Chidaneh.com placeholder image

آبکشی سریع و آسان ظروف با مایع ظرفشویی هوم پلاس

به قلم: گلنار

از جمله شوینده‌های بهداشتی مورد نیاز برای هر آشپزخانه‌ای، مایع ظرفشویی است که هر خانه‌ای حداقل یکی از انواع متنوع آن را دارد. در حقیقت استفاده از مایع ظرفشویی، آنقدر ضروری است که شستن ظروف به کمک آن، در دنیای امروز بدل به امری طبیعی شده است. از سوی دیگر مصرف مکرر و روزانه‌ مایع ظرفشویی این شوینده را مهم‌تر از باقی شوینده‌ها می‌کند.

اما بیشتر افرادی که در اطراف ما هستند دانش کمی درباره‌ انتخاب یک مایع ظرفشویی مناسب دارند و نمی‌دانند بر اساس چه معیارهایی این شوینده را برگزینند. بنابراین به دلیل اینکه مایع ظرفشویی اثرات مهمی بر روی سلامت اعضای خانواده و محیط پیرامون ما می‌گذارد لازم است در نحوه‌ خرید و انتخاب آن توجه بیشتری داشته باشیم. 

چوب و هنر
مایع ظرفشویی

در شرایط معمولی نحوه‌ خرید مایع ظرفشویی به این صورت است که به قصد خرید مایع ظرفشویی به فروشگاه می‌رویم. اما با یک نگاه سریع به قفسه‌هایی که با انواع مختلف شوینده و مواد ضدعفونی کننده محیط پر شده‌اند دچار سردرگمی می‌شویم. به هر حال ناچاریم یکی از این انواع متنوع را انتخاب کرده و با خود به خانه ببریم. بیشتر افراد سعی می‌کنند همان شوینده‌ همیشگی خود را بردارند و با این انتخاب خود را از شر سردرگمی رها کنند. اما مشکل اینجاست که با این انتخاب، خود را از امتحان شوینده‌های بهتر و جدیدتر محروم می‌کنند. تعداد دیگری نیز هستند که به پیشنهادات و توصیه‌های دیگران توجه کرده و با مقایسه‌ تجارب دیگران سعی می‌کنند یک شوینده و مایع ظرفشویی مناسب را انتخاب کنند. 

با توجه به عوامل متنوعی چون توانایی پاک کنندگی و چربی زدایی شوینده، قیمت محصول و نیز بو و رایحه‌ دلپذیر آن، ما برند هوم پلاس را به شما توصیه می‌کنیم. هوم پلاس از جمله برندهای موفق در ایران است که با به کارگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا در فرمولاسیون مایع ظرفشویی، توانسته محصولی متفاوت به بازار ارائه کند که نه تنها به پاکیزگی و تمیزی ظروف کمک می‌کند، بلکه سلامت اعضای خانواده را نیز به خطر نمی‌اندازد.

شاید بپرسید چطور سلامت را حفظ می‌کند؟ جواب سوال ساده است! اغلب مایع‌های ظرفشویی موجود در بازار، با ادعای غلظت بالا وارد خانه و آشپزخانه مردم شده‌اند، اما این غلظت بالا باعث می‌شود تا حتی بعد از آبکشی، مایع ظرفشویی از روی ظرف و لیوان پاک نشده و در مصرف بعدی ظرف، خورده شود! اما مایع ظرفشویی هوم پلاس، با غلظت مناسب و خاصیت آبکشی آسان و سریع، چنین نیست.

درواقع، مهم ترین خصوصیت مایع ظرفشویی هوم پلاس آبکشی سریع و راحت آن از روی ظروف است. از آن جایی که مایع ظرفشویی هوم پلاس غلظت مناسبی دارد –نه کم و نه زیاد- و در عین حال از قدرت حل شدگی بالایی برخوردار است، به آسانی نیز شسته می‌شود. 

مایع ظرفشویی

علاوه بر این، این محصول به دلیل ترکیبات شگفت انگیز موجود در آن، دارای توان پاک کنندگی و چربی‌زدایی بسیار بالایی است و به خوبی با لکه‌ها و چربی‌های موجود بر روی ظروف مقابله می‌کند. 

درخشندگی و شفافیت ظروف از دیگر ویژگی‌های قابل توجه مایع ظرفشویی هوم پلاس است. از آن جایی که این محصول به راحتی از روی ظروف شسته می‌شود هیچگونه اثر و لک ناشی از سختی آب را بر روی ظروف باقی نمی‌گذارد و موجب درخشندگی ظروف شما می‌شود.

مایع ظرفشویی هوم پلاس از تنوع رایحه‌ای نیز برخوردار است و به ظروف خانه شما بوی دلنشینی می‌بخشد. به هرحال شستشوی همیشگی ظروف غیر قابل اجتناب است و لازم است افراد از انجام این کار مداوم، لذت ببرند. بنابراین تنوع رایحه‌های مایع ظرفشویی مورد استفاده، تاثیر به سزایی خواهد داشت. این رایحه و عطر خوش می‌تواند بوی نامطبوع حاصل از مواد غذایی همچون ماهی و تخم مرغ را به خوبی بر طرف کند. هوم پلاس بر اساس سلیقه و علاقه‌ی شما چند رایحه را به محصول خویش افزوده است و شما با توجه به علاقه‌ی خود می‌توانید از میان رایحه‌های لیمو، بری و نعناع و دارچین یکی را انتخاب کنید. 

امیدواریم این مطلب به شما کمک کند تا معیارهای مناسبی در انتخاب یک مایع ظرفشویی خوب برای شستشوی ظروف پیدا کنید و با یک انتخاب درست و دقیق، سلامت خود و خانواده را تضمین کنید.
 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه