Chidaneh.com placeholder image

هدایای تبلیغاتی خلاقانه، لوازم اداری رومیزی ارزان یا لوکس؟

به قلم: یاسمین ثریا

هر سال دم عید کسی هدایای تبلیغاتی خلاقانه به ما نمیدهد، بلکه کیف و جیب ما پر میشود از خودکار وتقویم و جاکلیدیهای زشت؛ هر خانواده ای هم در خانه خود یک کشو یا کمد دارد که این هدایای تبلیغاتی ارزان را انبار کند و چند ماه که از نوروز گذشت یا در تقویمها چک نویس میشود یا خانم خانه عصبانی میشود و کل هدایای تبلیغاتی مفید اما به درد نخور را روانه سطل اشغال میکند. اگر هدف اصلی از تولید و گیفت تبلیغاتی را بدانید، متوجه میشوید که دیگر دوران گیفت تبلیغاتی آماده که بروی از یک دفتر چاپ و تکثیر بخری تمام شده و تمام اثر و کاربرد یک ادگیفت تبلیغاتی به کاربرد همیشگی آن است تا شخص همیشه آن هدیه تبلیغاتی کوچک یا بزرگ را نگاه دارد و به این ترتیب تا بینهایت برای برند شرکت و صنعت شما تبلیغ شود. امروز در چیدانه چند پیشنهاد هدایای تبلیغاتی برای شما داریم

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

سرویس خواب بالسا

هدایای تبلیغاتی خلاقانه که کمتر دیدید

اگر هدایای تبلیغاتی ارزان مثل ماگ، تقویم، جاسوئیچی، فلش مموری، پاور بانک، لیوان  یا خودکار را به مشتریان ثابت‌تان بدهید یا اگر فکر می‌کنید کسانی که قرار است روزی مشتری‌تان شوند با این هدایا خوشحال می‌شوند باید توجه کنید که در هر سال جنس‌های جدیدتری به بازار می‌آید و و کسانی که امید دارید روزی مشتری شما شوند، بدهید، همیشه افرادی هستند که از این چند نوع گیفت تبلیغاتی زیباتر گرانترش را تولید یا خریداری کرده‌اند و به مشتری‌های هدف شما می‌بخشند. بنابراین به دنبال ایده‌های جدید و خلاقانه باشید. مثلا این شیشه های زیبای گل هر خانمی را عاشق خود میکنند؛ می توانید به مشتریان خانم، چنین هدایایی بدهید.

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

مزایای هدایای تبلیغاتی خلاقانه

ارتقا رده شغلی یکی از مواردی است که باید در طول مسیر شغلی همیشه به آن توجه کنید. برای این پیش‌رفت باید چه کار کرد؟

فکر کنید شرکتی مهم و شناخته شده هستید و یک محصول باکیفیت تولید می‌کنید. چنین محصولی زندگی انسان‌ها را به شدت متحول می‌کند اما یک ایراد دارد: این‌که مردم جاکعه آن را نمی‌شناسند. پس باید کاری کنید که دیگران این محصول را بشناسند.

راهش چیست؟ بنابراین باید محصول خود را برای جامعه تبلیغی یا پروموت کنید. شاید درباره تبلیغات خیلی زیاد شنیده باشید اما راه درست تبلیغ کردن را بلد باشید که در این مطلب بهتری روش تبلیغ کردن را برای شما بازگو می‌کنیم.

هدایای تبلیغاتی، کلید جلب مشتری

یکی از راهکارهای تبلیغاتی، استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص است. این هدایا نقش بسزایی در شناخته شدن یک برند به خصوص توسط مردم جامعه دارد. تحقیقاتی مختلفی در رابطه با تبلیغات صورت گرفته است که در آنها معرفی برند به اطرافیان، از جمله مزایای هدایای تبلیغاتی نام برده است.وقتی شما از یک هدیه تبلیغاتی همچون تقویم تبلیغاتی استفاده می‌کنید، مانند این است که رزومه‌ای مختصر را از برند تجاری خود به مخاطبان‌تان ارائه داده‌اید که به مدت 365 روز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

اثرات مثبت هدایای تبلیغاتی خلاقانه بر کسب و کار

  1. تاثیر بالا بر مخاطب هدف: تراکت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی هر دو ابزار تبلیغات مفیدی هستند. اما از دیدگاه مخاطب تراکت، ماهیتی اعصاب خرد کن دارد که از همه‌جا به او داده می‌شود و در تهایت مخاطب بدون خواندن تراکت آن را دور می‌‌‌ریزد. حال اگر به جای تراکت‌های رنگارنگ شرکتی به فرد یک فلش یا گلدان زیبا بدهد، مخاطب چه حسی می‌گیرد؟ اول به خودش می‌گوید چه وسیله جذابی و دوم چون مجانی آن را به دست آورده، خیلی حس خوبی به او دست می‌دهد. تمام این‌ها ارزشآفرینی برای مخاطب است و در نهایت تاثیری بون بازگشت بر ذهنیت او خواهید گذاشت و نام تجاری شما همیشه در ذهنش باقی می‌ماند.
  2. بهترین جایگزین برای تبلیغات کاغذی به درد نخور: امروزه با گسترش محصولات کاغذی محیط زیست آسیب های بسیاری دیده است که عواقب جبران ناپذیری همچون آلودگی هوا را به همراه داشته است. ما انسان ها در قبال تک تک کاغذهایی که تولید می‌شود مسئول هستیم زیرا در ازای تولید هر کاغذ چندین درخت از بین می‌رود پس تا حد امکان باید از تولید کاغذ جلوگیری کنیم.

طرح و ساخت مان ساز
هدایای تبلیغاتی خلاقانه چوبی_اداری و مدیریتی
طرح و ساخت مان ساز

قبلا هدایای تبلیغاتی خلاقانه مد نبود؟

با کمی کند و کاو در پیشینه تبلیغات مختلف می‌فهمیم که زمانی چقدر تبلیغات کاغذی مد بود مثلا کارت ویزیت ، تراکت ، پوستر و… زمانی واقعا اهمیت داشته‌اند . حالا با تغییر نیازهای کاربران می‌توان به سمت تبلیغاتی سوق پیدا کرد که علاوه بر معرفی صاحب کار یا کالا، نیازی را هم از مصرف‌کننده برطرف کند. همان‌طور که اشاره کردیم این محصولات تبلیغاتی خلاقانه، قطعا تاثیر زیادی بر ذهن مخاطب می‌گذارند و همچنین به حفظ محیط زیست هم کمک می‌کنند.

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

وقتی هدایای تبلیغاتی خلاقانه با بقیه تبلیغها

دمده و منقضی نمی‌شود: اگر در زمان طولانی از این هدایای تبلیغاتی خلاقانه
استفاده کنیم، دچار ضرر نمی‌شویم. بنابراین با برنامه‌ریزی طولانی مدت می‌توانیم
از این ابزارهای تبلیغاتی خلاقانه استفاده کنیم بدون این‌که نیاز باشد، مرتب آنها
را عوض کنیم و این خودش یک مزیت است زیرا راز ماندگاری در ذهن مخاطب، تبلیغات
ماندگار است  و به این ترتیب برند تجاری ما
در ذهن مخاطب حک می‌شود. همین روال را می‌توانید در این نمونه هدایای تبلیغاتی
زیبا از گروه ساخت مان ساز ببینید. شما به راحتی نام برند تجاری خود را به این
گروه می‌دهید تا روی این هدایا ثبت کنند. سپس به عنوان هدیه برای مشتریان خود می‌فرستید.
بر اساس تحقیقات صورت گرفته اطلاعاتی که مدام در حال تکرار باشد در مغز انسان ها
ثبات و تحکیم بیشتری دارد. وقتی شما از پاوربانک یا گلدان ساخت مان ساز به عنوان
ابزاری که نقش پر رنگی در زندگی امروزه دارد به جامعه هدف خود ارائه می دهید
درواقع باعث می شوید با هر بار استفاده از این پاوربانک  یا آب دادن به گلدان
برند شما را ببیند و همین تداوم استفاده باعث  ثبت برند شما در ذهن فرد می‌شود.

یک بازاریاب سیار: وقتی هدایای تبلیغاتی ارزشمند و جالبی را به مشتری‌
بدهید، مخاطب این هدیه کاربردی را با خوشد همه جا می‌برد و اگر جالب توجه باشد
مثلا همکاران یا همکلاسی‌ها هم آن را دست می‌گیرند و مدتی آن را برانداز می‌کنند و
این یعنی یک بازاریابی سیار برای شما. در مورد گیفت‌های شرکت ساخ مان ساز، وجود
این هدایا روی میز مشتری شما، نوعی تبلیغ دراز مدت برای شماست

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

هدایای تبلیغاتی خلاقانه به سبک مدیران استارتاپ

این روزها بسیاری از جوانان خلاق کسب و کاری را برای گروهی جوان راه اندازی کرده اند که اصلا در قید و بند آن ستهای تبلیغاتی چرم و کازیره های طلایی و خلاصه از آن هدایای تبلیغاتی لوکس که همیشه دیده اید، نیستند و دوست دارند لوازم بامزه و کاربردی روی میز کار خود داشته باشند. چرا پیش قدم نمی شوید و از این جا خودکاریها، زیرلیوانیها و انواع موس پدهای آرت مان و ساخت مان ساز به آنها هدیه نمی دهید؟

تقویم هم میتواند از هدایای تبلیغاتی خلاقانه باشد:همیشه دیده ایم صاحبان مشاغل نام خود را روی یک تقویم چاپ میکنند و هدیه میدهند. این تقویم ها اصولا یک شکل اند و اصلا کسی به نام شما دیگر نگاه نمیکند. اما این تقویم های زیبای تولید آرت مان و ساخت مان ساز را ببینید. مشتری دوست دارد با مکعبهای این تقویم بازی کند. امکان ندارد این هدایای تبلیغاتی خلاقانه را به کسی بدهید و او تا پایان سال آن را نگاه ندارد.

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

 چرا هدایای تبلیغاتی خلاقانه مد شد؟ 

ابتکار و رقابت سر، هدایای تبلیغاتی خلاقانه  خیلی اهمیت دارد و برای شرکت‌های نوپا بسیار  پر بازده است. اگر دوست دارید از میان رقبای جوان و قدر خود با اختلاف خوبی پیشی بگیرید، بهتر است به دنبال ایده پردازی‌های خوب و کاربردی باشید. دیگر مانند قدیم، چاپ دسته‌های 5000 تایی تراکت و پخش آن و سپس تماس‌های مشتریان در بازار امروز جوابگو نیست و شما باید با افراد خلاقی که در زمینه تبلیغات ایده‌های بکری دارند تعامل داشته باشید. پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، شیوه های مختلفی برای رسیدن به خواسته‌های مشتریان فراهم گردیده که انتخاب شما از این روش ها را مشکل‌تر ساخته است.

 چرا هدایای تبلیغاتی خلاقانه و ایده پردازی مهم است؟

تبلیغات معرف برند تجاری شماست گویی باید در بلند گو داد بزنید که وجود دارید و جنس با کیفیت تولید می‌کنید. در این میان باید با بهترین روش این اعلام حضور را فریاد بزنید. چرا که هدف نهایی شرکت شما جلب مشتریان بیشتر است.   شاید باورتان نشود اما هدیه دادن یکی از بهترین روش‌های داد زدن برای مشتری است. این هم نوعی ارتباط برقرار کردن با مشتری و هم ماندن در ذهن او وایجاد حس وفاداری به او است. بنابراین باز هم به این نتیجه می‌‌رسیم که یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه چقدر می‌‌تواند برای جلب مشتری سودمند باشد.

چرا به جای این‌کارها گیفت‌کارت ندهیم؟ این روش هم برای برخی کسب و کارها توصیه می‌شود اما این حس تاثیر گذاری و صمیمیت را با مشتری ایجاد نمی‌کند. شما حتی می‌توانید برای مخاطبان هدف گوناگون هدایای تبلیغاتی خلاقانه مختلفی را تدارک ببینید تا با خواسته و شخصیت آنها همگونی داشته باشد.

طرح و ساخت مان ساز
هدایای تبلیغاتی خلاقانه چوبی_اداری و مدیریتی
طرح و ساخت مان ساز

 هدایای تبلیغاتی خلاقانه گران نیست؟

 یکی از واقعیت‌های کسب و کار، هزینه تبلیغات آن است و نباید این بودجه را برای کارهای دیگر خرج کنید. متاسفانه عده‌ای تصور می‌کنند که تبلیغات مانند این است که پول خود را قمار کنند و ممکن است هیچ مشتری‌ای از روی آن برنگردد. این یک اشتباه محض است و در دانش بازاریابی پروموشن و تبلیغات نوعی استراتژی بلندمدت برا هدایت خواسته کارفرما به مشتری است. مشتری به تدریج به شما علاقمند و وابسته می‌شود و در نهایت اعتمادش افزایش یافته و در صورت نیاز به محصول از شما خریدش را انجام می‌دهد. اگر شما این تبلیغات و هدیه دادن‌ها انجام ندهید با هر مناسبت گروهی دیگری این تبلیغات را انجام می‌دهند و مشتری به مرور به آنها وابسته می‌شود و خریدش را از آنها انجام می‌دهد.

باورش تقریبا دور از عقل به نظر می‌رسد اما کسب و کار های موفق تقریبا 30-50 درصد درآمدشان را صرف تبلیغات گسترده می‌کنند و به این ترتیب روز به روز شناخته شده‌تر میان رقبای بازار فعالیت می‌کنند. بنابراین در این اوضاع پر رقابت صرف هزینه برای خرید هدای تبلیغاتی خلاقانه نه تنها احمقانه نیست بلکه بسیار عاقلانه است و باید سریع‌تر برای آن اقدام کنید.

طرح و ساخت مان ساز
هدایای تبلیغاتی خلاقانه چوبی_اداری و مدیریتی
طرح و ساخت مان ساز

معمولاً شرکت های تولید کننده مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و… میتوانند از پروموشن گیفت استفاده کنند. تقریبا تمام افراد جامعه به این محصولات نیاز دارند و دسترسی به آن ها آسان میباشد، برای مثال شما میتوانید در یک فروشگاه بزرگ پروموشن گیفت خود را ارائه دهید. شرکت هایی مانند لوازم خانگی  یا دارویی که ارائه پروموشن از طریق محصولات آنها سخت تر است، همچنین زمان بیشتری را میطلبد، پیشنهاد میشود که از یکسری هدایای دیگر استفاده کنند چرا که پروموشن آنها از طریق محصولات خودشان کار سختی است. این شرکت ها با ارائه هدایای تبلیغاتی می توانند به اهداف خود دسترسی پیدا کنند. از دیگر روش های متداول پروموشن ها می توان به تبلیغات ویدئویی و یا تیزرهای تبلیغاتی و نمایش آنها در تلویزیون ودیگر رسانه اشاره کرد.

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

تاثیر هدایای تبلیغاتی خلاقانه در رشد فروش

در پاسخ به این سوال باید گفت که هدایای تبلیغاتی سبب میشوند که شما را به بازار هدف نزدیک کنند استفاده از این هدایا این امکان را میدهد که علاوه بر رفع نیاز مشتریان، هدیه شما در خاطر آنها بماند و کیفیت محصول شما برای آنها به گونهای شود که خدمات  شما را نیز به دیگران تبلیغ کنند که در این حالت با یک بازاریابی ویروسی شما میتوانید در مدت کوتاهی به بیشترین مشتری دلخواه خود برسید. یکی دیگر از مزیت های تبلیغات این است که نام برند تجاریتان را تکرار میکند، مردم از اینکه زمان زیادی را برای دیدن  تبلیغ  یک محصول بگذارند خسته میشوند، پس بهتر است از بهترین روش ها برای جلب توجه آنها استفاده کنید چرا که تماشای یک تبلیغ با کیفیت باعث میشود که افراد را برای خرید ترغیب کند و برای همیشه نام شما را در ذهنشان حک کند و این کار سبب  کسب اعتماد در حوزه کاریتان میشود. دقت داشته باشید هدایایی را انتخاب کنید که متناسب با خواسته های مشتریان باشد در این صورت شما به آنها نشان خواهید داد که تا حدی نیازهای آنها را میشناسید، این نکته را بدانید که ارائه یک ایده خلاقانه میتواند تاثیر بسزایی روی مشتریان شما بگذارد. پروموشن گیفت، بهترین انتخاب برای بازارهای هدف گسترده میباشد. اگر شما نمیتوانید از پروموشن ها برای تبلیغات خود استفاده کنید، با ارائه یکسری هدایای کوچک باعث حفظ مشتریان خود شوید. اگر بازار هدف شما شامل، اشخاص یا شرکتهای مشخصی است، میتوانید با ارائه وسایلی مانند: پاوربانک تبلیغاتی، ست هدیه، محصولات چرم، فلش مِموری تبلیغاتی، صنایع دستی و… توجه آنها را به کسب وکار خود جلب نمایید.

 

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

 اگر هدایای تبلیغاتی بد بود، زیاد نمی‌شد

برای پی بردن به این موضوع لازم است در این قسمت از مقاله نکاتی را ذکر کرد که اگر استفاده از هدایای تبلیغاتی مفید نبود و فایده ای برای صاحبان سرمایه نداشت، امروزه استفاده از این روش کمتر دیده میشد اما از گذشته تاکنون استفاده از این روش تبلیغاتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. میتوان نتیجه گرفت که استفاده از این روش، راهی برای جذب مشتری است. بسیاری شرکت ها هستند که در این روش موفق نبوده اند که این موضوع میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی متناسب با محصول اولین نکته ای است که باید به آن توجه کرد مثلاً، اگر یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی سِت تبلیغاتی را به مدیر آن فروشگاه هدیه دهد ممکن است رئیس فروشگاه یک بار از محصولات آنها خریداری کند و آن را در فروشگاه خود قرار دهد اما اگر با استقبال مشتریان رو به رو نشود این خرید ازسمت فروشگاه تکرار نمیشود.

طرح و ساخت مان ساز
هدایای تبلیغاتی خلاقانه چوبی_اداری و مدیریتی
طرح و ساخت مان ساز

بازار هدف را در هدایای تبلیغاتی بیابید

شما باید خاطر جمع شوید که این روش از تبلیغات به بازار هدف شما میرسد. برای مثال ممکن است شما تبلیغات برندی از مصالح ساختمانی را روی خودکار یک پزشک ببینید، مسلماً یک پزشک، مشتری خوبی برای کارخانه مصالح ساختمان نخواهد بود. نکته سومی که باید به آن توجه داشت بیان این موضوع است که برای شما تبلیغات همه چیز نیست باید بدانید که در مقابل هدایایی که ارائه میدهید نباید منتظر یک معجزه باشد چرا که ممکن است این بازدهی در مدت زمان طولانی تری رخ دهد. کیفیت محصول، روش های ارائه محصول، قیمت محصول و… از دیگر فاکتورهایی هستند که در روند توسعه فروش به یک برند کمک خواهند کرد. نکته دیگر اینکه استفاده از هدایای تبلیغاتی در واقع تمام تبلیغات شما نمیباشد بلکه میتواند فقط بخش کوچکی از تبلیغات شما را شامل شود و ارائه روش هدایای تبلیغاتی راهی برای افزایش جذب مشتری میباشد.

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

 شرکت ها هدایای تبلیغاتی خلاقانه را دوست دارند؟ 

شما باید برای استفاده ی پروموشن ها از مشاورین متخصص راهنمایی بگیرید، چرا که بسیاری از این پروموشن¬ها ممکن است تنها برای چند کسب وکار مناسب و کاربردی باشند. بعنوان مثال برای شرکت هایی که محصولات با کیفیت ارائه میدهند استفاده از گیفت های خلاقانه میتواند راهی برای رشد و پیشرفت کسب و کار باشد. نکته ای که مهم به نظر می آید این است که استفاده از پروموشن   گیفت خاص، برای همه کسب و کارها کاربردی نیست. روند استفاده از تبلیغات برای هر کاری نسبت به نوع آن، متفاوت میباشد. ممکن است پروموشن گیفت باعث افزایش حجم فروش یک کمپانی شده باشد، درحالیکه برای کارخانه ای با محصول متفاوت، استفاده از این پروموشن جواب ندهد. به همین دلیل لازم است که تبلیغات مناسب برای کسب و کار خود را بشناسید. برای این کار میتوانید از مشاوران و متخصّصان در این زمینه کمک بگیرید.

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و اسپانسرینگ چه رابطه ای دارند؟

اسپانسر در لغت، به معنی حامی میباشد. و میتوان برای کسب وکارهایی که تازه شروع شده است راهی مناسب برای ورود به بازار باشد. اگر برند جدید یک شرکت توسط ارگانی که در بین مردم معتبر است، حمایت شود؛ افراد خیلی ساده تر به آن اعتماد خواهند کرد. راهکار جلب اعتماد ارگان های معتبر، ارائه پروموشن گیفت به آنهاست. پروموشن گیفت علاوه بر اینکه برای آنها جنبه هدیه را دارد و می¬تواند کاربردی باشد، کیفیت کار شما را نیز به آنها نشان خواهد داد. در حقیقت استفاده از اسپانسرینگ منجر به فروش نمیشود ولی فروش را راحتر میکند. البته باید توجه داشت که ارائه پروموشن گیفت خاص، برای شرکتهای که تازه تاسیس شده اند در بازار هدف تأثیرگذار میباشد. یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات این است که در جایی که مشتریان احتمالی شما رفت و آمد میکنند، به ارائه پروموشن گیفت بپردازید. این کار شما را به بازار هدف معرفی خواهد کرد.

طرح و ساخت مان ساز
هدایای تبلیغاتی خلاقانه چوبی_اداری و مدیریتی
طرح و ساخت مان ساز

بهترین راه شناخت محصولات:  استفاده به جا از هدایای تبلیغاتی و پروموشن گیفت به معنای؛ شناخت محصول، خدمات شما، شناخت بازار هدف و ارائه ایده های نوین در تبلیغات میباشد. دقت کنید که تبلیغات با کیفیت میتواند راهی برای شناخته شدن بیشتر شما باشد و اگر این تبلیغات کاربردی نباشد، فقط منجر به تلف شدن وقت شما میشود. بهترین راهکار، مشورت با گروهی است که به صورت تخصّصی در زمینه ارائه هدایای تبلیغاتی و پروموشن گیفت فعالیت میکنند. تجربه مشاوران و متخصّصان به همراه ایدههای نوین شما میتواند بهترین تبلیغ را برای برند و کسب وکار شما طراحی کند، مدیران یک کسب و کار با تبلیغات هوشمندانه و ارائه محصول با کیفیت میتوانند مشتریان را به عنوان خریداران دائمی محصولات خود تبدیل کنند. بهتر است این نکته را فراموش نکنیم که استفاده از اسپانسر تنها برای کسب وکارهای جدید میتواند مفید باشد و فقط جنبه افزایش فروش را بیشتر میکند و نمیتواند جایگزین تبلیغات شما شود.

طرح و ساخت مان ساز
آرت مان
طرح و ساخت مان ساز

هدایای تبلیغاتی خلاقانه الزاما گران نیست

حتما لازم نیست هدایای تبلیغاتی لوکس بخرید تا مشتریها را به سمت خود جذب کنید. ببینید این تقویم رومیزی چوبی یا این پایه موبایل چقدر زیبا، ساده و کاربردی ساخته شده اند. صاحب برندی که این هدیه را به مشتری اش بدهد با کمترین هزینه همیشه در ذهن مشتری اش زنده میماند.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدید بخرید

این گلدانهای زییا با فریم چهارگوش چوبی، حالت منظم و زیبایی را برای روی میز کارمندان ادارات دارند و جای زیادی هم نمیگیرند می توانید برای کل کارمندان یک شرکت از انواع این گلدانهای زیبا و جدید سفارش دهید.

طرح و ساخت مان ساز
هدایای تبلیغاتی خلاقانه چوبی_اداری و مدیریتی
طرح و ساخت مان ساز

در پایان تبلیغات

از میان این همه هدایای تبلیغاتی خلاقانه یاد گرفتیم اول شخصیت مشتری خودمان را بشناسیم و براساس رویکرد و علایقش، برای او هدیه ای کاربردی و زیبا بفرستیم که هیچگاه از خود جدا نکند.اگر دوست دارید با دیگر محصولات ادگیفت آرت مان و ساخت مان ساز آشنا شوید به وبسایت یا اینستاگرام آنها سری بزنید و با آنها تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

مطالب پیشنهادی:

چند کاردستی زیبا برای هدیه روز پدر

ایده های خلاقانه برای بسته بندی انواع کادو

هدایای نوروز را اینطوری کادو کن

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه