Chidaneh.com placeholder image

تعویض پنجره بدون تخریب، زمستان را گرم سپری کنید!

به قلم: مژگان احمدی

موضوع این مقاله از چیدانه “تعویض پنجره بدون تخریب" است. موضوعی که خیلی‌ها در فصل زمستان با آن سر و کار دارند. چگونه؟ خب معمولا گرم کردن خانه در فصل زمستان یک مشکل همیشگی است. مخصوصا اگر در یک خانه قدیمی ساکن باشید این مشکل را به خوبی درک می‌کنید. یکی از موثرترین روش‌های گرم کردن خانه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی تعویض پنجره خانه قدیمی است. اما خیلی‌ها تصور می‌کنند که این کار با مشکلاتی همراه است و به همین دلیل نیز از انجام آن صرف‌نظر می‌کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید در ادامه با ما همراه باشید تا به کمک متخصصین در شرکت مهیا پنجره چاره‌ی کار را به شما بگوییم.

در ادامه خواهید خواند:

سرویس خواب بالسا
  • تعویض پنجره بدون تخریب، این کار چه مزایایی دارد؟
  • چقدر طول می‌کشد تا کار تعویض پنجره بدون تخریب تمام شود؟
  • فرآیند تعویض پنجره بدون تخریب به چه صورت است؟
  • پنجره‌های قدیمی با چه نوع پنجره‌ای تعویض می‌شود؟
  • هزینه تعویض پنجره بدون تخریب چگونه محاسبه می‌شود؟

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

تعویض پنجره بدون تخریب، از چیدانه پرسیده‌اید:

گفتیم که خیلی‌ها تصور می‌کنند که تعویض پنجره با مشکلاتی همراه است. آن‌ها اغلب نگران خرابی ناشی از تعویض پنجره هستند، نگران کثیف شدن وسایل منزل، نیاز به جابجایی‌های خسته‌کننده و حتی نیاز به بازسازی و رنگ‌کاری پس از تخریب‌های انجام شده.

نشان به آن نشان که سوال زیر سوال یکی از مخاطبان چیدانه است که احتمالا سوال شما نیز می‌باشد:

“تصمیم به تعویض پنجره های قدیمی خانه داریم اما هم اکنون در همان خانه ساکن هستیم. آیا عوض نمودن پنجره های قدیمی بدون تخریب انجام می‌شود؟"

راستش را بخواهید یک زمانی چنین تصوری غیر ممکن بود. اما امروزه کمتر کاری‌ست که متخصصین در عرصه‌های مختلف نتوانند آن را انجام دهند. حتما برایتان جالب خواهد بود اگر به شما اطمینان دهیم که می‌توانید پنجره های قدیمی خانه را بدون حتی کم‌ترین میزان تخریب و کم‌ترین نیاز به بنایی و رنگ‌کاری انجام دهید. باورتان می‌شود؟

پس بجنبید و بیشتر از این خودتان را از مزایای تعویض پنجره بدون تخریب محروم نکنید.

تعویض پنجره بدون تخریب، این کار چه مزایایی دارد؟

مهم‌ترین، مهم‌ترین و باز هم مهم‌ترین مزیت تعویض پنجره بدون تخریب این است که می‌توانید بدون حتی کم‌ترین دردسر نه تنها در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمایید که زمستان گرمی را نیز سپری کنید. کارشناسان در شرکت مهیا پنجره می‌گویند که تعویض پنجره‌های قدیمی می‌تواند تا 45 درصد در کاهش مصرف انرژی موثر باشد. این فوق‌العاده است!

وزن کم، قابلیت بازیافت، نظافت آسان و سرعت در نصب نیز از دیگر مزایای تعویض پنجره بدون تخریب هستند.

 

در ادامه 7 مزیت دیگر تعویض پنجره های قدیمی را بیان می‌کنیم:

  1. آیا می‌دانید که از نظر زیبایی، تنوع در رنگ و حتی تنوع در نوع پنجره و یراق‌آلات گزینه‌های بیشتری پیش رو دارید؟
  2. آیا می‌دانید که پنجره‌های دو جداره و سه جداره‌ی جدید عایق صوتی هم هستند؟ یعنی حتی اگر خانه قدیمی شما در شلوغ‌ترین محله‌های شهر هم باشد کافی است پنجره‌ها را ببندید تا دیگر هیچ صدایی از بیرون به داخل منزل نیاید!
  3. کاهش هزینه یکی دیگر از مزایای تعویض پنجره های قدیمی است. چرا که مجبور نیستید ساعت‌ها برای گرم کردن و گرم نگه داشتن منزل‌تان وقت صرف کنید. منزل شما از این بعد خیلی زود گرم شده و تا وقتی در و پنجره‌ها را باز نکنید گرم می‌ماند.
  4. آیا می‌دانید که با تعویض پنجره های قدیمی منزل برای همیشه از نفوذ آب باران خلاص می‌شوید؟
  5. آیا می‌دانید که پنجره‌های جدید طول عمر بیشتری نسبت به پنجره‌های قدیمی دارند؟
  6. پنجره‌های جدید نسبت به تابش اشعه خورشید مقاومند و به این راحتی‌ها تغییر رنگ و حالت نمی‌دهند.
  7. جالب است بدانید که پنجره‌های جدید دوام و استحکام بالایی نیز در مقابل آتش‌سوزی دارند.

چقدر طول می‌کشد تا کار تعویض پنجره بدون تخریب تمام شود؟

به گفته‌ی کارشناسان در شرکت مهیا پنجره، تعویض پنجره بدون تخریب در واقع ساده‌ترین عملیات ساختمانی است که به راحتی انجام می‌شود. آن‌ها می‌گویند که این کار بسته به تعداد واحدها و تعداد پنجره‌های هر واحد می‌تواند از چند ساعت تا نهایتا یک روز به اتمام برسد.

پس می‌توانید با خیال راحت حتی به فکر تعویض پنجره های قدیمی شرکت‌تان نیز باشید. نیاز به تعطیلی نیست!

فرآیند تعویض پنجره بدون تخریب به چه صورت است؟

بنا به گفته کارشناسان در شرکت مهیا پنجره ابتدا از محل پروژه بازدید شده و اندازه‌گیری‌های لازم توسط یک کارشناس خبره انجام می‌گیرد. سپس پنجره بر اساس مشخصات ثبت شده تولید می‌گردد و بعد از کنترل کیفیت به محل پروژه حمل و در آن‌جا نصب می‌شود. احتمالا برایتان جالب خواهد بود که بدانید این کار چگونه بدون تخریب انجام می‌گردد. ما در ادامه آن را توضیح داده‌یم:

مهم‌ترین عامل تخریب در هنگام تعویض پنجره‌ها در واقع خارج کردن چارچوبی است که درون دیوار فرو رفته است. امروزه این چارچوب را از دیوار خارج نمی‌کنند. پس چه کار می‌کنند؟

آن‌ها پنجره‌های قدیمی را با دستگاه فرز می‌برند و دور تا دور قاب را خالی می‌کنند. سپس پنجره‌های جدید را با پیچ‌های مخصوص بر روی قاب پنجره‌های قدیمی پیچ می‌کنند.

در نهایت نیز عملیات درزگیری با فوم‌ها و چسب‌های مخصوص انجام می‌شود.

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

همانطور که می‌بینید برای تعویض پنجره های قدیمی خانه نیاز به هیچ نوع تخریب و کار بنایی نمی‌باشد. اما توجه داشته باشید که معنی تعویض پنجره بدون تخریب این نیست که حتی به هیچ یک از وسایل منزلتان هم نباید دست بزنید! به هر حال این کار نیاز به فضای آزاد و برش‌کاری دارد و لازم است که برای راحتی کار استادکارها در صورت نیاز وسایل زیر پنجره را کمی جابجا و محل کار آن‌ها را خلوت کنید.

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

پنجره‌های قدیمی با چه نوع پنجره‌ای تعویض می‌شود؟

پنجره‌های قدیمی معمولا آهنی یا آلومینیومی هستند. این پنجره‌ها عموما با پنجره دو جداره upvc تعویض می‌شوند. به دلیل توجه روز افزون افراد به عایق‌بندی ساختمان‌ها، پنجره های دوجداره upvc در این زمینه نقش مهمی پیدا کرده و تعویض پنجره های قدیمی با دو جداره upvc بسیار رایج شده است.

زیرا تعویض پنجره یو پی وی سی دو جداره به طرز چشم‌گیری هم از ورود سرما در فصل زمستان و هم از ورود گرما و آلودگی‌ها در روزهای گرم سال جلوگیری می‌کند.

هزینه تعویض پنجره های قدیمی

هزینه تعویض پنجره بدون تخریب چگونه محاسبه می‌شود؟

به طور کلی هزینه تعویض پنجره شامل هزینه ساخت پنجره، هزینه حمل و هزینه نصب پنجره است که با توجه به نوع پروژه و محل آن، تعداد واحدها و تعداد پنجره‌ها در هر واحد می‌تواند متفاوت باشد. پارامترهایی مثل جنس پروفیل پنجره، یراق آلات مورد استفاده، ابعاد پنجره های قدیمی، نوع شیشه دوجداره یا سه جداره و نوع بازشو پنجره نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب هستند.

آیا می‌خواهید قیمت دقیق تعویض پنجره بدون تخریب را بدانید؟ به پروفایل شرکت مهیا پنجره در چیدانه  بروید و از کارشناسان بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.

مهیا پنجره
پنجره یو پی وی سی
مهیا پنجره

کلام آخر:

در این مقاله از چیدانه سعی کردیم تا با همراهی شرکت مهیا پنجره برایتان از مزایای تخریب پنجره بدون تخریب با پنجره‌های یو پی وی سی دو جداره بگوییم و درباره اینکه این کار چقدر طول می‌کشد و هزینه آن چگونه محاسبه می‌شود حرف بزنیم. شرکت مهیا پنجره  با مجموعه‌ای از سوابق طولانی تیم اجرایی آغاز به کار کرده و در این راستا همکاری مشترکی را با شرکت‌های درجه یک تولیدکننده مواد اولیه و مشخصاً پروفیل آغاز نموده است که حاصل آن اخذ نمایندگی VIP از شرکت‌های ویستابست و سیندژ می‌باشد. این شرکت مجهز به بهترین ماشین آلات تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی یعنی ELUMATEC آلمان می‌باشد.

آیا شما می‌خواهید پنجره‌های قدیمی منزل‌تان را بدون تخریب انجام دهید؟
 همین حالا به پروفایل شرکت مهیا پنجره در چیدانه بروید و از کارشناسان در این شرکت بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.

شاید این مطالب را پیرامون تعویض پنجره بدون تخریب بپسندید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه