تخت‌خواب حصیری، حضور متفاوت چوب در دکوراسیون

تخت‌خواب حصیری، حضور متفاوت چوب در دکوراسیون

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب تخت‌خواب به عنوان مهم‌ترین المان و وسیله موجود در دکوراسیون اتاق خواب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل هم در زمان انتخاب و خرید تخت خواب باید توجه و دقت بسیاری را به کار برد. این موضوع در رابطه با جنس تخت خواب اهمیت به مراتب بیشتری نیز پیدا می کند. چرا که تخت خواب، فضای بیشتری از اتاق را اشغال کرده و تاثیر بیشتری نیز در زیبایی فضا خواهد داشت. شاید فکر کنید تنها تخت تمام‌چوب با تزیینات فراوان است که زیبایی چشم نوازی دارد. اما حصیر یکی از آن متریال‌هایی است که حس طبیعی چوب اما زیبایی متفاوتی دارد. در این مطلب، عکس‌هایی از تخت‌خواب حصیری را خواهید دید که طراحی خیره‌کننده‌ای دارند. شاید دوست داشتید یکی از آن‌ها را برای دکوراسیون اتاق خواب‌تان انتخاب کنید.

تاب و تخت حصیری
تخت یک نفره حصیری با روتختی و بالشت سفید
تخت کوچک حصیری با رو تختی سفید
نخت بزرگ کوچک حصیری با چوب بامبو

تخت‌خواب حصیری بامبو

نوعی از این تخت خواب‌ها هستند که با چوب بامبو ساخته می‌شوند. از آن‌جایی که چوب بامبو مقاومت و استحکام بالایی دارد، برای ساخت تخت خواب نیز می‌تواند گزینه خوبی باشد. چوب بامبو، علاوه بر استحکام، زیبایی خاص و منحصربه‌فردی نیز دارد که در نوع خود سبک متفاوتی به حساب می‌آید. تخت‌خواب‌های حصیری با چوب بامبو بیش‌تر در رنگ‌های روشن و به خصوص سبز دیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های تخت حصیری بامبو، استفاده از بامبوها با رنگ خالص خود آن‌ها است که جلوه زیباتری به محیط می‌دهد و همچنین نمادی از طبیعت است که با وجود آن‌ها فضا سرزنده و شاداب‌تر خواهد شد.

تابلو فرش ریحان

مطلب پیشنهادی: تخت خواب سایه بان دار، متفاوت و خاص

تخت‌خواب حصیری کودک

در تخت خواب کودکان بایستی ایده‌های خاص‌تری بکار گرفته شود تا با فضای زیبای اتاق کودک همخوانی داشته باشد. تخت‌خواب‌های حصیری کودک این جلوه را به راحتی در اختیار ما قرار می‌دهد تا زیبایی را در عین سادگی و مینی‌مالیسم در اتاق فرزندمان تجربه کنیم. همچنین برای فضاهای کوچک نیز ایده‌آل‌ترین پیشنهاد، همین تخت‌های حصیری است. چراکه فضای کمتری را از اتاق اشغال می‌کند و دست ما را برای چیدمان اتاق کودک بازتر خواهد گذاشت.

مطلب پیشنهادی: مدل بشقاب حصیری و کاربردهای آن در دکوراسیون

یکی از انواع تخت‌خواب حصیری که اخیرا رواج یافته، تخت‌خواب دوقلو است که هارمونی خاصی را به فضای اتاق در صورت احتیاج به دو تخت می‌بخشد. همچنین از بهم ریختن مدل اتاق با استفاده از تخت‌های گوناگون نیز جلوگیری می‌کند.

تخت‌خواب حصیری

تخت‌خواب حصیری

تخت حصیری با روتختی صورتی

در انتها

در این مطلب با مدل نخت‌خواب حصیری و کاربرد و حضور حصیر در دکوراسیون اتاق خواب منزل صحبت کردیم. همچنین عکس‌هایی از این مدل تخت خواب متفاوت را به شما نمایش دادیم. شما می‌توانید برای انتخاب و خرید تخت‌خواب حصیری از متخصصین لوازم اتاق خواب در چیدانه کمک بگیرید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه