Chidaneh.com placeholder image

معرفی چند برند خوب برای خرید مایکروفر

به قلم: تحریریه چیدانه

مایکروفر جزء آن دسته از وسایلی است که امروزه تقریبا در تمامی خانه ها پیدا می شود. این موضوع تا خرید جهیزیه نیز ادامه پیدا کرده و در نتیجه دیگر کمتر عروسی را می بینیم که در لیست جهیزیه خود خرید مایکروفر را نیز لحاظ نکرده باشد. با توجه به این موضوع برای خرید مایکروفر بباید نکاتی را مد نظر داشت و بر اساس آنها انتخابی درست داشت. یکی از مهم ترین این نکات انتخاب بهترین برند مایکروفر و همین طور شناختن پرفروش ترین مدل های آن است. به همین دلیل نیز در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم که به موضوع خرید ماکروفر بپردازیم و شما را بهترین برند مایکروفر و همین طور برخی از نکات خرید آن آشنا کنیم.

فرق مایکروویو و مایکروفر

یکی از اصلی ترین نکاتی که در ضمن خرید مایکروفر ذهن افراد را به خود مشغول می کند تفاوت میان مایکروویو و مایکروفر است. به همین دلیل نیز پیش ترها در مطلبی با عنوان « فرق مایکروفر با مایکروویو، کدومو بهتره بخریم؟ » به طور کامل به این موضوع پرداخته شده است.

چوب و هنر

بر اساس این مطلب در توضیح مایکروفر می توان گفت که « این دستگاه با ایجاد حرارت و گرما توسط ریز موج های الکترومغناطیسی باعث به جنبش در آمدن آب و دیگر مولکول های غذا شده که در نتیجه باعث پخت غذا در کمترین زمان ممکن می شود. اگر بخواهیم به بیان ساده تفاوت این دو دستگاه را بیان کنیم باید بگوییم که در مایکروفر فرآیند پخت و پز توسط دما و گرما انجام می شود اما در ماکروویو این عملیات علاوه بر دما و گرما، اشعه WAVE نیز دخالت دارد.»

مایکروفر ال جی

خرید مایکروفر ال جی

به طور کلی می توان گفت که برند ال جی به عنوان دومین غول لوازم خانگی در دنیاست که در مدت زمانی کوتاه، توانسته فعالیت چشمگیر و همین طور نتایح خیره کننده ای را به دست آورد. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و یکی از پرطرفدارترین آنها انواع مایکروفر ال جی و مایکروویو ال جی است.

معایب مایکروفر ال جی

شاید اگر بخواهیم مایکروفرهای برند ال جی را صادقانه مورد نقذ قرار دهیم حرف بسیاری برای گفتن باقی نماند جز این که تنوع محصولات و گستردگی طیف آنها در برند ال جی بیشتر معطوف به مایکروویو و همین طور سولاردام ال جی است تا مایکروفر آن. به همین دلیل نیز هست که معمولا تا نام سولاردام به گوشمان می رسد به یاد برند ال جی خواهیم افتاد.

مزایای مایکروفر ال جی

معمولا مایکروفرهای ال جی دارای ویژگی های مشترکی هستند که در میان آنها می توان به داشتن قابلیت تنظیم دما، صفحه نمایش، کانوکشن، محفظه با روکش راحت تمیز شونده و… اشاره کرد.

مایکروفر سامسونگ

خرید مایکروفر سامسونگ

 برند سامسونگ نیز از آن دسته برندهای لوازم خانگی در سطج جهان است که می توان به خوبی روی آن حساب کرد. یکی از مزیت های این برند آن است که در سراسر کشور ما نمایندگی هایی دارد که در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به تعمیراتی می توانید به آنها مراجعه کنید.

معایب مایکروفر سامسونگ

یکی از معایب مایکروفر سامسونگ که احتمالا در برخورد اول به آن بر خواهید خورد عدم وجود تنوع ظاهری بالا در محصولات است. غالبا سری های مشترکی از محصولات به شکلی طراحی می شوند که شکل ظاهری بسیار مشابهی دارند و همین موضوع نیز باعث می شود که تا دامنه انتخابی شما به مراتب کاهش پیدا کرده و محدودتر شود.

مزایای مایکروفر سامسونگ

مایکروفرهای برند سامسونگ غالبا دارای برنامه پخت هستند و قابلیت مایکروویو را نیز دارند. به علاوه این که معمولا محصولات از آپشن های دیگری مانند توان گریل، یخ زدایی، صفحه نمایش، قابلیت تنظیم زمان و… نیز برخوردار هستند که این موضوع می تواند آنها را به یکی از ایده آل ترین گزینه ها تبدیل نماید.

خرید مایکروفر کنوود

خرید مایکروفر کنوود

برند نام آشنای کنوود نیز یکی دیگر از برندهایی است که معمولا طرفداران مخصوص به خود را دارد. از نقاط قوت این برند می توان به تحویل محصولات با کیفیت بالا اشاره کرد که در کنار تنوع گسترده آنها می تواند به عنوان یک گزینه ایده آل برای لوازم خانگی شناخته شود.

معایب مایکروفر کنوود

برند کنوود در میان محصولاتی مانند مایکروفر با تنوع کمی رو به رو است و همین موضوع نیز باعث می شود که بسیاری از افراد برای بهره گیری از تنوع بالاتر در انتخاب مایکروفر خود به سراغ محصولات دیگری بروند.

مزایای مایکروفر کنوود

مایکروفر کنوود معمولا با توجه به مدل های مختلف دارای ویژگی های یکسانی از جمله ظرفیت بالا، قابلیت مایکروویو، داشتن گریل، قابلیت کانوکشن، پخت ترکیبی، قابلیت یخ زدایی، قابلیت تنظیم دما و… است که باعث شده تا در میان بهترین برندهای مایکروفر در دنیا شناخته شود.

 مایکروفر فلر

خرید مایکروفر فلر

فلر نیز یکی از برندهایی است که با تنوع محصولی بسیاری رو به رو است. معمولا معروف ترین و باکیفیت ترین محصولات برند فلر شامل مایکروفر، مایکروویو، قهوه ساز، پلوپز و… می شود. این برند در کشور ما مراکز گسترده خدمات پس از فروش دارد که شبکه وسیعی از عرضه محصولات آنها را تکمیل می کند. به همین دلیل نیز این برند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید لوازم خانگی به شمار می آید.

معایب مایکروفر فلر

شاید اگر بخواهیم مایکروفر فلر را به صورت کلی بررسی کنیم نتوانیم معایب بزرگی برای آن قائل شویم، ولی طبیعتا وجود ضعف هایی در برخی از مدل ها می تواند به نوبه خود از معایب مایکروفر برند فلر به شمار آید.

مزایای مایکروفر فلر

وجود تنوع بسیار در مدل های مختلف ماکروفر فلر یکی از مهم ترین مزایای این برند است که در کنار آپشن ها و امکانات بسیار دیگری از جمله یخ زدایی، ظرفیت بالا، قابلیت کانوشکن و… مایکروفر فلر را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل می کند. 

از کجا بخریم؟

برای آن که بتوانید خرید ماکروفر خود را به مظمئن ترین حالت ممکن پیش ببرید بهتر است که به بورس خرید لوازم خانگی مراجعه نمایید. برا این کار هم خیابان های جمهوری و امین حضور از بهترین انتخاب ها به شمار می آیند.

برای آن که بتوانید خرید مایکروفر خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید پیشنهاد می کنیم که این مطالب را به خوبی مطالعه کنید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه