Chidaneh.com placeholder image

خرید شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال برای جهیزیه نو عروسان

به قلم: تحریریه چیدانه

در هر میهمانی همزمان با استفاده از انواع مواد غذایی و میوه، استفاده از ظروف پذیرایی مناسب و نحوه سرو خوراکی و نوشیدنی ها نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. در حقیقت ظروف پذیرایی همانند لباس زیبایی هستند که برای یک میهمانی انتخاب می کنیم!

به همین دلیل انتخاب ظروف پذیرایی، خصوصا ظروف پذیرایی کریستال برای جهیزیه نوعروسان و خانواده ها اهمیت بسیار بالایی دارد. در این نوشتار قصد داریم به بررسی مهمترین نکات در حین خرید ظروف پذیرایی کریستال برای جهیزیه بپردازیم.

قالیشویی ادیب
خرید شیک‌ترین ظروف پذیرایی

خرید انواع سرویس پذیرایی برای جهاز عروس

سرویس پذیرایی مجموعه ای گسترده از ظروفی است که برای پذیرایی از میهمانان استفاده می شود و تقریبا برای سرو تمام مواد خوراکی، میوه، شیرینی و نوشیدنی ها ظروف مخصوص به خودشان را در این لیست داریم. 

انواع سرویس پذیرایی شامل شیرینی خوری، شکلات خوری، بشقاب و پیش دستی، کاسه آجیل، فنجان، نعلبکی، قندان، ظرف میوه، سوفله خوری، ست دیس مرغ و ماهی و دیگر وسایل مشابه می شود. فرقی نمی کند که برای تولید چنین محصولاتی از چه متریال و موادی استفاده شود، در طراحی و تولید سرویس های پذیرایی ظرافت و دقت بسیار بالایی وجود دارد و در برخی سرویس های پذیرایی لوکس میزان زیبایی به قدری بالاست که به یک اثر هنری ارزشمند شباهت دارند.

سرویس های پذیرایی خصوصا در ست پذیرایی جهاز عروس دارای تنوع و زیبایی بسیار زیادی هستند تا پاسخگوی سلیقه و نیاز نوعروسان باشند. البته علاوه بر نیاز و سلیقه معیارهای دیگری نظیر بودجه، فرهنگ بومی و دکوراسیون منزل نیز در انتخاب سرویس پذیرایی عروس اثرگذار است و این موضوع یکی دیگر از دلایل تنوع محصولات در ست پذیرایی جهیزیه عروس هاست.

ظروف پذیرایی کریستال برای جهزیه عروس

در عمده فروشی آنلاین صالح آباد تلاش کرده ایم تا با ایجاد دسترسی مستقیم به جامعه بزرگی از عمده فروشان، امکان خرید مستقیم انواع لوازم خانه و آشپزخانه، سرویس پذیرایی عروس، محصولات بهداشتی، پلاستیکی و حتی مراکزی برای فروش عمده و پخش اسباب بازی را از عمده فروشان برای شما کاربران عزیز فراهم کنیم.

برای تولید سرویس های پذیرایی از چه متریالی استفاده می شود؟

با اینکه علاقه بسیاری از افراد انتخاب و خرید سرویس پذیرایی کریستال خصوصا برای تازه عروسان است، اما تنها مواد مورد استفاده برای تولید سرویس های پذیرایی شیشه و بلور نیست. سرویس های پذیرایی با استفاده از متریالی نظیر کریستال، بلور، سرامیک، چینی، مس، چوب، برنج، سیلور، آرکوپال و پیوتر آلیاژی از قلع و مس است، استفاده می شود. هدف از ایجاد چنین تنوعی پوشش سلیقه و نیاز کاربران در حین خرید و انتخاب است. در ادامه توضیحات مفیدی در ارتباط با انواع سرویس های پذیرایی ارائه می کنیم تا در حین خرید ست پذیرایی جهیزیه عروس اطلاعات بیشتری داشته باشید.

سرویس پذیرایی بلور، پرطرفدارترین متریال در خرید سرویس ظروف پذیرایی

ظروف بلوری از اولین روزهای تاریخ همواره مورد انتخاب و پسند افراد بوده اند، خصوصا که شباهت بسیاری به کریستال نیز دارند. هدف از تولید این نوع از ست لوازم پذیرایی عروس نیز ایجاد شباهت با کریستال و خرید ست پذیرایی با قیمتی کمتر است.

ظروف پذیرایی جدید

بدین ترتیب اگر قصد خرید لوازم پذیرایی برای جهیزیه خود دارید و بودجه شما برای تهیه ست پذیرایی کریستال کافی نیست، پیشنهاد می کنیم با خرید سرویس پذیرایی بلور و صرف هزینه ای کمتر وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. خوشبختانه سرویس های پذیرایی بلوری برای جهیزیه به صورت رنگی نیز تولید می شوند تا با هر سلیقه ای متناسب باشند.

سرویس پذیرایی چینی، نوستالژی همیشه زیبای جهیزیه مادران!

تقریبا در هر خانه ای نمونه ای از وسایل پذیرایی چینی و خصوصا گل قرمزی پیدا می شود! در گذشته چنین لوازم پذیرایی مجلل ترین ظروف برای میهمانی ها ببود. درحال حاضر نیز استفاده از چنین سرویس هایی طرفداران خود را دارد و تنوع بسیار زیادی برای این محصولات وجود دارد.

از طرفی با خرید سرویس چینی پذیرایی عروس در مقایسه با سرویس های بلور، کریستال و لوکس هزینه بسیار کمتری به شما تحمیل می شود. همچنین سرویس های پذیرایی چینی فرصت بیشتری برای استفاده از ظروف با متریال دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

برای مثال استفاده از سرویس پذیرایی چای با متریال چینی در کنار استفاده از یک جعبه تی بگ چوبی ترکیب بسیاری زیبایی برروی میز پذیرایی به وجود می آورد.

سرویس پذیرایی عروس دکوری و لوکس، انتخابی گران قیمت و زیبا 

همیشه در بین خرید های نوعروسان استفاده از بوفه و پر کردن آن با ظرف های دکوری و گران قیمت هم وجود دارد. معمولا سرویس های پذیرایی لوکس کاربرد روزانه ندارند و صرفا از جنس دکوری هستند، اما طرفداران منحصر به خود را دارند. 

ظروف پذیرایی جدید برای جهزیه عروس

ظروف پذیرایی لوکس با متریالی نظیر نقره، مس، ظروف میناکاری شده و حتی انواع چینی و بلور با آبکاری طلا تولید می شوند. طرفداران چنین لوازمی عموما افرادی هستند که به انواع دکوری، تابلو فرش، ظروف لوکس، تزئینی های خاص و گران قیمت علاقه دارند.

در عمده فروشی آنلاین صالح آباد تلاش کرده ایم تا جامعه بزرگی از فروشندگان عمده مرکز فروش استند گلدان فلزی، خرید عمده بدلیجات، وسایل تزئینی منزل و تمامی ظروف مورد نیاز در جهیزیه عروس را برای شما فراهم کنیم. 

کدام سرویس پذیرایی برای خرید جهیزیه عروس بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال فارغ از عواملی مانند فرهنگ بومی، سلیقه و دکوراسیون منزل مهمترین نکته در گرو بودجه شما برای خرید است. همانطور که در توضیحات نیز ارائه شد، اگر بودجه لازم برای خرید سرویس پذیرایی کریستال جهیزیه را دارید، زیبایی خاصی به خانه و آشپزخانه شما افزوده می شود. 

چرا که سرویس متریال مورد استفاده در تولید کریستال نسبتی حدود 76 درصد شیشه و حدود 24 درصد سرب است و درخشندگی و زیبایی خاصی در محصول به وجود می آورد. در حقیقت مهمترین وجه تمایز بین بلور و کریستال در همین نکته است. در ظروف بلوری خلوص استفاده از شیشه در حدود 99 درصد است، اما در ظروف کریستال از ترکیبات سرب نیز استفاده می شود.

اما اگر تمایل به صرف هزینه های گزاف ندارید خرید ظروف پذیرایی جهاز را با انتخاب بین لوازم بلور و چینی انجام دهید و همچنان موفق به خرید لوازم زیبایی متناسب با سلیقه‌تان می شوید. 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه