Chidaneh.com placeholder image

هتل کوثر مشهد چند ستاره است؟

به قلم: گلنار
هتل کوثر مشهد چند ستاره است

معیار افراد مختلف برای رزرو هتل های مشهد ممکن است با یکدیگر بسیار متفاوت باشد. برای بعضی از افراد هزینه هتل در اولویت است؛ اما بعضی دیگر می‌خواهند در هتلی اقامت داشته باشند که امکانات بیشتری را در اختیارشان می‌گذارد. خوشبختانه هتل‌های متنوعی در شهر مشهد وجود دارند. شما با توجه به سطح انتظاراتتان می‌توانید هتل‌های مختلفی را در این شهر رزرو کنید. هتل کوثر مشهد یک هتل با امکانات خوب و قیمت مناسب است. در ادامه بیشتر درباره امکانات و ویژگی‌های هتل کوثر صحبت خواهیم کرد.

هتل کوثر مشهد؛ میزبان شایسته زائران مشهد

هتل کوثر مشهد برای اولین بار در سال 1374 با 80 واحد اقامتی افتتاح شد. در حال حاضر این هتل دو ستاره با 59 واحد اقامتی در سه‌طبقه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. هتل کوثر ظرفیت پذیرش 182 نفر را دارد و شما می‌توانید اتاق‌های این هتل را به‌صورت یک تخته، دو تخته و سه تخته رزرو کنید. به‌جز اتاق‌ها، تعدادی سوئیت هم برای اقامت خانواده‌ها در این هتل وجود دارد. کافی‌شاپ، رستوران، لمکده و اتاق بازی از دیگر امکاناتی محسوب می‌شوند که مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. لابی هتل نیز با ظرفیت 20 نفر، در ساعات مختلف شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

سرویس خواب بالسا

چرا هتل کوثر مشهد دو ستاره دارد؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هتل‌ها بر چه اساسی ستاره می‌گیرند؟ تفاوت هتل دو ستاره با سه ستاره چیست؟ آیا تعداد ستاره‌های هتل معیار خوبی برای تشخیص کیفیت خدمات هتل‌ها هستند؟ برخی از افراد تصور می‌کنند که ستاره‌های هتل‌ها فقط جنبه تبلیغاتی دارند؛ اما در واقعیت این‌طور نیست! استانداردهای هتلداری تعیین‌کننده تعداد ستاره‌های یک هتل هستند. برای مثال هتل‌های دو ستاره باید همه امکانات زیر را داشته باشند.

  • سرویس بهداشتی مجزا برای هر واحد اقامتی
  • نظافت روزانه اتاق‌های هتل
  • رستورانی با قابلیت سرو صبحانه و محلی برای صرف نوشیدنی در هتل وجود داشته باشد.
  • هر اتاق باید حداقل دارای امکاناتی مانند میز و صندلی، چراغ مطالعه، تلویزیون رنگی، کمد مخصوص لباس و وسایل بهداشتی مثل شامپو، حوله، صابون و… باشد.

هتل دوستاره کوثر مشهد همه این امکانات را با بهترین کیفیت در اختیار مسافرانش قرار داده است.

هتل کوثر مشهد چند ستاره است

با امکانات هتل کوثر بیشتر آشنا شوید!

سطح خدمات و امکانات یکی از مهم‌ترین عوامل در میزان رضایت مسافران از اقامتشان در هتل است. هیچ‌کدام از ما دوست نداریم در هتلی اقامت داشته باشیم که در آن بهداشت رعایت نمی‌شود یا برخورد کارکنان با مسافران رضایت‌بخش نیست. هتل دو ستاره کوثر، یک هتل اقتصادی با امکاناتی مناسب است. این هتل برای اقامت خانواده‌ها و کسانی که برای مأموریت‌های کاری به شهر مشهد سفر می‌کنند می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. برای مثال یکی از امکانات خوب هتل که مورداستقبال بسیاری از والدین قرار گرفته، اتاق بازی است. مسافران هتل می‌توانند کودکان خود را با خیالی آسوده به مربیان اتاق بازی بسپارند و خودشان برای خرید یا زیارت بیرون بروند. در این اتاق انواع وسایل موردنیاز برای بازی و سرگرم شدن کودکان خردسال وجود دارد. از دیگر خدمات هتل کوثر مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 تمامی اتاق‌های هتل کوثر به‌صورت روزانه نظافت می‌شوند. اتاق‌های این هتل مبله هستند و برخی از سوئیت‌ها آشپزخانه‌ای کوچک و بدون امکانات پخت‌وپز دارند. میز آرایش، سرویس بهداشتی، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال و سیستم تهویه هوا از دیگر امکانات اتاق‌های هتل کوثر به شمار می‌روند. در اغلب اتاق‌های هتل امکان اضافه کردن تخت وجود دارد. با این حال سوئیت‌های هتل کوثر برای اقامت‌های خانوادگی مناسب‌تر هستند و امکانات بیشتری دارند.

رستوران، کافی‌شاپ و لمکده

 یک رستوران زیبا با ظرفیت 140 نفری در طبقه اول هتل کوثر وجود دارد. در این رستوران همه وعده‌های غذایی آماده و سرو می‌شوند. غذای رستوران از کیفیت بالایی برخوردار است و تلاش شده که تنوع غذایی خوبی در منو گنجانده شود. به‌جز مسافران هتل، سایر افراد نیز می‌توانند از خدمات این رستوران برای صرف غذا استفاده کنند.

هتل کوثر مشهد

کافی‌شاپ هتل در قسمت لابی قرار دارد. در این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود. شما می‌توانید از کافی‌شاپ هتل برای یک استراحت کوتاه یا قرارهای کاری استفاده کنید. به‌جز کافی‌شاپ طبقه اول، یک فضای باز کوچک با طراحی زیبا در طبقه آخر قرار دارد. در این قسمت تعدادی تخت و آلاچیق قرار داده شده تا مسافران بتوانند ساعاتی را همراه دوستان و خانواده‌شان در فضایی زیبا و دنج استراحت کنند.

هتل کوثر مشهد در کجا قرار دارد؟

 یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب هتل برای مسافرانی که به قصد زیارت به شهر مشهد سفر می‌کنند، موقعیت مکانی هتل است. نزدیکی هتل کوثر به بارگاه رضوی به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز به حرم دسترسی داشته باشید. هتل کوثر در میدان بیت‌المقدس و در ضلع شمالی بازار رضا مشهد قرار گرفته است. فاصله هتل تا حرم کمتر از 750 متر بوده؛ بنابراین شما با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم برسید. فاصله هتل تا ترمینال مشهد حدود چهار کیلومتر و فاصله آن تا راه‌آهن حدود پنج کیلومتر است. فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در فاصله 9 کیلومتری از هتل قرار دارد.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه