Chidaneh.com placeholder image

مبل چستر قایقی | 33 مدل مبلمان چستر قایقی مناسب خانه‌های کوچک

به قلم: یاسمین ثریا

یکی دیگر از انواع مبل چستر مدل های مبل چستر قایقی هستند. این سبک مبلمان به دلیل تنوع و ظاهر جذابی که دارند طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب می کنند. در ادامه می خواهیم به بررسی مدل های مختلف مبل چستر قایقی بپردازیم. 
مبل چستر قایقی به چه مبلمانی گفته می شود و چه ویژگی هایی دارد؟ مبل چستر قایقی مناسب برای چه فضاهایی است؟

ست مبل چستر قایقی
مبل چستر قایقی رنگی
مبل چستر قایقی صورتی
مبل چستر قایقی آبی
مبل چستر قایقی زرد

انواع مدل مبل چستر قایقی

مدل معروف چسترفیلد یکی از انواع مبل های کلاسیک و راحت مبل مکعبی شکل است که روی آن با استفاده از دکمه، لمسه دوزی شده است. این مبل قدیمی و محبوب، ظاهری کلاسیک و در عین حال نشیمن راحتی دارد. اما به دلیل ابعاد بزرگش برای خانه های کوچک امروزی چندان مناسب نیست و بیشتر در دکوراسیون فضاهای بزرگ قابل استفاده است. 

تابلو فرش ریحان

از ویژگی های برجسته این نوع مبل داشتن دسته های استوانه ای بزرگ آن هاست، که این مبلمان ها را کاملا مجلل و اشرافی می کند، اگر به این سبک از مبلمان ها دقت کنیم خواهیم دید که تمامی مبلمان به جز تشک وسط آن همگی یک دست بوده و هیچ گونه برشی در پارچه و دوخت مبلمان چستر مشاهده نخواهید کرد. این یک دست بودن مبلمان به شما کمک خواهد کرد که سادگی را در کنار تجمل احساس کنید و با استفاده از کوسن های رنگی فضای خود را چشمگیر تر از هر زمان لمس کنید.

اگر به سبک مبل چستر علاقه دارید، اما به دلایلی مثل کوچک بودن فضای خانه نمی توانید از این نوع مبلمان استفاده کنید، باید به سراغ انواع مبل چستر قایقی بروید.

مبل چستر قایقی:

  • کمی اسپرت است و به اندازه مبلمان چسترفیلد کلاسیک نیست
  • مانند مبلمان چسترفیلد دارای لمسه کاری است ولی به آن اندازه حجیم و سنگین نیست
  • ابعاد مبل چستر قایقی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است
  • مبلمان چستر قایقی دسته های بزرگ ندارد
  • در این نوع مبلمان برخلاف مبل چسترفیلد خبری از روکش های چرم نیست
  • در برخی مدل های مبل چستر قابقی به آن سبک چستر لیورپول نیز گفته می شود، دکمه کاری های حذف شده و فرم لمسه کاری به کمک دوخت انجام شده است

این سبک از مبل در مقایسه با دیگر انواع مبل چستر، اندازه و حجم کمی دارد. به همین دلیل برای فضای پذیرایی خانه های کوچک نیز مناسب است. شما می توانید با توجه به متراژ فضای مورد نظر خود مبلمان نیم ست چستر قایقی و یا ست کامل آن ها را خریداری کنید و محدودیتی در این باره نخواهید داشت به عنوان مثال :

  • مبل چستر قایقی یک نفره با دسته های لوله ای
  • مبل چستر قایقی دو نفره با دسته های لوله ای
  • مبل چستر قایقی با دسته های لوله ای 
مبل چستر قایقی شیک
مبل چستر قایقی لوکس

رنگ‌بندی مبل چستر قایقی

جان بخشیدن به خانه، فضای کار و هر فضایی که افراد بیشتر تایم روز خود را در آنجا سپری می کنند بسیار حائز اهمیت است.
از این رو شما می توانید با استقاده از رنگ ها این حس را در هر فضایی پراکنده کنید.
از ویژگی بسیار قابل توجهی که باعث محبوبیت انواع مبل چستر قایقی در بین افراد شده تنوع رنگی بسیار بالای این دسته از مبلمان ها است.  

تقریبا می توان گفت که هیچ گونه محدودیت رنگی برای ملبمان چستر قایقی وجود ندارد و شما می توانید با خیال راحت مبلمان خود را با توجه به سلیقه شخصیتان خریداری کنید.

مدل مبل چستر قایقی
انواع مبل چستر قایقی
رنگ مبل چستر قایقی
مبل چستر قایقی طوسی صورتی

مبل چستر قایقی طوسی صورتی

این ترکیب رنگ در خانه‎‎‌های مدرن امروزی، خیلی ترند شده است. رنگ صورتی مبل چستر قایقی، نمای صنعتی خاکستری را متعادل‌تر می‌سازد. می‌توانید مدل‌های چستر قایقی طوسی و صورتی را براساس طیف‌هایی که در ادامه آمده است، انتخاب کنید.

مبل چستر قایقی طوسی
مبل چستر قایقی صورتی
مبل چستر قایقی طوسی صورتی
مبل چستر قایقی مدرن
مبل چستر قایقی مدرن
مبل چستر رنگی
مبل چستر جدید
مبل چستر شیک
مبل چستر شاد

مبل چستر قایقی، مدرن یا کلاسیک

وجه تمایز مبل چستر قایقی از دیگر سبک های مبلمان، که باعث محبوبیت چندین برابری آن در بین افراد شده این است که، مبلمان چستر قایقی را می توان هم در فضاهایی با سبک کلاسیک و هم در فضاهایی با سبک مدرن به کار برد.

از طرفی طراحی مبل چستر قایقی به گونه ای انجام شده است که کاملا کم جا و محدود باشد. به همین دلیل می توان آن را به روش های مختلف چیدمان کرد و با انتخاب رنگ های متنوع، فضاهای متفاوتی را خلق نمود. مبل چستر قایقی نشیمنی بسیار راحت تر نسبت به مدل های کلاسیک و بزرگ دارد. زیرا نشیمن این مبلمان انحنای بیشتری نسبت به مدل کلاسیک آن دارد. 

نشیمن راحت و رنگبندی بسیار متنوع از مهم ترین دلایل قرار گرفتن این سبک مبلمان در دسته مبل های راحتی، اسپورت و مدرن است.

اگر به مبلمان چستر علاقه مند هستید و فضای مورد نظر شما سبک کلاسیک را در دل خود جای داده است، شما میتوانید مبلمان های چستر کلاسیک را انتخاب کنید. از خصوصیات مبل چستر قایقی کلاسیک می توان به این موضوع اشاره کرد که این مبلمان ها دارای دسته هایی هستند که به سمت بیرون خم شده اند و معمولا یک برش در دسته ی این مبلمان ها قابل مشاهده است، همچنن مبلمان های چستر کلاسیک دارای پایه های کوچکی هستند که قابل مشاهده می باشند، این پایه ها بسته به ست میز جلو مبلی می توانند پایه های چوبی تراش خورده باشند و یا یک پایه کوتاه فلزی که کلاسیک بودن را به چشم بیننده منتقل خواهند کرد.

مبل راحتی چستر قایقی
مبل راحتی چستر قایقی
مبل راحتی چستر قایقی
مبل راحتی چستر قایقی
مبل راحتی چستر قایقی
مبل راحتی چستر قایقی

قیمت مبل چستر قایقی ارزان است یا گران؟

قیم مبل چستر فیلد قایقی به دلیل استفاده از پایه‌های چوبی سبک، ارزان‌تر است. انواع مبل چستر قایقی قیمت مناسب این رنج قیمتی را دارند:

  • چستر قایقی تک: 1 میلیون و 500 هزار تومان به بالا
  • چستر قایقی 2 نفره: 2 میلیون و 700 هزار به بالا
  • چستر قایقی 3 نفره: 3 میلیون تومان به بالا

توجه: این حدود قیمت مربوط به سال 1400 است.

مطلب پیشنهادی: بیش از 35 مدل مبل ال چستر | انواع چسترفیلد ال رنگی و سفید مشکی

قیمت چستر قایقی
قیمت چستر قایقی
مبل چستر قایقی ارزان
مبل چستر قایقی ارزان
مبل چستر قایقی ارزان
مبل چستر قایقی قیمت مناسب
مبل چستر قایقی قیمت مناسب

در پایان :

برای خرید مبل چستر قابقی ارزان یا لوکس، می‌توانید از اهالی فن چیدانه در زمینه مبلمان کمک بگیرید. مدل دلخواه‌تان را برای آنها بفرستید و درباره قیمت، طراحی و کیفیت متریال، هر سوالی از آنها دارید را بپرسید. به این منظور می‌توانید از سامانه ثبت سفارش کمک بگیرید. کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه