Chidaneh.com placeholder image

کابینت روشویی دیواری، چی شد که محبوب شد؟

به قلم: مژگان احمدی

مدل‌های مختلفی از انواع روشویی در چند سال اخیر تولید و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اما در این بین چرا کابینت روشویی دیواری طرافداران بیشتری پیدا کرده است؟ جواب این سوال را می‌توان تنها در دو کلمه خلاصه کرد. زیبایی و کارایی. امروزه انواع مدل روشویی کابینت دار کوچک و بزرگ که بر روی دیوار نیز قابل نصب باشند، برای دکوراسون سرویس بهداشتی استفاده می‌شوند و بسیار هم پر طرفدار هستند. از این رو در این مقاله از چیدانه قصد داریم تا مزایا و معایب کابینت روشویی دیواری را با همراهی کارشناسان در فروشگاه مدرن بلومیس بررسی کنیم و درباره جنبه‌های دکوراسیونی آن حرف بزنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در ادامه خواهید خواند:

چوب و هنر
  1. امکان نظم‌دهی بیشتر وسایل در سرویس بهداشتی
  2. کابینت روشویی دیواری و نظافت آسان
  3. نقش روشویی کابینت دار دیواری در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی
  4. چند نکته‌ی مهم که قبل از خرید کابینت روشویی دیواری باید بدانید!

بلومیس
روشویی کابینتی
diamondبلومیس

امکان نظم‌دهی بیشتر وسایل در سرویس بهداشتی

کوچک بودن بسیاری از سرویس‌های بهداشتی در خانه‌های آپارتمانی کوچک باعث شده تا خیلی‌ها به فکر استفاده‌ی بهینه از فضا بی‌افتند. به همین دلیل نیز وجود یک روشويي كابينت دار می‌تواند یک معجزه باشد. البته که در سرویس‌های بهداشتی بزرگ هم این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد. حالا اصلا چه چیزهایی را می‌توانید در کابینت روشویی دیواری قرار دهید؟ این لیستی است که ما تهیه کردیم. شاید شما به آن اضافه یا از آن کم کنید!

  1. بسته‌های دستمال کاغذی رولی اضافی
  2. شیشه‌پاک کن و مواد شوینده‌ای که هر چند وقت یک بار برای نظافت سرویس از آن‌ها استفاده می‌کنید
  3. مایع دست‌شویی و صابون‌های اضافی
  4. دستکش و فرچه‌‌هایی که برای نظافت سرویس استفاده می‌کنید
  5. حوله‌های اضافی برای پاک کردن دست و صورت که ممکن است هر چند وقت یک بار تعویض و استفاده کنید
  6. نوار بهداشتی‌های اضافی و کاغذهای باطله‌ای که به صورت دوره‌ای به آن‌ها نیاز دارید
  7. ژل موی سر و انواع کرم‌های شستشوی صورت
  8. برس، سشوار و ماشین اصلاح (البته اگر عادت دارید که در سرویس بهداشتی از آن‌ها استفاده کنید)

 

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

شاید در ابتدا چندان به نظر نرسد ولی در واقع وسایل زیادی داریم که متعلق به فضای سرویس بهداشتی هستند و چه جایی بهتر از همان جا برای نگهداری‌شان؟ کابینت روشویی دیواری در واقع این امکان را فراهم کرده است تا فضای دردار و پوشیده‌ای برای نظم‌دهی این وسایل داشته باشیم.

البته که مدل کابینت روشویی و اندازه‌ی آن نیز تاثیر تعیین کننده‌ای در چگونگی استفاده از فضای آن خواهد داشت و این مسئله به انتخاب شما و فضای سرویس بهداشتی منزل‌تان نیز بستگی دارد.

اگر این بخش از مقاله برایتان جالب بود، خواندن این مقاله را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم: 15 کابینت روشویی جادار برای نظم دهی سرویس بهداشتی

 

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

کابینت روشویی دیواری و نظافت آسان!

شک نداریم که امکان نظافت آسان‌تر سرویس بهداشتی از دیگر دلایلی‌ست که استفاده از کابینت روشویی دیواری را محبوب کرده است. باکتری‌ها و قارچ‌ها برای رشد به محیط تاریک و مرطوب نیاز دارند. به همین دلیل هم خیلی‌ها که کمی حساس‌ترند ترجیح می‌دهند که روشویی پایه نداشته باشد و در تماس دائمی با سطح زمین نباشد. چرا که این سطح تماس به مرور زمان محیط مناسبی برای تجمع آلودگی خواهد بود.

مسلما کابینت روشویی دیواری به دلیل نصب آن بر روی دیوار و خالی بودن فضای زیرش از نظر بهداشتی بسیار مورد توجه است. از طرفی نظافت فضای خالی زیر کابینت روشویی نیز بسیار آسان است و این خود یک مزیت به حساب می‌آید.

 

بلومیس
شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی
diamondبلومیس

کارشناسان در فروشگاه مدرن بلومیس همچنین به عنوان تولید کننده کابینت روشویی پی وی سی بر این نکته تاکید دارند که خودِ این کابینت‌ها نیز از نظر جنس و مرغوبیت بسیار عالی هستند و در اثر شستشو هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کنند.

 

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

نقش روشویی کابینت دار دیواری در دکوراسیون سرویس بهداشتی

یکی دیگر از مسائل بسیار تاثیر گذار در محبوبیت کابینت روشویی دیواری، نقش پر رنگ آن در دکوراسیون سرویس بهداشتی است. روشویی های کابینت دار دیواری تقریبا برای هر نوع سبک دکوراسیونی قابل استفاده هستند. تنوع بسیار بسیار زیادی از مدل های روشویی کابینت‌ دار مدرن وجود دارد که تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

بلومیس
کابینت روشویی چند ضلعی
diamondبلومیس

کابینت روشویی سفید مشکی، کابینت روشویی سفید طلایی، کابینت روشویی طرح چوب و یا حتی کابینت روشویی چند ضلعی تنها نمونه‌هایی از  انواع روشویی کابینت دار مدرن هستند که نام بردیم.

این حجم از تنوع در طراحی، رنگ و متریال روشویی کابینت دار باعث شده تا کابینت روشویی به یکی از عناصر اصلی و ضروری دکوراسیون سرویس بهداشتی تبدیل شود.

آیا می‌خواهید که همه‌ی طرح‌ها و مدل‌های متنوع کابینت های روشویی را یکجا ببینید؟

از طریق همین لینک می‌توانید نمونه کارهای فروشگاه مدرن بلومیس را تماشا کنید>>>

 

بلومیس
روشویی کابینتی
diamondبلومیس

چند نکته‌ی مهم که درباره کابینت روشویی دیواری باید بدانید!

کارشناسان در فروشگاه مدرن بلومیس می‌گویند که علی‌رغم همه‌ی ویژگی‌ها و مزایای کابینت روشویی دیواری، نکات مهمی هم وجود دارند که شاید نتوان آن‌ها را جزء معایب کابینت روشویی دیواری دسته‌بندی کرد؛ اما دانستن‌شان پیش از خرید بسیار ضروری است:

  1. نحوه نصب کابینت روشویی دیواری اولین نکته‌ایست که حائز اهمیت است. چرا؟ زیرا به امنیت شما مربوط می‌شود. توجه داشته باشید که کابینت روشویی باید وزن سنگین سنگ را تحمل کند. پس بسیار مهم است که کاملا اصولی و با رعایت نکات ایمنی بر روی دیوار نصب شود. در کل بهتر است که اینکار توسط افراد مطئمن و با تجربه انجام گیرد.
  2. بعد از نصب کابینت روشویی دیواری، مطمئن شوید که از هیچ سمتی آب به داخل آن نفوذ نکند. زیرا به مرور زمان باعث رطوبت و آلودگی در فضای داخل کمد می‌شود و این کاملا غیر بهداتشی است. این اتفاق ممکن است از سمت دیوار خالی رخ دهد. پس حواستان باشد که هر چند وقت یکبار آن را چک کرده و در صورت نیاز درهای کابینت را تا زمان خشک شدن فضای داخل آن کمی نیمه‌باز نگه دارید.
  3. قیمت روشویی کابینتی دیواری نسبت به قیمت روشویی معمولی بازه‌ی گسترده‌تری دارد و این مسئله به دلیل تنوع متریال، نوع طراحی و اندازه‌های مختلف آن‌هاست.
  4. در هنگام خرید کابینت روشویی دیواری نسبت به ابعاد و اندازه‌ها بسیار دقیق باشید. مخصوصا اگر جای خیلی زیادی در سرویس بهداشتی ندارید. کابینت های روشویی در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را با طول و عرض دلخواهتان سفارش دهید.
  5. به عنوان مثال دقت کنید که اگر محل قرار گرفتن کابینت روشویی دقیقا پشت در سرویس بهداشتی است، بعد از نصب کابینت روشویی حتما فضای کافی برای باز کردن در باقی بماند.
  6. توجه داشته باشید که در بین متریال‌های مختلفی که در ساخت کابینت روشویی استفاده می‌شود، روشویی کابینتی pvc را می‌توان مناسب‌ترین و با دوام‌ترین متریال برای سرویس بهداشتی دانست. در واقع با روشویی کابینت دار pvc دیگر دغدغه‌ی خراب شدن آن با آب یا مواد شوینده و یا تغییر رنگ با گذشت زمان را نخواهید داشت.

 

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

کلام آخر:

نظر شما نسبت به کابینت روشویی دیواری چیست؟ آیا تجربه‌ی استفاده از روشویی کابیت دار دیواری را دارید؟ در این مقاله از چیدانه درباره دلایل محبوبیت این نوع روشویی حرف زدیم. علاوه بر این کارشناسان در بلومیس به نکات بسیار مهمی اشاره کردند که دانستن آن‌ها قبل از خرید روشویی کابینت دار دیواری ضروری است. شما هم می می‌توانید نظرات و تجربیات خود را درباره این محصول برایمان کامنت کنید.

<<<اگر می‌خواهید نمونه‌کارهای بیشتری از فروشگاه مدرن بلومیس ببینید بر روی همین لینک کلیک کنید>>>

 

شاید این مطالب را نیز درباره روشویی کابینت دار دیواری بپسندید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه