Chidaneh.com placeholder image

میز ناهارخوری مدرن؛ جدیدترین مدل‌های میز غذاخوری 1401

به قلم: یاسمین ثریا

خرید مبلمان برای خانه همیشه یکی از جذاب ترین خریدها است. اما در عین حال دقت زیادی برای آن باید به کار برد. میز و صندلی غذاخوری نیز در این دسته قرار می گیرند و خوب است که در خرید آن توجه کافی داشته باشیم و به آن اهمیت دهیم. در میان انواع مختلف میز ناهار خوری، مدل‌های مدرن امروزه طرفدار زیادی دارند. اگر تصمیم دارید میز ناهارخوری خانه خود را تغییر دهید و یا تازه به فکر تهیه آن افتاده اید، این مطلب از وبسایت چیدانه را حتما مطالعه کنید. در این مطلب تصمیم داریم تا شما را با جدیدترین و به روزترین موارد میز ناهارخوری مدرن در سال 1401 آشنا کنیم.

میز غذا خوری شیک و امروزی

قالیشویی ادیب

انواع میز ناهارخوری مدرن

برای ایجاد یک حس جدید و متفاوت در اتاق ناهارخوری ، از صندلی هایی با ترکیب جدید در آن استفاده کنید. این صندلی های جدید می توانند صندلی های رنگارنگ باشند. داشتن مجموعه ای از صندلی های رنگارنگ در اتاق ناهارخوری بسیار عالی عمل می کند زیرا به آن جلوه ای لطیف و زیبا می بخشد. آن صندلی ها را با وسایل مناسب هماهنگ کنید تا حس خوب بیشتری در فضا بدست آید و جلوه جدیدی در آن ایجاد شود. از همان رنگ هایی استفاده کنید که در سال جدید بسیار استفاده می شوند و کاربری اند.

میز ناهار خوری مدرن جدید

در هنگام انتخاب صندلی، راحتی آن ها را نمی توان نادیده گرفت. نشستن بیش از یک ساعت روی صندلی های چوبی یا فلزی باعث می شود خسته شوید. صندلی های مبلی باعث می شوند تا هنگام نشستن حس راحتی داشته باشید. علاوه بر این ، این صندلی ها سبک و بافت را به اتاق ناهارخوری شما اضافه و زیبایی آن را چند برابر می کنند. پارچه ها می توانند به رنگ خنثی و یا طرح دار باشند تا سبک خاصی را نشان دهند. برند چلکا صندلی های مبلی متنوعی برای شما دارد.

مدل میز غذا خوری چوب و فلز

مدل میز غذا خوری مدرن چوب و پارچه

میز ناهارخوری مدرن و شیک

استفاده از خطوط غیر متقارن در اتاق ناهارخوری در کنار عناصر متناسب با خود به خوبی کار می کنند ، زیرا باعث می شود اتاق یکپارچه شود. شما می توانید با اطمینان رنگ ها و الگوهای جسورانه زیادی را در اتاق وارد و آن را برجسته کنید. آن را با یک میز ناهار خوری مدرن با شکل منحصر به فرد هماهنگ کنید.

مطلب مرتبط: اصول چیدمان یک میز ناهارخوری شیک در مهمانی!

میز ناهارخوری مدرن سفید

استفاده از نیمکت نه تنها فضای بیشتری را برای نشستن اضافه می کند ، بلکه به روز است و از فضا هم بیشترین استفاده می شود. علاوه بر این ، داشتن یک نیمکت این امکان را می دهد که فضای نشستن بیشتری داشته باشید ، در حالی که هم راحت و هم ساده است. ترکیب آن با صندلی های رنگارنگ باعث می شود تا حس شادابی به فضا وارد شود. برند چلکا می تواند به شما در تهیه نیکمت کمک کند.

میز ناهارخوری مدرن چوبی

با این وجود، با شروع دهه جدید، توجه دوباره به سمت اتاق ناهارخوری می رود. در حالی که اتاق ناهارخوری همیشه فضایی برای غذا خوردن و مکالمه بوده است، می تواند به یک فضای چند منظوره نیز تبدیل شود. شما ممکن است از این فضا برای مطالعه، سرگرمی و یا هر دو استفاده کنید که دکوراسیون منحصر به فرد آن می تواند جلوه بهتر و زیباتری به فضا بدهد.

میز ناهارخوری مدرن کم جا

بسیاری از خانواده ها به فکر داشتن اتاق ناهارخوری رسمی هستند که در گذشته نیز در خانه والدین شان به همین گونه بوده است. اما امسال همه چیز به سمت حذف جنبه رسمی فضای اتاق ناهارخوری و ایجاد فضایی مدرن است. این ایده باعث ایجاد فضایی باز می شود که دکوراسیونی لطیف و نو نیز دارد. علاوه بر این، مدرن بودن به فضا احساس آرامش می بخشد.

میز ناهارخوری مدرن گرد

اگر در حال فکر کردن به این هستید که چه شکلی را برای میز ناهارخوری خود استفاده کنید، شکل دایره را در نظر بگیرید. میزهای گرد کوچک تر و حتی صمیمی تر هستند و شما می توانید از هر تعداد صندلی که امکانش باشد استفاده کنید. میز ناهار خوری مدرن و گرد راحتی و نرمی به فضا می دهد.

مطلب مرتبط: میز ناهارخوری گرد بهتره یا مستطیل؟!

میز ناهار خوری مدرن کلاسیک

یکی از مواردی که در اتاق ناهارخوری غیر رسمی می توان دید این است که لزومی ندارد تمام صندلی ها یکسان و یک شکل باشند. در حقیقت، ترکیب کردن و تطبیق دادن صندلی ها اهمیت دارد. صندلی هایی با اشکال و فرم های مختلف و یا رنگ های متفاوت و هماهنگ انتخاب کرده و برای اتاق ناهارخوری استفاده کنید. قرار دادن آن ها در کنار میز ناهارخوری مدرن فضای شما را جذاب تر می کند. امسال راحتی و انعطاف پذیر بودن مهم است.

میز غذا خوری مدرن و امروزی با رنگ های شاد

در پایان 

در این صفحه جدیدترین مدل‌های میز ناهارخوری مدرن را دیدیم. این میزهای غذاخوری در سال 1401 مد روز هستند؛ اهالی فن چیدانه تمامی این مدل را برای سال جدید طراحی کرده‌اند. 

در صورت تمایل می‌توانید از سیستم ثبت سفارش در چیدانه استفاده کنید و میز غذاخوری مدرن با ویژگی‌های مد نظرتان را سفارش دهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه