Chidaneh.com placeholder image

بهترین ایده برای دکوراسیون منزل کوچک چیست؟

به قلم: گلنار

چیدن دکوراسیون در منزل های زیر 60 متر همیشه برای خانواده های بیشتر از دو نفره مشکل زا است. وجود اسباب و وسایل زیاد، کمبود فضا همه و همه از جمله موارد ارزشمندی است که خانواده ها در حین چیدمان اساس و دکوراسیون منزل خود به آن فکر می کنند. اگر شما هم برای چیدن منظم دکوراسیون خانه کوچک خود نیاز به راهنمایی و همفکری دارید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ایده های ساده و خلاقانه برای چیدن خانه های کوچک را به شما ارائه دهیم.

از نظم دهنده ها برای چیدمان بهتر وسایل خود استفاده کنید

یکی از جذاب ترین ایده هایی که برای خانه های کوچک باید از آن استفاده کرد این است که حتما از نظم دهنده ها به جهت چیدمان هر چه بهتر وسایل در اتاق خواب و حتی آشپزخانه ها استفاده کنیم. به عنوان مثال شما می توانید از کمدهایی استفاده کنید که متناسب با اکسسوری ها، لباس ها و وسایل شما تنظیم شده است یا به عنوان مثال از کشوهایی مانند کشو زیر تخت و یا جالباسی های چند منظوره برای جا دادن هر چه بهتر وسایل خود کمک بگیرید.

قالیشویی ادیب

دکوراسیون خانه کوچک

برای خرید وسایل خانه فضای کوچک خانه را مدنظر قرار دهید

یکی دیگر از بهترین ایده ها برای چیدمان دکوراسیون در فضای کوچک این است که وسایل منزل را متناسب با فضای اتاق خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال استفاده از تخت های کویین بزرگ، برای اتاق های ده متری اصلا مناسب نیست چرا که این وسایل نه تنها زیبایی به محیط نمی دهد بلکه باعث می شود فضا کوچکتر و بسته تر از آنچه که هست دیده شود.

در این خصوص فروشگاه اینترنتی بلج راهکار مناسبی ارائه کرده و آن این است که متناسب با هر فضایی تخت های کاربردی تولید کرده است. اگر وارد این فروشگاه اینترنتی هیجان انگیز شوید حتما با مشاهده محصولاتی مانند تخت دو طبقه، تخت تاشو و تخت کشودار، متوجه توجه این برند در خصوص افرادی که در فضاهای کوچک زندگی می کنند خواهید شد.

دکوراسیون خانه کوچک

به هیچ عنوان از کاغذ دیواری طرحدار استفاده نکنید

یکی دیگر از مواردی که در هنگام چیدمان دکوراسیون منزل کوچک خود باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ عنوان در خانه های زیر 60 متر از کاغذ دیواری های طرحدار استفاده نکنید. کاغذ دیواری های طرحدار ضمن اینکه فضای اتاق خواب شما را گرفته تر نشان می دهد باعث می شود که نور کمتری به محیط برسد و در نهایت جذابیت خانه از دست می رود. پیشنهاد می کنم اگر دوست دارید تا برای خانه خود از کاغذ دیواری ها استفاده کنید، حتما یکی از دیوارهای بزرگ اتاق را برای نصب کاغذ دیواری انتخاب کنید و یا از استفاده کاغذ دیواری های طرحدار جلوگیری کنید.

از به کارگریری دکوراتیوهای بی استفاده بپرهیزید

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن بپردازیم این است که در فضای خانه های کوچک نیازی به استفاده از دکوراتیوهای بزرگ و بی استفاده وجود ندارد.

به عنوان مثال تابلوهای دکوراتیو و یا مجسمه های بزرگ نه تنها زیبایی به فضای خانه های کوچک نمی بخشند بلکه باعث می شود خانه شما گرفته تر و تاریک تر دیده شود. اگر شما دوست دارید از دکوراتیوها و مجسمه های بزرگ و کوچک در منزل خود استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که حتما تعداد این اشیا را به نسبت جا و فضایی که دارید بسنجید تا در نهایت بتوانید هم از دکواتیوهای مورد علاقه تان در خانه استفاده کنید و هم اشتباهی را برای چیدن دکوراسیون منزل خود مرتکب نشوید.

دکوراسیون منزل کوچک

از شلف های دیواری برای استفاده بهتر از فضا ایده بگیرید

بدون شک یکی از بهترین ایده ها برای استفاده بهتر و مناسب تر فضای خانه های کوچک این است که از شلف های دکوری و دیواری استفاده کنیم. خوشبخانه فروشگاه اینترنتی بلج هم به عنوان یکی از فروشگاه های خلاق در این حوزه تلاش داشته تا با ارائه بهترین و شیک ترین شلف های دکوری و شلف دیواری تلویزیون نمای جذاب و فوق العاده ای برای دکوراسیون خانه شما ایجاد کند.

یکی از بهترین ویژگی های مهم استفاده از شلف های دیواری این است که به عنوان مثال دیگر نیازی نیست که برای چیدن تلویزیون از میز تلویزیون استفاده کنید و فضایی را برای آن در نظر بگیرید. همچنین اگر شما دوست دارید تا از تلویزیون ها برای اتاق خواب خود هم استفاده کنید، بهترین گزینه پیش روی شما همین شلف های دیواری خواهد بود.

خرید بهترین سرویس چوبی مناسب با فضای خانه شما از فروشگاه اینترنتی بلج

حالا که در مورد بهترین ایده ها برای چیدمان وسایل در اتاق ها و خانه های کوچک صحبت کردیم، بهتر است تا یک فروشگاه خلاق با محصولاتی که به صورت کاربردی برای فضاهای کوچک ساخته شده است شما را آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی bolej.ir با ارائه بهترین سرویس خواب، کمدهای ریلی و دراورهای چند کشویی و همچنین انواع شلف های دیواری می تواند بهترین گزینه برای آن دسته از افرادی باشد که دوست دارند برای خانه های کوچک و نقلی خود خرید قیمت مناسب با بهترین متریال را داشته باشند.

شما می توانید برای خرید و انتخاب این محصولات جذاب و با کیفیت وارد سایت بلچ شوید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. یکی از ویژگی های جذاب این سایت فروشگاهی این است که شما می توانید در هنگام سفارش خود گزینه پرداخت درب منزل را انتخاب کنید تا بدون هیچ دغدغه و نگرانی بتوانید منتظر پردازش و ارسال سفارش خود باشید.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه