Chidaneh.com placeholder image

میز ناهارخوری روستیک و معجزه آن در زیبایی دکوراسیون منزل

به قلم: گلنار

مبلمان و لوازم چوبی از مهم‌ترین لوازمی هستند که در شکل‌گیری ظاهر خانه و زیباسازی آن نقشی به‌سزا دارند. مبلمان خانه را نونوار می‌کند و بدون این ملزومات دوست داشتنی، خانه زیبا نخواهد بود. میز ناهارخوری از پرکابردترین لوازم چوبی در گروه مبلمان است و وجود آن در خانه علاوه بر کاربردی که دارد، سبب زیبایی بیشتر چیدمان نیز می‌شود. در این مطلب قرار است که سبکی از میزهای ناهارخوری را معرفی کنیم که با قانون‌های طراحی کلیشه‌ای در ذهنمان کمی متفاوت است. با ما همراه باشید تا در این مطب میز ناهارخوری روستیک را به شما معرفی کنیم و از ویژگی‌های آن در چیدمان منزل بگوییم. در این مطلب از راهنمایی و تجربه گروه وودکده کمک خواهیم گرفت.

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

تابلو فرش ریحان

سبک روستیک چیست؟

همانطور که قبلا هم در چیدانه گفته بودیم، روستیک به معنای سبکی روستایی است و سادگی از ویژگی‌های اصلی آن است. این سادگی از گره خوردن این سبک با عناصر موجود در طبیعت ناشی می‌شود و در میز ناهارخوری روستیک یا هرکدام از مبلمان این سبک، نقش طبیعت بسیار پر رنگ است. میز ناهارخوری روستیک و دیگر مبلمان این سبک، به دلیل هم سبک بودن با طبیعت، فضای آرامش‌بخشی در خانه ایجاد می‌کنند. طبیعت مورد علاقه همه سلیقه‌ها است و برای هیچ کس ترکیب رنگ و نوع طراحی طبیعت خسته کننده نیست. بنابراین سبکی که با شیوه طبیعت طراحی شده باشد، تاریخ انقضا ندارد و همیشه و برای همه افراد، دوست داشتنی خواهد بود.

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

سبک روستیک در دکوراسیون

همانطور که گفتیم، سبک روستیک همیشه دوست داشتنی است و قدمت آن به گذشته‌های دور برمی‌گردد. در واقع سبک چیدمان طبیعت، با گذشت زمان به خانه انسان راه پیدا کرد. برای شناخت بیشتر سبک روستیک، می‌توانید سریال‌ها و فیلم‌های قدیمی در لوکیشن‌های خانه‌های روستایی اروپا و آسیا‌ را به یاد بیاورید که تا چه اندازه چوب و چرم نقش پر رنگی در چیدمان و طراحی لوازم خانه داشته است و خبری از نظم کلیشه‌ای امروزی در اضلاع میز و سایر وسایل نبوده است. طراحی ساده و کاربرد بالای چوب و چرم در دکوراسیون این خانه‌های روستایی، سبب نزدیکی زندگی داخل خانه با فضای بیرونی یا همان طبیعت می‌شده است و در واقع این مفهوم را می‌رساند که طبیعت از زندگی انسانی جداشدنی نیست.

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

وسایل چوبی روستیک

در ادامه به سراغ ویژگی‌های میز ناهارخوری روستیک می‌رویم و خواهیم دانست که طراحی این میز تا چه اندازه به طبیعت نزدیک است. برای آشنایی بیشتر با میز ناهارخوری روستیک و دیگر مبلمان طراحی شده به این سبک، سری به صفحه پروفایل گروه وودکده برنید و از این صنعت بیشتر بدانید.

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

ویژگی‌های میز ناهارخوری روستیک

  • طراحی خاص و به دور از کلیشه
  • بازی با خطوط هندسی و شکست‌ها و منحنی‌ها در طراحی
  • میزی به شکل مستطیل با اضلاع منظم یا نامنظم و انحنادار
  • عدم یک‌دستی رنگ و سایه در چوب و نزدیکی آن به رنگ و طرح تنه‌های درخت
  • تنوعی دوست داشتنی در سبک چیدمان
  • استفاده از چوب و چرم در طراحی یا جایگزینی آنها با مواد فوق‌العاده زیبای رزین،
  • مقاومت بالای میز ناهارخوری روستیک به خصوص از نوع رزین
  • تنوع در طراحی صندلی‌ها به شکل پشتی‌دار و نیمکت
  • ساده و در عین حال زیبا و شیک و مورد پسند بسیاری از سلیقه‌ها در همه دوران‌ها.

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

در زمان انتخاب و خرید میز ناهارخوری روستیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • اول از همه به برند میز ناهارخوری روستیک دقت کنید تا محصولی با کیفیت تحویل بگیرید.
  • از کیفیت مواد اولیه مطمئن شوید تا از بهترین انواع چوب محصول تولید شود.
  • میز ناهارخوری روستیک از جنس رزین، تنوع بیشتری در رنگ و طراحی دارد و ظاهری براق و فوق‌العاده شیک دارد. اگر به دنبال میز ناهارخوری روستیک با ظاهری خاص‌تر هستید، بهتر است سراغ رزین بروید.
  • به متراژ خانه و چند نفره بودن میز ناهارخوری روستیک و میزان فضایی که برای قرار دادن این میز در خانه نیاز است دقت کنید.

برای آشنایی بیشتر با انواع میز ناهارخوری روستیک و دیگر مبلمان این سبک، به صفحه پروفایل گروه حرفه‌ای وودکده بروید و از راهنمایی کارشناسان این گروه برای خرید و انتخاب مبلمان روستیک استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با دیگر دانستنی‌های دکوراسیون، با مطالب چیدانه همراه باشید.

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه