Chidaneh.com placeholder image

میز روستیک چوبی، اینقدر لوکس دیده بودین؟

به قلم: تحریریه چیدانه

 تا به حال میز روستیک چوبی لوکس و چشم‌نواز دیده بودید؟ همیشه دکوراسیون لوکس را با رنگ‌های طلایی زرین و کلی جزئیات تراش روی چوب دیده‌ایم. خانه‌های اشرافی سبک کلاسیک به این شکل‌اند اما در دنیای مدرن امروز، می‌توان سبک‌های دکوراسیون داخلی را با هم آمیخت؛ به‌طوری‌که از هر سبک به‌طور هوشمندانه یک المان را در دکور منزل آورد و با آیتم‌های مشابه و خلاقیت، از سبک‌های دیگر آن دیزاین داخلی خانه را زیبا ساخت. گروهی از لوازم دکوراسیون که می‌توان در دیزاین تلفیقی به‌کار برد. میز روستیک چوبی و  میزهای رزین اپوکسی، اگرچه ماهیتی درویشانه و ساده در ذهن ایجاد می‌کنند اما در آپارتمان‌های لوکس امروزی یا ویلاهای لاکچری، خیلی کاربرد دارند. اگر می‌خواهید چنین میزهای لوکس و زیبایی را درسبک تلفیقی بهتر ببنید؛ بیایید با هم به گالری وودکده برویم؛ آن‌جا چهره‌ای جدید از دکوراسیون لوکس منتظر ماست. سبک روستیک می‌تواند در دو سبک دیزاین مدرن و کلاسیک، قرار بگیرد؛ در ادامه هر دوی این سبک‌های تلفیقی را بررسی می‌کنیم.

تابلو فرش ریحان

میز روستیک چوبی لوکس در تلفیق با کلاسیک

برای کلاسیک بودن باید از رنگ های تند و طرح های با اصالت استفاده کنید. رنگ مشکی و طلایی، نمای چوب و براق همه می توانند به کلاسیک شدن فضای شما کمک کنند. حال می توان با میز روستیک چوبی این کلاسیک بودن را کمی متعادل ساخت.

مطالب مرتبط: میز ناهارخوری روستیک و معجزه آن در زیبایی دکوراسیون منزل

میز جلو مبلی روستیک با تنه درخت و شیشه

میز روستیک چوبی لوکس در یک چهار گوش دنچ

میز روستیک لوکس که در تصویر می‌بینید؛ اگرچه از دور نمایی مدرن دارند اما جزئیات و تلفیق مبلمان آن با سبک روستیک میز جلو مبلی، برای خانه‌های مدرن امروزی مناسب است. بسیاری از جوان‌ها که مشاغل پردرآمد دارند؛ نمی‌خواهند خانه لوکس‌شان با سبک‌های کلاسیک، تزئین شود. آنها به دنبال جزئیات جدیداند. دیزان‌هایی که حرفی برای گفتن دارند و کسی تا به حال در خانه دیگران ندیده باشد. چه خودتان مبل می‌خرید، چه دیزاینرتان برای‌تان خانه را دکور می‌کند؛ می‌توانید این تصاویر را برای‌ خودتان دخیره کنید یا همین الآن با کارشناسان وودکده تماس بگیرید تا در انتخاب مبلمان تمام چوب شما را راهنمایی کنند؛ سبک روستیک را از دست ندهید.

مطالب مرتبط: سبک روستایی در آشپزخانه های لوکس امروزی!

میزناهارخوری چوبی با صندلی های پارچه ای در کنار دکوری های چوبی

میز روستیک چوبی ناهار خوری

در این بخش معرفی میز روستیک چوبی، ببینید این میز طرح چوب خالص، چطور با این پارچه‌های صندلی‌های مدرن زیبا شده است. از یک طرف المان‌های مد روز در صندلی‌های میز ناهارخوری قرار گرفته‌‌اند. از طرفی دیگر طرح چوبی و زیبا و رگه‌های چوب درحت در میز ناهارخوری، فضای دنج جنگل را به یاد می‌آورند. همین ذهنیت سبزگونه، صاحبان این میز ناهار خوری تا ساعت‌ها پس از طرف غذا، آسوده‌خاطر می‌سازد. مگر در خانه چه چیزی جز آرامش نیاز داریم؛ اینجا میز ناهار خوری معدن آرامش است.

مبلمان چوبی در کارگاه چوبی

وقتی میز روستیک چوبی لوکس مدرن‌تر می‌شود

شما می‌توانید، سبک روستیک را در فضاهای لاکچری مدرن هم به کار ببرید. مثلا این میز زییای رزین اپوکسی با صندلی‌های چرم مدرن، به اضافه پایه‌های مدرن طلایی، یک دفتر کار لاکچری مدرن اما پر از اعتبار، برای صاحب دفتر کار ساخته است. حتی می‌‌توانید به کمک کارشناسان وودکده، برای منزل‌تان هم مبل لوکس چرم زیبا با میز روستیک چوبی سفارش دهید.

مطالب مرتبط: میز چوب و فلز، ترند دکوراسیون چوبی روستیک

میز و صندلی چوبی گرد لوکس

وودکده
میز جلو مبلی چوبی طرح روستیک
وودکده

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

میز روستیک چوبی لوکس، ساده و مدرن

این میز روستیک چوبی و لاکچری را ببینید، در عین سادگی با طرح رزین اپوکسی، به سمت دکور لاکچری گرایش پیدا کرده است. توصیه می‌کنیم اگر لوازم دکوری و اکسسوری‌های لوکس و گران‌قیمت دوست دارید، برای نمایش بهتر آنها در خانه از سبک روستیک استفاده کنید. سادگی و قدمت طرح چول در مقابل، جزئیات پرکار و گران‌قیمت اکسسوری‌ها، یک تعادل عالی ایجاد می‌کند.

وودکده
میز جلو مبلی چوبی طرح روستیک
وودکده

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

وودکده
میز ناهارخوری چوبی طرح روستیک
وودکده

انواع میز چوبی روستیک اینجاست

حالا که انواع میز چوبی روستیک لوکس و شیک را دیدید؛ به انواع مدل آنها دقت کنید تا در انتخاب خود بهترین تصمیم را بگیرید.

  • میز روستیک چهارگوش
  • میز ناهار خوری روستیک
  • میز جلو روستیک
  • میز عسلی روستیک
  • ست میز سه تایی کنار مبلی روستیک
میز تلویزیون چوبی مشکی
میز تلویزیون و قفسه چوبی

در پایان

اگر درباره انواع میز روستیک چوبی لوکس، برای خانه یا محل کار سوال دارید، کارشناسان وودکده، آماده‌اند تا در انتخاب بهترین المان دکوراسیون چوبی روستیک به شما کمک کنند.
 

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه