Chidaneh.com placeholder image

اسلب سرامیک چیست؟

به قلم: تحریریه چیدانه

در سرتاسر دنیا سرامیک ها با ابعاد بزرگ طرفداران زيادي پيدا كرده اند که البته دسته مهمی از آن ها معماران و طراحان داخلی هستند. شاید در مرحله اول فکر کنید که همه متریال ها دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی هستند اما باید بدانید که در سرامیک ها این تفاوت باعث به وجود آمدن ویژگی های خاصی در دکوراسیون شده است. در این ویدیو با گروه مدرن ایده آل همراه شدیم تا با اسلب سرامیک بیش تر آشنا شویم.

اسلب سرامیک چیست؟

به سرامیک ها درا بعاد بزرگ اسلب سرامیک گفته می شود. همان طور که در مقدمه نیز اشاره شد، این ابعاد بزرگ باعث به وجود آمدن ویژگی های مهمی شده که در ادامه بررسی می کنیم.

سرویس خواب بالسا
  • پوشش دادن سطح بیشتر به صورت یکپارچه
  • افزایش زیبایی محیط به دلیل یکپارچه بودن
  • عدم لکه پذیری
  • مقاومت در مقابل شرايط آب و هوايي
  • خاصیت ضد سايش
  • مقاوم در برابر عوامل شیمیایی و مواد اسیدی

اسلب و سرامیک مدرن ایده آل
سرامیک طرح گرانیت سرویس بهداشتی
اسلب و سرامیک مدرن ایده آل

ویژگی های اسلب سرامیک در دکوراسیو

در بحث دکوراسیون با وجود اسلب سرامیک ها ديگر محدوديتي برای استفاده در كف و ديوار يا حتي نما و فضاهاي خارجي وجود ندارد. اين محصول تمام نياز طراحان را براي دكوراسيون منزل شما پوشش داده و علاوه بر قيمت مناسب نسبت به سنگ طبيعي، بسيار مقاوم تر و بادوام تر است.

اسلب و سرامیک مدرن ایده آل
سرامیک طرح سنگ سرویس بهداشتی
اسلب و سرامیک مدرن ایده آل

کاربرد اسلب سرامیک در دکوراسیون

اسلب شرامیک علاوه بر کاربردهای معمول که دارد می تواند برای طراحی و ساخت کانتر آشپزخانه، روشویی، انواع میز و عسلی نیز استفاده شود. 

اسلب و سرامیک مدرن ایده آل
سرامیک مدرن رنگ طلایی
اسلب و سرامیک مدرن ایده آل

اسلب سرامیک از کجا بخریم؟

برند میکروسمنت جایی است که شما می توانید برای هر سلیقه ای اسلب پرسلاني با کیفیت تهیه کنید. این مجموعه با تکیه بر دانش و تجربه خود در صنعت سراميك و با تكيه بر فن آوري روز ايتاليا توانسته اين محصول را در داخل كشور توليد كند. برند میکو بیش از پنجاه طرح در ابعاد گوناگون دارد که روز به روز هم افزایش پیدا می کند.

علاوه بر این برند میکروسمنت با يك تيم معماري متخصص همکاری داشته که شما برای ایده پردازی و خلاقیت در استفاده از این محصول راهنمایی می کند.

“برای مشاهده انواع مدل ها و سفارش با گروه مدرن ایده آل در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: زهرا احمدی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه