Chidaneh.com placeholder image

مبل رنگ روشن جدید، هم راحتی هم کلاسیک

به قلم: یاسمین ثریا

برای خرید مبل رنگ روشن جدید به دنبال مدلهای ترند بازار هستید؟ از آوردن مبل سفید، شیری یا کرم به خانه می ترسید که مبادا رنگ آن چرک و بدشکل شود؟ هال و پذیرایی تان را مبلمان تیره رنگ کوچک به نظر می رسد؟ اگر با این پرسش ها در جستجوی یک دست مبل ایده آل هستید بیایید با هم نگاهی به مدل های مبلمان مریکس بیاندازیم. با کمی دقت در می یابید دیگر مثل قدیم نباید از مبلهای روشن بهراسید. این روزها رنگ های روشن، الماس درخشان دکوراسیون داخلی هستنند. در ادامه با نحوه انتخاب بهترین مبلمان روشن آشنا می شوید و حتما هم یک مدل زیبا از میان این مدلهای متنوع برای خودتان پیدا میکنید.

مبلمان مریکس
مدل مبلمان کلاسیک
مبلمان مریکس

چوب و هنر

انواع مبل روشن کلاسیک یا مدرن

برای بررسی مبل رنگ روشن با دودسته مدل مبلمان طرف هستیم:

  • مبل روشن کلاسیک
  • مبل روشن مدرن

در مبلهای روشن کلاسیک باید روی جزئیات طراحی چوب و اسکلت و رنگهای روشنی مثل کرم، شیری، سفید و بژ مانور دهید اما در انتخاب مبل مدرن روشن، کلی ترکیب رنگ در اختیار شماست. در این مطلب ابتدا مدلهای کلاسیک را بررسی می کنیم و بعد وارد دنیای مدرن مبلهای روشن می شویم.

مبلمان روشن کلاسیک

برای انتخاب مبل رنگ روشن کلاسیک جدید ابتدا به این نکات دقت کنید:

  • سبک کلاسیک منزل شما چیست؟
  • مساحت در اختیارتان چقدر است؟

مبلمان مریکس
مدل مبلمان کلاسیک
مبلمان مریکس

مبل سفید با اسکلت قهوه‌ای سوخته

اگر رنگ اسکلت با پارچه مبل رنگ روشن در تضاد باشد، فضای خانه کلاسیک تر به نظر می رسد و البته کوچکتر.

مبلمان مریکس
مدل مبلمان کلاسیک
مبلمان مریکس

مبل رنگ روشن با اسکلت شیری

دوست دارید درعین حفظ تم کلاسیک از مد روز پیروی کنید؟ پس مدلهایی را در نظر بگیرید که پارچه و اسکل مبل هماهنگ باشد.

مبلمان مریکس
مدل مبلمان کلاسیک
مبلمان مریکس

ترکیب مبل رنگ روشن با طلایی کلاسیک

اگر منزل کوچکی دارید، سعی کنید جزئیات چوب‌ها کم‌تر باشد که هم راحت‌تر باشد هم خانه را بزرگ‌تر نشان دهد.

مبلمان مریکس
مدل مبلمان کلاسیک
مبلمان مریکس

مبل رنگ روشن کلاسیک با اسکلت شیری

مبلمان مریکس
مدل مبلمان کلاسیک
مبلمان مریکس

مبلمان مریکس
مدل مبلمان کلاسیک
مبلمان مریکس

مبلمان مریکس
مدل رامونا
مبلمان مریکس

مبل رنگ روشن جدید به سبک مدرن

بعد از آشنایی با مدل های کلاسیک مبل روشن بیایید ببینید در دنیای مدرن مبلمان روشن چه خبر است؟

مبلمان مریکس
(مدل رامونا اسکلت فلزی)
مبلمان مریکس

ترکیب رنگ مبل روشن با پالت رنگی دکوراسیون

یکی از هنرهایی که می‌توانید در دکوراسیون منزل‌تان خرج کنید استفاده از ترکیب دو رنگ در مبلمان مدرن است. مثلا اگر می‌توانید یک کاناپه تیره را با مبل رنگ روشن تک نفره ست کنید. به این صورت هم پالت رنگی جذابی برای منزل‌تان می‌سازید؛ هم نمای داخلی نشیمن یا پذیرایی از یکنواختی در می‌آید.

حتی می‌توانید از کوسن‌های متضاد به کار ببرید که الگوی پالت رنگی‌‌تان نقاط مختلف دکوراسیون‌ داخلی را پوشش دهد.

مبلمان مریکس
(مدل اسانبول 7نفره)
مبلمان مریکس

مبل رنگ روشن جدید مدل استانبول

ترس از رنگ سفید را جبران کنید. حالا که به این نتیجه رسیده‌اید که رنگ روشن را در دکوراسیون خود به کار ببرید و قرعه المان رنگ روشن، به نام مبلمان‌تان افتاده است؛ شاید با خودتان فکر کنید رنگ سفید خیلی زود چرک می‌شود. اگرچه گسترش تخصص و تکنولوژی در تولید مبلمان، بسیاری از مشکلات آلوده شدن پارچه مبلمان را حل کرده است اما با این حال برخی افراد دوست دارند از طیف سفید یک دست، فاصله بگیرند.

 

مبلمان مریکس
مدل ترنادو
مبلمان مریکس

ترکیب سفید و کرم در مبل رنگ روشن مدرن

اگر از طیف کرم یا سفید به تنهایی خوش‌تان نمی‌آید اما دوست دارید با استفاده از مبل رنگ روشن جدید و تازه‌ای فضای خانه‌تان جان ببخشید؛ در شوروم مریکس به دنبال مدل تورنادو باشید. این مدل مبلمان روشن جدید، برای آپارتمان‌هایی که جای یک دست مبل را دارند، عالی است. دوخت ‌های زیبا و طراحی کوسن و تشک‌ها به طرزی زیبا، ظاهر مبل را از سادگی درآورده است. رنگ روشن کاناپه طیفی رقیق از طوسی دارد که با مبل‌های تک کرم خیلی ترکیب جالبی ساخته‌اند. پایه‌های کاراملی و این دو طیف رنگ روشن پارچه مبل، هال یا پذیرایی شما را تبدیل به محلی گرم در بستر مدرنتیه می‌سازد.

مبلمان مریکس
مدل ژولیت
مبلمان مریکس

ترکیب نقره‌ای و سدری در مبلمان روشن جدید

سفید تمام توجه را به خود اختصاص می‌دهد. در طیف مبل رنگ روشن جدید اگر فقط به دنبال رنگ سفید باشید، المان مبل به صورت برجسته‌ای در دکوراسیون داخلی‌تان چشم را می‌گیرد. بنابراین اگر برای دیزاین هال یا پذیرایی می‌خواهید توجه از سایر المان‌ها منحرف نشود و در کل یک نمای پر از جزئیات مدرن ببینید که همگی وزن بصری یکسان داشته باشند، باید در انتخاب مبلمان رنگ روشن، کمی از رنگ سفید فاصله بگیرید. می‌توانید دیزاین دیوارها و سقف‌تان را به کارشناسان شوروم مریکس نشان دهید تا در انتخاب مدل و رنگ پارچه مبلمان به شما کمک کنند.

مثلا در ترکیب رنگ مدل ژولیت دقت کنید. طیف سدری و نقره‌ای، هر دو بسیار روشن هستند اما ظرفیت بصری ساکنان را پر نمی‌کنند. هنوز می‌توان روی دیزاین دیوارها، لوازم روشنایی و اکسسوری‌ها مانور داد، بی‌آن‌که فضا شلوغ و خسته‌کننده شود.

مبلمان مریکس
(مدل اسانبول 7نفره)
مبلمان مریکس

مبلمان مریکس
مبل مریکس
مبلمان مریکس

مبلمان مریکس
مبل مریکس
مبلمان مریکس

ترکیب رنگ‌های گرم با مبل رنگ روشن

یکی از راه‌هایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی دارید ترکیب رنگ‌های گرم با خنثی در مبلمان است. مثلا ببینید ترکیب رنگ شرابی با این مبل رنگ روشن جدید مریکس چقدر شیک است و نمای گرم و دنجی را به این فضای نشیمن بخشیده است.

مبلمان مریکس
مبل مریکس
مبلمان مریکس

ترکیب مبل رنگ روشن با رنگ‌های تیره

رنگ سفید و مشکی در کنار هم نماد تعادل فنگ شویی هستند. اگر به این دانش شرقی بها می‌دهید، این نمونه کاناپه زیبای مریکس برای گذاشتن در پذیرایی عالی است. بافت درشت بافت پارچه این مبلمان با کناره‌های چرم تیره آن، تضادی متعادل و زیبا ایجاد کرده است؛ به طوری‌که بییننده دوست ندارد چشم از این مبل رنگ روشن جدید و جزئیات آن بردارد.

مبلمان مریکس
مدل جدید ماوی ست ۸ نفره مکانیزم ریلکسی
مبلمان مریکس

در پایان

دوست دارید تمام مدل‌های مبل رنگ روشن یا تیره مریکس را مثل تصویر بالا به وضوح ببینید؟ خوب چرا سری به شوروم این شرکت نمی‌زنید؟ اگر هم تهران نیستید می‌توانید از سایت مریکس این شرکت نمونه‌های دیگر مبلمان را ببینید یا با کارشناسان آنها تماس بگیرید تا شما را برای خرید از راه دور راهنمایی کنند.

مطالب پیشنهادی

ترکیب رنگ کالباسی در دکوراسیون داخلی را ببین

طیف وسیع خاکستری و طوسی در دکوراسیون غوغا میکند

آبی کلاسیک در دکورا داخلی، به پهنای اقیانوس، به زیبایی آسمان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه