Chidaneh.com placeholder image

انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای، راهکاری هوشمندانه برای پیشگیری از کرونا

به قلم: فائزه میرسلطانی

تنها راه پیشگیری از کرونا، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیست. در این مطلب از چیدانه به سراغ گروهی صنعتی رفته‌ایم که تولید کننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیستند، اما با تولید انواع درب اتوماتیک، بهداشت فردی و محیطی شما را تضمین می‌کنند.

در این روزها که پاندمی کرونا زندگی همه افراد، به خصوص شهرنشین‌ها را مختل کرده است، اشخاص و مراکز ادای و تجاری، به ‌دنبال راهی برای پیشگیری از این بیماری خطرناک هستند. همان‌طور که می‌دانید، شیوع کرونا از طریق لمس سطوح آلوده در مراکز عمومی بسیار شایع است و یکی از سطوحی که مکرر توسط افراد مختلف در طی روز لمس می‌شود، دستگیره درها هستند. در این مواقع اهمیت استفاده از انواع درب اتوماتیک بیش از گذشته احساس می‌شود و ویژگی‌های آن سبب می‌شود که با عدم لمس سطوح آلوده، میزان شیوع بیماری ویروسی در مراکز پر رفت ‌و آمد بسیار کم شود. در این مطلب با تجربه و راهنمایی گروه صنعتی آکام که تولید کننده انواع درب اتوماتیک است، همراه شوید تا از ویژگی‌های این محصول ضدکرونا بیشتر آگاه شویم.

قالیشویی ادیب

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
درب ورودی اتوماتیک نیم دایره
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای و سهم آن در پیشگیری از کرونا

ویروس کرونا در مراکز عمومی رخنه می‌کند. دقیقا در نقاطی که مردم برای رفع نیاز روزمره، مجبور به تردد در آنها هستند. برای رفع نیاز روزمره ما مجبور به رفت ‌و آمد در این مراکز هستیم. درهای سوپرمارکت، مراکز درمانی، درهای ورودی لابی ساختمان، سالن‌های زیبایی، سینما، تئاتر، فروشگاه‌ها و مراکز خرید، کافه، رستوران و… روزانه توسط افراد بسیاری لمس می‌شوند که می‌توانند ویروس کرونا را روی دستگیره این درها جا بگذارند. انواع درب اتوماتیک علاوه بر راحتی در استفاده و زیباسازی ساختمان، یکی از ابزارهای حفظ بهداشت فردی و اجتماعی در دنیای بحرانی امروز محسوب می‌شود و می‌تواند نقش بسیار مهمی در جلوگیری از فراگیری شیوع کرونا در مراکز عمومی و پر رفت‌ و آمد شود. در واقع وقت آن رسیده که علاوه بر درهای بانک، هتل، بیمارستان و فرودگاه، درهای سایر مراکز عمومی نیز با انواع درب اتوماتیک جایگزین شوند تا بتوانیم با کمک پیشرفت دانش صنعتی، به مهار بیماری خطرناک کرونا کمک کنیم.

در ادامه انواع درب اتوماتیک را به شما معرفی خواهیم کرد، اما پیشنهاد می‌کنیم که برای آشنایی بیشتر و تخصصی‌تر با انواع درب اتوماتیک، وارد پروفایل گروه صنعتی آکام شوید و از تجربه و راهنمایی‌های کارشناسان این مجموعه استفاده کنید.

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
درب اتوماتیک دایره کامل یا سیلندر
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای مناسب برای مراکز تجاری و ساختمان‌های مسکونی

  • درب‌ اتوماتیک کشویی که به صورت تکی و دو طرفه طراحی می‌شود.
  • درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای لولایی که نحوه بازه شدن آنها مثل درهای معمولی است و مثل یک دست نامرئی در را به روی شما باز می‌کند.
  • درب‌ اتوماتیک چرخشی که قابلیت جابه‌جایی چند نفر را به‌طور همزمان دارد و از نوستالژیک‌ترین درب‌ها در فضاهای عمومی به‌خصوص هتل‌ها است که امروزه مکانیزمی اتوماتیک پیدا کرده است.
  • درب‌ اتوماتیک تاشو که مختص ورودی‌های کوچک است و مشکل کمبود فضا را برای نصب درب اتوماتیک حل کرده است. این درب‌ به محض باز شدن، به شکل بادبزنی جمع می‌شود.
  • درب‌ اتوماتیک کرو یا دایره‌ای که علاوه بر مکانیزم باز و بسته شدن مناسب، سبب زیباسازی فضاهای ورودی به شکل بهینه‌تری خواهد شد.

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
درب ورودی اتوماتیک تلسکوپی
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

ویژگی انواع درب اتوماتیک

  • جلوگیری از لمس دستگیره‌های آلوده و شیوع بیماری‌های ویروسی همچون کرونا،
  • زیباسازی ظاهر ساختمان و کمک به عبور بهتر نور در فضای مورد استفاده به دلیل شیشه‌ای بودن،
  • جلوگیری از باز ماندن در و افزایش امنیت و همچنین کاهش ورود گرد و غبار به کمک بسته شدن سریع،
  • ایجاد آرامش و حذف صداهای مزاحم ناشی از باز و بسته شدن درها،
  • جلوگیری از تبادل جریان هوای داخل با فضای خارجی که سبب ذخیره‌‌سازی و بهینه‌سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه حامل‌های آن و افزایش عمر مفید سیستم‌های تهویه مطبوع در هر ساختمان خواهد شد.

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
درب اتوماتیک سوئینگ یا لولایی
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

نکات مهم در هنگام خرید انواع درب اتوماتیک برای پیشگیری از کرونا

  • اگر قصد کرده‌اید که قدمی برای کاهش شیوع بیماری کرونا بردارید، پیشنهاد می‌کنیم که برای ساختمان محل زندگی یا برای فروشگاه و محیط کار مدنظرتان، به‌سراغ انتخاب و خرید انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای بروید تا دیگر دستگیره‌ای برای اشتراک‌گذاری ویروس کرونا در مراکز عمومی وجود نداشته باشد.
  • در زمان انتخاب و خرید انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای، لازم است که علاوه بر توجه به بودجه مورد نظرتان به نکات دیگری نیز توجه کنید. قبل از همه فراموش نکنید که متناسب با طراحی و معماری سازه ساختمان، پیش از نصب، به‌منظور انتخاب مناسب‌ترین گزینه اجرایی، از تکنسین‌های مجرب درب اتوماتیک مشاوره بگیرید.
  • نوع ساختمانی که قرار است برای آن درب اتوماتیک نصب کنید، بسیار مهم است. طرح و اندازه انواع درب اتوماتیک باید بر اساس ساختمان مورد نظر و میزان رفت و آمد روزانه آن انتخاب شود.
  •  فراموش نکنید که حتما سراغ برندی معتبر بروید تا از کیفیت قطعات به کار برده شده مطمئن باشید. کیفیت در انواع درب اتوماتیک، حرف اول را می‌زند. این درب‌ها در طول روز بارها باز و بسته می‌شوند و نیاز است که در برابر این استهلاک مقاوم باشند. کمی ضعف در کیفیت این محصولات می‌تواند سبب دردسرهای بزرگ برای انواع ساختمان‌های تجاری و تفریحی و ارگان‌های دولتی شود.

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
محصول درب اتوماتیک تاشو
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

پس برای خرید و انتخاب انواع درب اتوماتیک، حتما سراغ برندی معتبر بروید. گروه صنعتی آکام با سابقه‌ای طولانی و تجربه‌ای طلایی در تولید انواع درب اتوماتیک، راهنمایی حرفه‌ای برای شما خواهد بود. این مجموعه با تولید انواع درب با کیفیت اتوماتیک، به شما کمک می‌کند که با استرس کمتری در مراکز عمومی رفت و آمد کنید و دستان خود را با لمس سطوح آغشته به کرونا آلوده نکنید. برای آشنایی بیشتر با انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای، می‌توانید واردصفحه پروفایل گروه صنعتی آکام شوید.

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
درب اتوماتیک کشویی
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

مطلب پیشنهادی: در و پنجره دوجداره، حفظ هوای گرم خانه در زمستان

مطلب پیشنهادی: تعویض پنجره بدون تخریب، زمستان را گرم سپری کنید!

مطلب پیشنهادی: پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc، لحظه های پاییزی را از همه جا نظاره گر باشیم

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه