Chidaneh.com placeholder image

انواع مدل چستر، 4 مدل رایج + چیدمان

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه مبلمان انسوییت، انواع مدل چستر و چیدمان هر کدام را بررسی می کنیم.

 

قالیشویی ادیب

انواع مدل چستر در دکوراسیون

مبلمان چسترفیلد در ابتدا با یک فرم رسمی و با چرم مشکی یا قهوه ای تولید شد. از ویژگی های اصلی این مبلمان هم ارتفاع بودن دسته ها و تکیه گاه بوده که البته دکمه دوزی های سرتاسری نیز این طراحی را تکمیل می کنند. این مبلمان با وجود رسمی و قدیمی بودن اما دوباره مد شده اند و در مدل های مدرن تری طراحی و تولید می شوند. 

مبلمان انسوییت  N SUIT
مبل چستر
مبلمان انسوییت N SUIT

مدل مبل چستر لمسه

لمسه ها معمولا در دوحالت انجام می شوند یکی لکسه دست و دیگری لمسه دوختی. در هر کدام از این روش ها می توان دکمه را هم اضافه کرد. در مورد انتخاب پارچه رومبلی هم شما هم می توانید از پارچه های طرح دار استفاده کنید و هم نمونه های ساده. فراموش نکنید که انواه مدل چستر به پارچه های غیر چرم هم تولید می شوند.

مبلمان انسوییت  N SUIT
مبل چستر
مبلمان انسوییت N SUIT

مدل مبل چستر کلاسیک

یک مبل چستر با پایه های چوبی منبت کاری شده به راحتی به یک مبل کلاسیک و شیک تبدیل می شود. در این مورد انتخاب پارچه رومبلی با موتیف های کلاسیک نیز طراحی چستر شما را تکمیل می کند.

مبلمان انسوییت  N SUIT
مبل چستر
مبلمان انسوییت N SUIT

چیدمان انواع مبل چستر

در خصوص چیدمان انواع مبل چستر در دکرواسیون خانه می توانید گزینه های مختلفی را امتحان کنید. در صورتی که به دنبال دکوراسیون رسمی هستید، می توانید از کاناپه و صندلی های تکی چستر استفاده کنید. اما اگر می خواهید از فضای رسمی بکاهید و کمی فضای راحت تری خلق کنید، می توانید به راحتی یک کاناپه چستر را در کنار مدل مبل راحتی چیدمان کنید. تنها موضوعی که در این ایده مهم خواهد بود، هماهنگی پارچه های این مبلمان است. 

“برای سفارش و دیدن انواع مدل چستر به پروفایل انسوییت مراجعه نماید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: طلوع حقیقت | فیلمبردار: امیر صادقی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه