Chidaneh.com placeholder image

بهترین برند جاروبرقی، 14 برند موجود در ایران!

به قلم: سمانه زارعی

با یک مطلب دیگر از کمپین زندگی نو آمده‌ایم تا در خرید جهیزیه همراه شما باشیم. در مطالب کمپین زندگی نو راجع به انواع وسایل لازم برای جهیزیه مانند ماشین لباسشویی، گاز، فرش ماشینی و دستباف، پرده، سرویس خواب، میز و صندلی نهارخوری و … صحبت کردیم. نوبتی هم باشد نوبت جاروبرقی است. در این مطلب می‌خواهیم در مورد جاروبرقی و برندهای معروف ایرانی و خارجی جاروبرقی برای جهیزیه و قیمت‌های آن ها صحبت کنیم. همچنین می‌توانید در اینجا نکته‌هایی را که برای خرید جاروبرقی جهیزیه لازم است بخوانید. پس با این مطلب از کمپین زندگی نو همراه باشید و آن را تا آخر بخوانید.

 

چوب و هنر
انتخاب جاروبرقی

بهترین برند جاروبرقی برای جهیزیه

مانند هر وسیله‌ برقی دیگری، انتخاب درست جاروبرقی بستگی به سلیقه شما، شرایط زندگی و ویژگی‌های مختلف جاروبرقی دارد. بهترین بودن یک وسیله برای هر فردی با توجه به شریط متفاوت است. برای اینکه بتوانید بهترین جاروبرقی را برای جهیزیه انتخاب کنید حتما عوامل زیر را در نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید جاروبرقی خانگی، جاروبرقی خوب چی بخرم؟

1.قدرت جاروبرقی: قدرت جاروبرقی میزان مکش زباله آن را نشان می‌دهد. قدرت یا همان توان موتور جاروبرقی با واحد وات روی جاروبرقی نوشته می‌شود. هرچه میزان قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد صدای آن کمتر است. اغلب جاروبرقی‌های نسل جدید بین 1500 تا 2200 وات قدرت دارند.

2.صدای جاروبرقی: یکی از مواردی که در قیمت جاروبرقی موثر است میزان صدای آن است. جاروبرقی‌های جدید در این زمینه پیشرفت زیادی داشته‌اند و صدای جاروبرقی‌ها نسبت به جاروبرقی‌های قدیمی کمتر است. اگر صدای جاروبرقی برای شما و خانواده‌تان اهمیت دارد حتما هنگام خرید به این موضوع توجه کنید و قبل از انتخاب بخواهید یک بار روشن شود تا میزان صدای جاروبرقی را بشنوید.

3.لوازم جانبی جاروبرقی: هر مدل از جاروبرقی‌ها لوازم جانبی و امکانات اضافی دارند که شاید برای کار کردن جاروبرقی الزامی نباشد ولی وجودشان باعث عملکرد بهینه دستگاه می‌شود. امکانات جانبی جاروبرقی مانند: سری‌های مختلف برای تمیز کردن سطوح مختلف مانند مبلمان، سرامیک، زیر یخچال و پرده و… اگر وجود لوازم جانبی برای شما اهمیت دارد حتما هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

AEG
جاروبرقی AEG VX6-1-EB-P
AEG

 

AEG
جاروبرقی AEG VX6-1-CB-T
AEG
    
AEG
جاروبرقی AEG VX6-1-LR
AEG

4.مصرف انرژی جاروبرقی: مانند هر وسیله برقی دیگر جاروبرقی هم دارای نشانگر مصرف انرژی است. مصرف انرژی از A تا  G است. هرچه به سمت A باشد مصرف انرژی جاروبرقی کمتر و مقرون به صرفه‌تر برای شما و محیط زیست است. در خرید جاروبرقی جهیزیه به این مسئله توجه کنید چرا که قرار است چندین سال از این وسیله استفاده کنید.

5.وزن جاروبرقی: اگر استفاده شما از جاروبرقی زیاد است حتما به وزن آن توجه کنید چرا که در دراز مدت کار با جاروبرقی سنگین باعث کمر درد می‌شود. در مورد وزن جاروبرقی‌ها، مدل‌های ایستاده و خوابیده در مقایسه با هم قرار می‌گیرند. جاروبرقی‌های ایستاده سبکترند ولی قابلیت‌ها و توان کمتری در مکش دارند. برای مساحت‌های بالا بهتر است جاروبرقی زمینی و با توان بالا باشد.

6.کیسه و مخزن جاروبرقی: جاروبرقی‌ها به دو دسته کلی دارای کیسه و بدون کیسه و یا مخزن‌دار تقسیم می‌شوند. جاروبرقی‌های کیسه‌دار می‌توانند کیسه‌های دائمی داشته باشند و یا کیسه‌های موقتی که بعد از هر بار پر شدن با کیسه‌ی جدید جایگزین می‌شوند. جاروبرقی‌هایی که دارای مخزن هستند نیازی به تعویض و خرید کیسه ندارند و مقرون به صرفه هستند ولی از نظر بهداشتی پیشنهاد نمی‌شوند.

7.سیم جاروبرقی: یکی از موارد مورد توجه در خرید جاروبرقی جهیزیه طول سیم آن است که مهم‌ترین نکته در انتخاب طول سیم جاروبرقی مساحت خانه شماست. امروزه همه‌ی جاروبرقی‌ها دارای سیم جمع کن هستند و به راحتی سیم جاروبرقی را داخل دستگاه جمع می‌کند.

مطلب پیشنهادی: بهترین جارو شارژی، این توصیه‌ها را قبل از خرید فراموش نکنید!

 

AEG
جاروبرقی AEG VX8-1-SB-P
AEG
AEG
جاروبرقی AEG VX9-1-SB-P
AEG
AEG
جارو شارژی AEG CX7-35TM
AEG

انواع مدل جاروبرقی:

امروزه جاروبرقی‌های خانگی موجود در بازار تنوع زیادی دارند و به انواع مختلفی از انواع جاروبرقی‌های کیسه‌دار یا بدون‌کیسه، انواع ایستاده یا خوابیده، مدل‌های دستی کوچک تا جاروبرقی‌های رباتی جدید تقسیم می‌شوند که هریک مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

مطلب پیشنهادی: روبات جاروبرقی شگفت انگیز بالاخره رونمایی شد.

 

لوازم خانگی ریتون
جاروبرقی ریتون
لوازم خانگی ریتون

برندهای معروف جاروبرقی و قیمت آن ها

بهترین برندهای خارجی جاروبرقی جهیزیه و قیمت آنها:

بوش Bosch
جارو برقی بوش مدل BGL8PRO4 titanium
بوش Bosch

بوش: از برندهای معروف و پر طرفدار لوازم خانگی که جاروبرقی‌های آن مدل‌های مختلف و متنوعی دارد و و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. جاروبرقی بوش قدرت مکش بالایی دارد و سروصدای آن کم است. همه مدل‌های جاروبرقی‌های بوش دارای 24 ماه گارانتی هستند. یکی از ویژگی‌های بارز در جاروبرقی‌های بوش، وزن کم آنهاست. قیمت جاروبرقی بوش؛ 1میلیون و 100 هزار تومان الی 8 میلیون و 900 هزار تومان است.

کنوود: این برند ژاپنی طراحی‌های زیبایی برای جاروبرقی‌ای خود دارد و همچنین موتورهای با قدرت بالا و کارایی بالا و سر و صدای کم از ویژگی‌های مثبت آنهاست. قیمت این برند از جاروبرقی بین 1میلیون و 200 هزار تومان الی 3 میلیون و 500 هزار تومان است.

ال جی LG
جاروبرقی ال جی مدل VB-8720H
ال جی LG

خاله ال جی مرکزی (نمایندگی قاسمی)
لوازم خانگی
خاله ال جی مرکزی (نمایندگی قاسمی)

ال جی: برندی کره‌ای که جزو موفق‌ترین برندها در تولید جاروبرقی است. دوام بالا و سیستم فشرده سازی زباله در بعضی از مدل‌های آن و تخلیه آسان زباله از مزایای این برند است. ارزانترین جاروبرقی ال‌جی 900 هزار تومان و گرانترین آن 6 میلیون و 900 هزار تومان است.

سامسونگ: برندی متعلق به کشور کره جنوبی که در اغلب لوازم خانگی کیفیت آن ثابت شده است. خرید جاروبرقی سامسونگ برای جهیزیه مقرون به صرفه است و گارانتی و خدمات پس از فروش هم دارد. جاروبرقی سامسونگ جزو کم مصرف‌ترین جاروبرقی‌ها است. بازه‌ی قیمت جاروبرقی سامسونگ بین 780 هزار تومان الی 5 میلیون تومان است.

فیلیپس: شرکت فیلیپس متعلق به کشور هلند است. جاروبرقی های فیلیپس طراحی زیبایی دارند و کیفیت آنها و وزن کم باعث شده است طرفداران خود را بدست بیاورند. این برند مدل‌هایی دارد که در مقایسه با قیمت‌شان کارایی خوبی دارند. اما به طور کلی جزو جاروبرقی‌های گران است. قیمت جاروبرقی فیلیپس بین 1 میلیون و 500 هزار تومان الی 5 میلیون تومان است.

لوازم خانگی بکو Beko
جارو برقی بکو
لوازم خانگی بکو Beko

لوازم خانگی بکو Beko
جارو برقی بکو
لوازم خانگی بکو Beko

بکو: شرکتی ترکیه‌ای در زمینه تولید محصولات برقی و لوازم خانگی است. جاروبرقی‌های بکو پر قدرت و با طراحی‌های زیبا هستند. اغلب جاروبرقی‌های بکو دارای فیلتر ضد حساسیت هستند. مدل‌های جاروبرقی‌های بکو در بازار  ایران نسبت به دیگر برندها محدودتر است و قیمت آن از 1 میلیون و 800 هزار تومان به بالاست.

هیتاچی: برندی ژاپنی که در تولید محصولات الکتریکی، ماشین‌آلات صنعتی و سخت‌افزارهای رایانه‌ای فعالیت می‌کند. جاروبرقی‌های هیتاچی در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و مجهز به فیلتر ضد حساسیت پنج مرحله‌ای هستند. این برند جاروبرقی‌هایی با توان مصرفی مختلف در بازار دارد. جاروبرقی‌های هیتاچی بیشتر با مدل سطلی و نیمه صنعتی آن شناخته شده‌اند. بازه‌ی قیمتی جاروبرقی هیتاچی بین 1 میلیون و 100 هزار تومان الی 3 میلیون و 800 هزار تومان است.

پاناسونیک: این برند ژاپنی و جزو شرکت‌های بزرگ تولیدکننده لوازم برقی است که در کشورهای مختلفی تولید می شود.جاروبرقی‌های پاناسونیک کیفیت بالا و قدرت موتور بالایی دارند. جاروبرقی پاناسونیک به داشتن بدنه سخت و قوی معروف‌اند. ارزانترین جاروبرقی پاناسونیک 1 میلیون تومان و گرانترین آن حدود 4 میلیون و 800 هزار تومان است.

دوو: امروزه تعداد کمی از مدل‌های این برند (کره‌ای) از جاروبرقی در بازار ایران وجود دارد. در نتیجه ممکن است جاروبرقی‌های با کیفیت عالی از این برند را در بازار پیدا نکنید. قیمت جاروبرقی دوو 1 میلیون و 500 هزار تومان به بالاست.

زیمنس: یکی دیگر از برندهای آلمانی در تولید لوازم خانگی و جاروبرقی است. از مزایای این برند طراحی زیبا و کیفیت بالای آن است. موتور با قدرت پایین از معایب برخی از مدل‌های آن است. بازه ی قیمتی جاروبرقی زیمنس در بازار ایران بین 2میلیون و 300 هزار تومان الی 4 میلیون و 200 هزار تومان است.

فلر: برند فلر مربوط به شرکت لوازم خانگی فلر در آلمان است و امروزه در کشورهای دیگری مانند چین و ترکیه و زیرنظر شرکت اصلی تولید می‌شود. قیمت جاروبرقی‌های فلر که در بازار ایران وجود دارند بین 1میلیون و 400 هزار تومان الی 2میلیون و 500 هزار تومان است.

مطلب پیشنهادی:

10 برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس!

بهترین برند لوازم خانگی چیست؟

 

لوازم خانگی پارس خزر
لوازم خانگی پارس خزر
لوازم خانگی پارس خزر

بهترین برندهای ایرانی جاروبرقی جهیزیه و قیمت آن ها:

پارس خزر: یکی از برندهای معروف لوازم خانگی ایرانی است. جاروبرقی‌های پارس خزر قدرت موتور مناسبی دارند و دارای گارانتی پارس خزر هستند. جاروبرقی پارس خزر در مقایسه با برندهای خارجی قیمت مناسبی دارند. قیمت این برند بین 700 هزار تومان الی 2 میلیون و 400 هزار تومان است.

اسنوا: از برندهای ایرانی که جاروبرقی‌های آن جزو جاروبرقی‌های کم صدا هستند. این برند امروزه از تکنولوژی‌های پیشرفته برای تولید جاروبرقی استفاده می‌کند و به استانداردهای جهانی نزدیک شده است. مدل‌های محدودی از جاروبرقی برند اسنوا در بازار در قیمت حدود 3 میلیون تومان وجود دارد.

ساینا: یکی از برندهای تولیدکننده جاروبرقی است که بیشتر با جاروبرقی‌های سطلی با قیمت مناسبش شناخته شده است. قیمت این برند از جاروبرقی 1 میلیون تومان به بالاست.

مطلب پیشنهادی: بهترین جاروبرقی، با نگاهی به بهترین مدل‌ها و برندها

نگهداری از جاروبرقی

نکته‌هایی برای نگهداری از جاروبرقی

  • بهتر است هنگام استفاده از جاروبرقی، استفاده ممتد از جاروبرقی بیشتر از سی دقیقه طول نکشد. چرا که این کار در طولانی مدت به موتور جاروبرقی آسیب خواهد زد.
  • یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در طولانی شدن عمر جاروبرقی و همچنین کمک به محیط زیست، استفاده نکردن از جاروبرقی در اوج مصرف انرژی است زیرا در این ساعات نوسانات جریان برق زیاد است و به دستگاه آسیب می‌زند. پس بهتر است در ساعات 8 الی 11 شب جاروبرقی نکشید.
  • اگر جاروبرقی‌ کیسه‌دار خریده‌اید باید حواستان به تعویض به موقه فیلتر و کیسه آن و یا خالی کردن کیسه جاروبرقی باشد تا عمر طولانی داشته باشد.
  • هنگام استفاده از جاروبرقی زباله‌های با حجم زیاد و یا مرطوب را با دست بردارید تا به جاروبرقی آسیب نزند.
     

مطلب پیشنهادی: تمیز کردن جاروبرقی، 6 گام سریع و آسان!

راک تهران
لوازم جانبی تخصصی جهت لوازم خانگی -راک تهران
راک تهران

جاروبرقی جهیزیه، از کجا بخریم؟

اولین سوالی که برای خرید جاروبرقی جهیزیه برایتان پیش می‌آید این است که از کجا جاروبرقی جهیزیه با قیمت مناسب بخریم. مراکزی که می‌توانید برای خرید جاروبرقی جهیزیه به آنجا سر بزنید:

  • یکی از مهم‌ترین مراکز خرید جهیزیه در تهران و همه شهرستان‌ها بازارهای شهرها هستند.
  • فروشگاه‌ها و پاساژهای سه راه امین حضور در تهران، مراکز مهم خرید جهیزیه هستند.
  • آدرس نمایندگی برند جاروبرقی مورد نظر خود را پیدا کنید و از آنجا خرید کنید.
  • یکی دیگر از روش‌های خرید جاروبرقی سفارش اینترنتی جاروبرقی از سایت‌های معتبر فروش لوازم خانگی است.

چیدانه پیشنهاد می‌کند سری هم به نمای نزدیک جاروی رباتیک اکووکس بزنید.

مطلب پیشنهادی: جهیزیه شیک ایرانی، از کجا بخریم؟

 

پاناسونیک (آژند سرویس)
جاروبرقی پاناسونیک MC-CJ913
پاناسونیک (آژند سرویس)
پاناسونیک (آژند سرویس)
جاروبرقی پاناسونیک MC-CJ915
پاناسونیک (آژند سرویس)
پاناسونیک (آژند سرویس)
جاروبرقی پاناسونیک MC-CJ917
پاناسونیک (آژند سرویس)

حرف آخر

اگر شما هم در مرحله انتخاب و خرید جاروبرقی برای جهیزیه هستید این مطلب را کامل بخوانید. چیدانه با کمپین زندگی نو در خرید جهیزیه همراه شماست.پیشنهاد میکنم مطالب دیگر کمپین زندگی نو را هم بخوانید.

 

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه