Chidaneh.com placeholder image

حکاکی روی شیشه، انتخابی پر از ظرافت و زیبایی!

به قلم: تحریریه چیدانه

استفاده از شیشه و آینه در دکوراسیون منزل می تواند در افزایش زیبایی طراحی خانه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. این متریال ها چه به عنوان عناصر کاربردی و چه دکوراتیو، شامل طراحی های متنوعی می شوند که هر کدام به نوبه خود، کاربرد متفاوتی خواهند داشت. یکی از بهترین مدل های طراحی شیشه و آینه که امروزه نیز با اقبال بسیار خوبی رو به رو شده، حکاکی روی شیشه و آینه است. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه شما هستیم تا با همکاری صنایع شیشه و آینه آگاهی در رابطه با این موضوع بیشتر بگوییم.

صنایع شیشه و آینه آگاهی
اجرای آینه دکوراتیو تزیینی
صنایع شیشه و آینه آگاهی

چوب و هنر

حکاکی روی شیشه و آینه چیست؟

به طور کلی می توان گفت که حکاکی روی شیشه و آینه به عنوان یکی از پرطرفدارترین المان های دکوراتیو شناخته می شود که می تواند فضای خانه شما را تحت تاثیر خود قرار داده و آن را شیک تر و جذاب تر کند. این موضوع علاوه بر فضاهای مسکونی، در محیط های دیگری نیز همچون دفاتر اداری، لابی آپارتمان، سالن اجتماعات، سالن های آرایشی و… نیز قابل استفاده است و می تواند فضا را کمی لوکس تر و پر زرق و برق تر نماید.

شیشه حکاکی

معمولا حکاکی روی شیشه و آینه در المان های متفاوتی قابل استفاده است که از میان آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • حکاکی آینه های قدی، رومیزی، رنگی و همین طور قاب دار
  • شیشه های درب ورودی و همین طور پنجره های ساختمان ها
  • پارتیشن های دکوراتیو شیشه ای در دفاتر اداری و یا حتی خانه
  • آینه های سالن های آرایشی، خانه ها و یا سالن های اجتماعات
  • آینه های سرویس بهداشتی
  • لوگوهای شخصی و شرکتی
  • حکاکی جملات، اشعار و یا آیه های قرآن بر روی شیشه
  • وسایل تزئینی خانه همچون مجسمه های شیشه و شیشه های آکواریوم و…

حکاکی آینه

مزایای حکاکی روی شیشه و آینه

طبیعتا استفاده از عنصر حکاکی روی آینه و شیشه در دکوراسیون خانه می تواند تفاوت های بسیاری با استفاده از شیشه ها و آینه های معمولی داشته باشد. پیش از هر چیز می توان گفت که این وسایل بدون هیچ محدودیتی در ایده پردازی، امکان استفاده سیار متنوع و متفاوتی را فراهم می کنند. این یعنی شما می توانید با دنیای متفاوت و گسترده ای از طرح های حکاکی روی شیشه و آینه رو به رو شوید و آنها را در هر قطع، ابعاد و اندازه و همین طور طرحی که مد نظر دارید استفاده کنید.

در کنار این موارد، ظرافت به کار رفته در حکاکی روی شیشه و آینه می تواند فضای خانه را تحت تاثیر قرار داده و به آن شکل و شمایل متفاوت تری ببخشد. معمولا توصیه می شود که اگر تصمیم به استفاده از این المان های دکوراتیو دارید به سراغ دکوراسیون پذیرایی بروید و با کمک ظرافت طراحی این حکاکی ها، فضای پذیرایی خود را کمی لوکس تر و پر زرق و برق تر سازید.

حکاکی روی شیشه و آینه

حکاکی روی شیشه و آینه در دکوراسیون منزل

از آنجایی که حکاکی های انجام گرفته بر روی شیشه و آینه می توانند نقوش متفاوتی را بر روی این سطوح ایجاد کنند معمولا این نوع از آینه ها و شیشه ها به عنوان نقطه کانونی مشخص می شوند. این یعنی با وارد شدن به هر فضایی که عناصر حکاکی روی شیشه و آینه در آن استفاده شده، تمام توجه شما و یا حداقل توجه اولیه تان به این عناصر معطوف می شود.

به همین دلیل هم هست که توصیه می کنیم در زمان استفاده از این آینه و شیشه ها در انتخاب سایر وسایل همجوار آنها نهایت دقت را به کار بگیرید. برای مثال اگر از آینه قدی حکاکی شده استفاده می کنید، بهتر است که تا جای ممکن، اطراف آن را خلوت تر و خالی تر نگه دارید تا آینه شما بتواند به خوبی خود را نشان دهد.

صنایع شیشه و آینه آگاهی
طراحی و اجرای خدمات شیشه و آینه
صنایع شیشه و آینه آگاهی

مثال دیگری که می توانیم در این زمینه مطرح کنیم، پارتیشن های حکاکی شده هستند. سعی کنید که در کنار پارتیشن هایی با حکاکی روی شیشه و آینه تا جای ممکن از کاغذ دیواری های پر نقش و نگار و یا حتی پرده های طرح دار و شلوغ استفاده نکنید.

حکاکی روی آینه

قیمت حکاکی روی شیشه و آینه

طبیعتا در زمان انتخاب این وسایل و یا سفارش حکاکی روی شیشه و آینه، یکی از اولین موضوعاتی که توجه شما را به خود جلب می کند، قیمت حکاکی روی شیشه و آینه است. به طور کلی باید بگوییم که در مشخص شدن و انتخاب قیمت این وسایل، عوامل بسیاری تاثیرگذار خواهند بود که از میان آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • ابعاد و متراژ به کار رفته در شیشه و آینه
  • زمان صرف شده برای آماده شدن و انجام سفارش
  • طرح و رنگ انتخابی برای حکاکی روی شیشه و آینه
  • کیفیت شیشه و آینه ای که طراحی بر روی آنها انجام می شود

صنایع شیشه و آینه آگاهی
طراحی و اجرای خدمات شیشه و آینه
صنایع شیشه و آینه آگاهی

درباره شرکت صنایع شیشه و آینه آگاهی

شرکت صنایع شیشه و آینه آگاهی با چیزی حدود 20 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش، طراحی و اجرای خدمات شیش و آینه، خدمات خود را با مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه های ایتالیایی از برندهای معتبر ارائه داده و با کمک کادر مجرب و کارآمد خود در سفارش انواع شیشه و آینه به شما کمک می کند.

صنایع شیشه و آینه آگاهی
طراحی و اجرای خدمات شیشه و آینه
صنایع شیشه و آینه آگاهی

از مهم ترین ویژگی های شرکت صنایع شیشه و آینه آگاهی می توان به تضمین کیفیت و همین طور سرعت عمل بالا در روند اجرا اشاره کرد. این شرکت با برخورداری از تجربه کافی در زمینه واردات، ابزار و اجرای انواع شیشه های ساده، کریستال، لاکوبل، متلاک، متلاکس، دکوراتیو و انواع آینه های ساده، رنگی، داخلی و خارجی در رنگ های متنوع و ضخامت های مختلف برای پیشبرد صنعت شیشه و آینه ایران گام بلندی برداشته است.

صنایع شیشه و آینه آگاهی
طراحی و اجرای خدمات شیشه و آینه
صنایع شیشه و آینه آگاهی

خدمات حکاکی، چاپ و رنگ بر روی انواع شیشه و آینه در کنار خدمات سندبلاستینگ و اینگرویوینگ بر روی انواع شیشه و آیینه، اجرای انواع شیشه های هوشمند و پروژه های پوشش های دیواری، بین کابینتی ها، خدمات اسیدشور بر روی انواع شيشه، لمینیت، شیشه های سکوریت و انواع آیینه های دکوراتیو در طرح ها و مدل های مختلف و… را شامل می شود. به همین دلیل نیز تنوع بالای کار در کنار کیفیت مطلوب محصولات، این شرکت را به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها در صنعت شیشه و آینه محفوظ نگه داشته است.

برای مشاهده سایر محصولات این شرکت به پروفایل آن سر بزنید!

شما می توانید این مطالب را نیز مطالعه کنید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه