Chidaneh.com placeholder image

آباژور فلزی، چی بخرم که لوکس و تک باشه؟

به قلم: مژگان احمدی

استفاده از آباژور و به طور خاص استفاده از انواع آباژور فلزی در دکوراسیون خانه‌های امروزی بسیار رایج شده است. در این مقاله از چیدانه می‌خواهیم تا با همراهی گروه هانیل، درباره آباژور های فلزی حرف بزنیم. اگر به فکر خرید آباژور فلزی هستید یا می‌خواهید یک آباژور دکوراتیو یونیک و لوکس داشته باشید و یا حتی اگر به دنبال آباژوری با طرح و رنگ سفارشی هستید، این مقاله حتما به دردتان می‌خورد. مقاله را تا انتها بخوانید، عکس‌ها را ببینید و اگر دوست داشتید نظرات خود را برایمان کامنت کنید!

محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن  هانیل
آباژور ایستاده
محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن هانیل

اسکای اسکرپر

آباژور فلزی یونیک چه ویژگی‌های داره؟

وقتی حرف از یونیک بودن و خاص بودن می‌زنیم، مهم‌ترین معیار برایمان این است که محصول مورد نظرمان از نظر ویژگی‌های ظاهری در زمان خود هیچ نمونه مشابهی نداشته باشد. یعنی آن محصول را در هر فروشگاهی نبینید و برای دکوراسیون هر خانه‌ای استفاده نشده باشد. این خاص بودن فقط و فقط با اجرای یک ایده منحصر به فرد است که ممکن می‌شود. مثل ایده‌ای که در طراحی آباژورهای فلزی هانیل به چشم می‌خورند.

ایده و خلاقیت هانیل برای طراحی آباژور فلزی چی بوده؟

ترکیب نور و سایه! بله ترکیب نور و سایه. گروه هانیل می‌گویند که این ایده از سال 95 شکل گرفت و در طول چهار سال تغییرات بسیاری بر روی محصول اول صورت گرفته است. محصولات هانیل هم اکنون بالاترین معیارهای یک محصول خاص و یونیک را دارا هستند.

مدل‌های مختلفی از آباژور فلزی در هانیل طراحی شده‌اند که دیگر فقط به یک پایه با یک کلاهک جدا خلاصه نمی‌شود. بلکه به صورت یکپارچه و به عنوان یک حجم دکوراتیو می‌باشند که خصوصیاتی جذاب و انحصاری دارند. این خصوصیات شامل برش‌های خاص و سایه‌های دقیق است.

به گفته گروه هانیل این نوع از طراحی قابلیت آن را دارد که هر طرحی را بر روی آباژور فلزی ایجاد کرده و با استفاده از نور، انعکاس آن را به صورت سایه هایی دقیق در فضا ایجاد نماید که در هیچ محصولی تا به حال دیده نشده است.

محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن  هانیل
آباژور
محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن هانیل

فکر می‌کنید که ساخت آباژور فلزی با این طراحی کار آسونیه؟ البته که نه!

بد نیست بدانید که برای خلق این مدل آباژور مدرن فلزی در هانیل از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود و از تکنولوژی لیزر استفاده شده و حتی بعضی از امکانات برای اولین بار و به صورت اختصاصی برای تولید این محصولات ایجاد شده‌اند.

فکر می‌کنید که چرا هیچ عیب ظاهری و ساختاری در این حجم از برش‌کاری‌های ظریفی که بر روی انواع مدل های آباژور فلزی در هانیل ایجاد می‌شوند وجود ندارد؟ فقط به دو دلیل:

  1. استفاده از امکانات پیشرفته
  2. دقت بالای تکنسین‌های حرفه‌ای

محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن  هانیل
آباژور ایستاده
محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن هانیل

آیا خاص بودن ظاهر آباژور فلزی، اونو تبدیل به یک آباژور یونیک می‌کنه؟

خیر این طور نیست. گفتیم که شکل ظاهری مهم‌ترین معیار یونیک بودن محصول است. اما ویژگی‌های دیگری هم هستند که محصولی مثل آباژور فلزی را در بین سایر محصولات رایج موجود در بازار، یونیک و منحصر به فرد می‌کند.

به عنوان مثال گروه هانیل می‌گویند که انحصاری بودن منبع تولید نور در محصولات هانیل یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌های  تولیدات آن‌ها با محصولات رایج در بخش روشنایی می‌باشد.

آن‌ها همچنین به نکته بسیار مهم دیگری نیز اشاره دارند: ویژگی انحصارسازی

به گفته گروه هانیل انواع آباژور فلزی مدرن در این شرکت به شکل محدود و فقط به تعداد 10 عدد تولید می‌شود. آن‌ها می‌‌گویند که این خصوصیت با حک شدن یک کد و نام مشتری‌ها به صورت اختصاصی بر روی هر محصول نشان داده خواهد شد.

البته یک استثنا هم وجود دارد. مثل وقتی که انواع آباژور فلزی هانیل را برای یک هتل سفارش بدهید و به بیش از 10 عدد از هر آباژور نیاز داشته باشید.

محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن  هانیل
آباژور ایستاده
محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن هانیل

علاوه بر این نکاتی نیز در مورد انتخاب متریال وجود دارد مثل:

  • استفاده از با کیفیت‌ترین متریال‌های موجود در بازار
  • واردات مواد اولیه مرغوب برای تامین متریال با کیفیت از یک برند خاص
  • استفاده از کریستال‌های سفارشی از برند های مشهور اروپایی
  • و…

نتیجه اینکه علاه بر شکل ظاهری، داشتن پیشرفته‌ترین تکنولوژی ساخت و کیفیت اجرایی نیز همگی تاثیر تعیین کننده‌ای در تولید یک محصل یونیک مثل آباژور فلزی لوکس و منحصر به فرد دارند.

نظر شما درباره ایده و خلاقیت هانیل در طراحی آباژور فلزی چیست؟ اصلا این مدل آباژور فلزی مدرن را می‌پسندید؟

آباژور فلزی با طرح و رنگ دلخواه خودمون اگه بود عالی بود!

توجه داشته باشید که گروه هانیل این آمادگی را دارد که هر نوع رنگ و طرح دلخواه شما را به صورت کاملاٌ اختصاصی و فقط برای خودتان تولید کند.

به گفته کارشناسان در هانیل این گروه توانسته که از طریق همکاری با بهترین شرکت‌های ایران در زمینه رنگ و پوشش، برای اولین بار طیف رنگ بی‌نهایت را برای تولیدات خود ایجاد نماید.

محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن  هانیل
آباژور
محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن هانیل

آباژور فلزی زنگ نمیزنه؟

کمتر کسی است که سبک مدرن  و امروزی را بپسندد و مدل های آباژور فلزی را دوست نداشته باشد. اما این مسئله که آیا آباژور فلزی زنگ می‌زند یا نه، دغدغه‌ی خیلی‌هاست. مسلما جواب این سوال به نوع فلزی بستگی دارد که برای ساخت آباژور فلزی استفاده شده است.

کارشناسان در گروه هانیل می‌گویند که آباژور های فلزی ما را می‌توانید با خیال راحت در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. چرا؟ چون بر روی آن ها یک پوشش نانو ایجاد شده است تا قابلیت استفاده در هر شرایط آب وهوایی را داشته باشد.

اگر هنوز هم نگران هستید باید به شما بگوییم که تمامی آثار هانیل دارای گارانتی بی قید و شرط هستند. یعنی:

  • 5 سال گارانتی بی قید و شرط برای سازه
  • و 2 سال گارانتی بی قید و شرط برای بخش روشنایی

محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن  هانیل
آباژور
محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن هانیل

کلام آخر:

در این مقاله از چیدانه شما را با یکی از خاص‌ترین مدل های آباژور فلزی آشنا کردیم. ما فکر می‌کنیم که اگر از طرفدارهای سبک دکوراسیون داخلی مدرن هستید و دکوراسیون‌های امروزی و لوکس را دوست دارید، از خواندن این مقاله و تماشای عکس‌های آن لذت برده باشید. دوست داریم تا نظر شما را نیز درباره این مدل از انواع آباژور فلزی دکوراتیو بدانیم.

آیا دلتان می‌خواهد که نمونه کارهای بیشتری را از آباژور فلزی هانیل ببینید؟ حتما از طریق لینک زیر به پروفایل آن‌ها در چیدانه سر بزنید!

<<<محصولات روشنایی و چراغ خواب مدرن هانیل در چیدانه>>>

 

مطالب پیشنهادی مرتبط:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه