روی صفحه نمایش آیفون است. در برخی از آیفون­ ها یک تصویر از جلوی در ورودی نشان داده می­ شود و یک دوربین دیگر به یک دوربین مداربسته دیگر متصل می ­شود. در مدل­های پیشرفته ­تر قابلیت نمایش چندین تصویر از بخش ­های مختلف که دوربین مداربسته دارند، وجود دارد.

مطلب پیشنهادی: نصب دوربین مداربسته، دستا بالا!

8. بازکردن در پارکینگ:

وجود قابلیت بازکردن در پارکینگ از طریق آیفون ویژگی بسیار کاربردی است که کار شما را در باز کردن درب پارکینگ راحت می­ کند. این قابلیت در برخی از انواع آیفون­ تصویری­ های ایرانی وجود دارد.

مطلب پیشنهادی: درب پارکینگ، کدام مدل و جنس را انتخاب می­ کنید؟

 

ارتباط آیفون با گوشی موبایل

9. ارتباط با گوشی موبایل:

ویژگی بسیار جالبی است که آیفون تصویری خود را در گوشی موبایل هم داشته باشید. این قابلیت در برخی از دربازکن ­ها وجود دارد و زمانی که آیفون به صدا در می­ آید؛ بر روی گوشی هم نمایش داده می­ شود و حتی می­ توانید با استفاده از گوشی با فرد صحبت کنید. حتی در بعضی از محصولات امکان اتصال به تلفن خانه و صحبت کردن با فرد دم در وجود دارد.

مطلب پیشنهادی: بهترین آیفون تصویری برای خانه ما چند است؟

 

قیمت آیفون تصویری
قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری؛ به جیب شما بستگی داره!

قیمت آیفون تصویری بر اساس ویژگی­ ها و قابلیت­ هایی که در بخش قبلی بیان شد تعیین می ­شود. شاید بتوان آیفون تصویری را  بر اساس ویژگی ­ها و قیمت در چهار دسته تقسیم بندی کرد:

آیفون ارزان یا اقتصادی: این نوع از آیفون­ ها قابلیت تنظیمات زیادی ندارند. نمایش تصویر و باز کردن در و تنظیمات کمی از نور و تصویر نمایشگر از ویژگی ­های این نوع آیفون است.

آیفون میان قیمت: آیفون­ های میان رده ویژگی­ هایی مانند داشتن حافظه و اندازه ­ی 5 اینچی و یا صفحه­ای 7 اینچی و بدون حافظه است. این نوع آیفون تصویری طرفدار زیادی در بین انواع دیگر دارد زیرا می­تواند قابلیت­ های مختلفی مانند صفحه لمسی و یا بازکردن در پارکینگ و.. را داشته باشد. و در عین حال قیمت مناسبی دارد.

آیفون گران قیمت: برای مشتری­ هایی که مسئله قیمت اهمیت زیادی ندارد و به دنبال کیفیت بالا و قابلیت­ های بیشتر هستند؛ آیفون­ های تصویری با قیمت بالاتر خواسته­ هایشان را برآورده خواهد کرد. این نوع آیفون­ ها اندازه ­هایی بالاتر از 7 اینچ دارند.

آیفون لاکچری: افرادی هم هستند که به دنبال محصولاتی لاکچری و خاص برای منزل خود هستند. آیفون­ های تصویری لاکچری قابلیت­ های خاصی مانند اندازه 10 اینچ و بالاتر، دوربین­ های باکیفیت بالا و اتصال به تصاویر دوربین مداربسته و.. دارند.

مطلب پیشنهادی: کدام آیفون تصویری برای خانه شما مناسب است؟

 

آیفون تصویری در خانه هوشمند

آیفون تصویری در خانه هوشمند

آیفون­ های تصویری تحت شبکه از جمله امکاناتی هستند که در خانه ­های هوشمند استفاده می ­شوند. این نوع آیفون ­ها قابلیت کنترل سیستم هوشمند منزل را دارند. پنل ­های بیرونی در این نوع آیفون ­ها به صورت پنل کدینگ و لمسی طراحی می ­شوند.

شاید بتوان گفت قسمتی از صفحه نمایش کنترل بخش ­های مختلف خانه هوشمند؛ مربوط به آیفون تصویری و قابلیت­ های مختلف آن است.

مطلب پیشنهادی: تجهیزات مدرن خانه هوشمند، این تجهیزات غوغا می ­کنند!

 

قیمت دربازکن تصویری

قیمت دربازکن تصویری؛ هزینه نصب هم داره؟

آیفون تصویری از جمله محصولاتی است که بعد از خرید باید به فکر نصب و اجرای صحیح آن باشید. بهتر است برای نصب آیفون تصویری از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید. نصب آیفون تصویری هزینه دارد و بر اساس نصب پنل دم دری، تعداد مانیتورها و میزان سیم­ کشی تعیین می­ شود.

 

کلام آخر:

قیمت آیفون تصویری به همه قابلیت­ ها و ویژگی­ های آیفون بستگی دارد. همچنین برند آیفون  و ایرانی یا خارجی بودن آن در میزان هزینه آیفون تاثیرگذار است. با توجه به نیازهای خود و قیمت آیفون بهترین آن را برای منرل خود انتخاب کنید. اهالی فن چیدانه در زمینه آیفون تصویری در کنار شما هستند.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه