Chidaneh.com placeholder image

فروش اقساطی حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی کاوه (اقساط 6 ماهه)

به قلم: گلنار

آیا در این بازار آشفته و پر از نوسان به دنبال مرکز مناسبی هستید تا درب آکاردئونی، حفاظ شاخ گوزنی و نرده های فرفورژه با کیفیت و ارزان قیمت را با ضمانت معتبر تهیه کنید، پیشنهاد ما مراجعه به صنایع فلزی کاوه است. این شرکت بهترین و با کیفیت ترین نوع از درب های آکاردئونی را برای مشتریان خود عرضه می کند.

فروش درب آکارئونی

سرویس خواب بالسا

شرکت صنایع فلزی کاوه

بدلیل درک از اوضاع نابسامان اقتصادی جهت همدلی  با شما هم وطن های عزیز شرکت صنایع فلزی کاوه شرایط پرداخت را بصورت اقساط فراهم نموده تا قدمی هر چند کوچک در برقراری امنیت برای شما فراهم نماید.

  • پرینت از سه ماه گردش حساب شخص
  • کپی کارت ملی
  • اقساط 6  ماهه
  • حداکثر مبلغ وام تا سقف 7 میلیون تومان

درب آکاردئونی صنایع فلزی کاوه مزایای زیادی را به همراه دارد، اما بدون شک یکی از بارزترین و مهمترین مزیت آن، ایجاد امنیت است. درب آکاردئونی فضای منحصر به فردی را به فضاهای زندگی شما می بخشد و خیال شما را از عدم ورود سارقان و غریبه ها به فضای خصوص شما راحت می کند.

برخلاف درب های دیگر درب های آکاردئونی نقش خیلی مهم در محافظت از فضای خصوصی شما دارند، آنها به عنوان یک مانع و سد بسیار خوب در برابر ورود افراد بیگانه به فضای شما عمل می کنند، شما می توانید درب آکاردئونی تولید شده در شرکت صنایع فلزی کاوه را برای آپارتمان، مغازه و یا شرکت نصب کنید و با خیال راحت از نبود خود در مغازه و یا خانه  از مسافرت و یا گردش خود لذت ببرید.

درب آکاردئونی مقرون به صرفه تر از بسیاری از درهای امنیتی موجود در بازار است، و نصب آنها نیز به راحتی و در کمترین زمان اتفاق می افتد. اگر درب های گران قیمت موجود در بازار با سلیقه و بودجه شما مطابقت نداشتند این گزینه می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. شما یک درب امنیتی می خواهید؟ پس حفاظ آکاردئونی می تواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

از مهمترین مزیت های درب آکاردئونی تولید شده در شرکت صنایع فلزی کاوه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • به دلیل حالت شبکه ای وزن درب آکاردئونی نسبت به سایر درب ها کمتر است
  • درب آکاردئونی به راحتی باز و بسته می شود
  • فضای زیادی را اشغال نمی کند بنابراین برای محیط های آپارتمانی و مسکونی گزینه خوبی است
  • زمان نصب اینگونه از درب ها بسیار کمتر است

در ادامه مقاله حفاظ شاخ گوزنی و نرده های فرفورژه را بررسی می کنیم. همراه ما بمانید.

عوامل اثر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی کدامند؟

مهمترین عامل اثر گذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی جنس فلز مورد استفاده و نیز نوع جوشکاری آن است. هر اندازه کیفیت جوش کاری و نیز جنس حفاظ شاخ گوزنی بهتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت، برای این که بتوانید با یک هزینه خیلی کم حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت و مقاوم تهیه کنید، بهتر است از شرکت صنایع فلزی کاوه در این زمینه کمک بگیرید.

حفاظ شاخ گوزنی مانع خوبی در برابر ورود افراد غریبه به حریم شخصی شما است، خصوصا اگر مکانی که زندگی می کنید از امنیت کافی برخوردار نباشد، شما می توانید با استفاده از این ابزار از خود و حریم خصوصی خود محافظت کنید. شما می توانید این ابزار را در طرح های و شکل های مختلفی از تولید کننده تهه کنید.

نرده فرفورژه

شرکت صنایع فلزی کاوه معتبرترین و معروف ترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در کشور است که توانسته در این زمینه به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کند. شما با مراجعه به این مجموعه خواهید توانست انواع مختلفی از حفاظ های شاخ گوزنی را برای کاربری خود تهیه کنید.

حفاظ شاخ گوزنی بهترین و مناسب ترین نوع حفاظ برای محافظت از ملک شما است، برای بالا بردن ایمنی و نیز تامین امنیت محل کار یا زندگی می تواند از این نوع حفاظ استفاده کنید. مهمترین مزیت حفاظ شاخ گوزنی به غیر از امنیت، ایجاد زیبایی است، آنها به قدری زیبا و جذاب هستند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ های موجود در بازار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اگر تمایل به خرید حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی ارزان قیمت دارید! پیشنهاد می کنیم حتما از مجموعه بزرگ و معروف صنایع فلزی کاوه دیدن کنید. محصولات تولیدی این مجموعه بسیار با کیفیت  و ارزان قیمت هستند و خریدان می توانند با ضمانت معتبر این نوع حفاظ را خریداری کنند.

نرده فرفورژه تولید شده در صنایع فلزی کاوه چه خصوصیاتی دارد؟

اصطلاح نرده های فرفورژه غالباً اصطلاحی بسیار گسترده است که موارد زیادی را دربرمی گیرد، مواردی مانند نرده های راه پله، نرده دستی، نرده های موجود در حیاط، نرده های بالکن، حتی نرده های دیواری باغ و …. معمولاً نرده های بالکن، نرده های راه پله مشمول مقررات ساختمانی هستند و از این رو مهم است که نرده های فرفورژه  بالکن و راه پله مطابق با مقررات فعلی ساختمان تولید شوند.

نرده فرفورژه

نرده های فرفورژه هیچگونه مقررات ساختمانی ندارند، اما برای اینکه بتوان از آنها به خوبی استفاده کرد، باید توجه داشت که از سرهای نرده تزئینی نوک تیز خودداری شود. در نرده های کم دیوار باید از یک سر نرده نوع بلانت استفاده شود. توجه داشته باشید که  نرده های فرفورژه تولید شده در شرکت صنایع فلزی کاوه به خوبی ساخته شده و طراحی شده اند و می توانند جلوه هر ملکی را تقویت کرده و همچنین امنیت بهتری را ایجاد کنند.

“آدرس سایت صنایع فلزی کاوه: www.sfkaveh.com

نرده های فرفورژه صنایع فلزی کاوه در اصل یک نرده کاملاً ساده به سبک آهن است که مطابق با استانداردهای موجود طراحی و ساخته شده است. آنها کاملا مقاوم ساخته شده اند و برای استفاده در بالکن، دیوار حیاط، نرده راه پله و … مناسب هستند. هر قسمت نرده از طریق یک ستون فولادی که به آجرکاری پیچ می شود ، به قسمت بعدی متصل می شود.

شما می توانید با یک هزینه بسیار کم بهترین و مقاوم ترین نرده های فرفورژه، درب آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی را از شرکت صنایع فلزی کاوه خریداری کنید. این مجموعه توانسته با ماشین آلات بسیار پیشرفته انواع مختلفی از نرده های فرفورژه را طراحی و تولید کند. فرقی نمی کند کاربری شما چه باشد نیروهای متخصص این مجموعه قادر هستند متناسب با نیاز شما این نوع نرده ها را طراحی کنند.

تمام نرده های تزئینی فلزی و استیل، نرده های فرفورژه و شمشیری که توسط شرکت صنایع فلزی کاوه ساخته می شود بنا به مشخصات و طراحی مشتری است، چه یک طرح نرده مدرن باشد یا فرفورژه فقط کافیست برای سفارش انواع نرده های فرفورژه با این مرکز تماس بگیرید تا با کارشناسان مربوطه در این زمینه مشورت کنید.

شماره تماس برای مشاوره: 021284270

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه