Chidaneh.com placeholder image

نیمکت چوبی با روکش پارچه، جدیدترین ها مدل ها در بازار!

به قلم: گلنار

نیمکت ها امروزه جای خود را در دکوراسیون باز کرده اند و به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا اکثر افراد سمت نیمکت های چوبی می روند اما مانند هر وسیله ای دیگری در دکوراسیون، این مورد هم با خلاقیت ها و ایده های جدیدی هم راه شده است. در این ویدیو مدل هایی از نیمکت چوبی با روکش پارچه را با هم بررسی می کنیم و چیدمان های مختلف آن را درد کوراسیون می بینیم.

سرویس خواب بالسا

نیمکت چوبی با روکش پارچه

همان طور که در مقدمه نیز اشاره شد، شما می توانید از نیمکت ها با متریال ها و طرجح های مختلفی استفاده نمایید. یکی از جدیدترین مدل ها، نیمکت با روکش پارچه ای است که توسط گروه المیراگ با یک تفاوت بزرگ انجام می پذیرد. این تفاوت دقیقا در روکش این نیمکت ها وجود دارد که توسط این گروه با این موارد انجام می شود:

  • فرش
  • گلیم
  • جاجیم
  • خورجین
  • چرم طبیعی
نیمکتچ

چیدمان نیمکت چوبی با روکش پارچه

چیدمان نیمکت در پذیرایی

شما می توانید از نیمکت در کنار مبلمان پذیرایی استفاده کنید. این ایده به خصوص برای فضاهای کوچک ایده خوبی محسوب می شود زیرا علاوه بر اضافه کردن فضای نشستن، مانند مبلمان فضای زیادی اشغال نمی کند و مهم تر از همه برای جداسازی قسمت پذیرایی از قسمت های دیگر هم مناسب است.

مطلب پیشنهادی: مدل نیمکت چوبی، وقتی با این 10 روش اتاق غذاخوری متفاوت می شود!

ناهارخوری با نیمکت چوبی

کاربرد نیمکت برای ناهارخوری

حتما با این مورد برخورد زیادی داشته اید. نیمکت های می توانند به جای صندلی در کنار میز ناهارخوری قرار بگیرند. بهتر است پارچه ای که برای نیمکت انتخاب می کنید با پارچه صندلی ها هم خوانی لازم را داشته باشد. فراموش نکنید که شما می توانید از این نیمکت ها برای سبک های مختلف مثل مدرن، کلاسیک، روستیک و حتی سنتی هم استفاده می شوند.

برای سفارش مبلمان مورد نظر خود می توانید سری به بخش اهالی فن چیدانه بزنید.

مطالب پیشنهادی:

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه