Chidaneh.com placeholder image

بهترین اجاق گازهای ایرانی، 5 برند مطرح کدام اند؟

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از اصلی ترین بخش های خرید جهیزیه به لوازم خانگی آشپزخانه مربوط می شود. این لوازم نیز به نوبه خود در دسته بندی های مجزایی قرار می گیرند و می توان اهمیت آنها را بر اساس اولویت بندی مشخص کرد. در این میان برخی از لوازم برقی آشپزخانه مانند گاز، یخچال، ماشین لباسشویی و… از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و انتخاب مدل و برندهای خوب و باکیفیتی از آنها می تواند برگ برنده ای در خرید جهیزیه شما به شمار آید. به طور کلی می توان گفت که برندهای ایرانی بسیاری از جمله اخوان، استیل البرز، اسنوا، بیمکث، داتیس، رز گاز و… به تولید و عرضه انواع اجاق گاز می پردازند. در این مطلب از وب سایت چیدانه با ما همراه باشید تا در رابطه با خرید گاز برای جهیزیه صحبت کنیم و شما را با بهترین برند ایرانی اجاق گاز و هم چنین راهنمای خرید این وسیله بیشتر آشنا کنیم.

در ادامه خواهید دید:

قالیشویی ادیب
  • اجاق گاز اخوان
  • اجاق گاز استیل البرز
  • اجاق گاز اسنوا
  • اجاق گاز بیمکث
  • از کجا بخریم؟
  • راهنمای خرید اجاق گاز برای جهیزیه
خرید اجاق گاز

اجاق گاز اخوان

برند ایرانی اخوان یکی از بهترین و نام آشناترین برندهای تولید ملی است که توانسته جایگاه خوبی را در میان رقبای خود پیدا کند. این برند به لحاظ تنوع محصولات تولیدی خود دست مشتری را برای انتخاب کالاها کاملا باز می گذارد. در کنار تمامی وسایلی اعم از هود آشپزخانه، فرهای گازی و برقی، انواع اجاق گاز و… می توان گفت که اجاق گازهای برند اخوان در میان سایر محصولات این برند حرف اول را می زنند.

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی ستارخان
استودیو پر

مزایای اجاق گازهای اخوان

اجاق گازهای برند ایرانی اخوان در کنار طراحی زیبا و مدرنی که دارند و آشپزخانه شما را شکیل تر نشان می دهند ویژگی های بسیار دیگری نیز دارند که در نتیجه آنها می توانند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها در ذهن شما نقش ببندند. اگر بخواهیم گازهای فردار برند اخوان را مورد بررسی قرار دهیم می توانیم به ویژگی هایی اعم از سه جداره بودن شیشه فرها و مقاومت بالای آنها در برابر ضربه و حرارت، استفاده از جنس چدن برای شبکه به کار رفته اجاق گاز به منظور برخورداری از مقاومت بالا و هم چنین ماندگاری بیشتر، داشتن 4 سرشعله گاز معمولی به علاوه 1 سرشعله سه حلقه، داشتن فندک خودکار مجزا برای هر ولوم، وجود طبقات ریلی در داخل محفظه فر، سیخ جوجه گردان، تایمر دیجیتالی و… اشاره کنیم.

در رابطه با گازهای رومیزی برند ایرانی اخوان نیز می توان به تنوع آنها در انواع شیشه- استیل، اجاق استیل اخوان و همین طور اجاق شیشه ای اخوان اشاره کرد. علاوه بر این اجاق گازهای رومیزی برند اخوان ضد خش بوده و با داشتن مدل های 4 و یا 5 شعله می توانند برای خانواده های متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرند.

 

معایب اجاق گازهای اخوان

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که تنوع ابعاد و رنگ های اجاق گازهای مبله در برند اخوان، از جمله معایبی از این برند است که باید در ضمن خرید اجاق گاز جهیزیه خود از آن باخبر باشید.

پرفروش ترین اجاق گازهای برند اخوان

  • اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-135: این مدل از اجاق گاز برند اخوان با داشتن ویژگی هایی اعم از 5 شعله، رده مصرفی A، جنس صفحه استیل، داشتن فندک اتوماتیک و همین طور شعله پلوپز و… توانسته در میان پرفروش ترین مدل های اجاق گاز اخوان قرار بگیرد.
  • اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-24: از ویژگی های این مدل نیز می توان به داشتن 5 شعله، جنس صفحه شیشه و همین طور شعله پلوپز اشاره کرد.
  • اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-24-S: این مدل از اجاق گاز صفحه ای برند اخوان با داشتن ویژگی هایی اعم از جنس صفحه شیشه، داشتن فندک اتوماتیک و همین طور شعله پلوپز توانسته در میان سه مدل پرفروش این برند قرار بگیرد.

امیر صادقی
عکاسی منزل دلباز خانم احمدی در نارمک
امیر صادقی

اجاق گاز استیل البرز

برند ایرانی استیل البرز نیز از دیگر برندهای لوازم خانگی تولید ملی است که در تولید و فروش محصولات متنوعی اعم از هود آشپزخانه، انواع اجاق گاز، سینک ظرفشویی، انواع فر و مایکروفر و… فعالیت دارد. در این میان اجاق گازها و به ویژه اجاق گازهای صفحه ای و رومیزی این برند نیز از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

امیر صادقی
خانه ی دوبلکس سروش در لویزان
امیر صادقی

مزایای اجاق گاز استیل البرز

اجاق گازهای استیل البرز ویژگی های مثبت بسیاری دارند که از میان آنها می توان به تنوع جنس، رنگ و طرح محصولات اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت که اجاق گازهای استیل البرز دارای چیزی بیش از هجده مدل استیل، نوزده مدل شیشه ای و همین طور سه مدل سرامیکی هستند که دامنه انتخاب مشتریان را به مراتب افزایش می دهند.

علاوه بر اینها می توان به این موضوع نیز اشاره کرد که تمامی اجاق گازهای استیل البرز دارای مرتبه A انرژی هستند و بهترین راندمان حرارتی را به دنبال دارند. هم چنین باید اضافه کرد که تمامی اجاق گازهای این برند ایرانی استانداردهای لازم در زمینه امنیت را دارند و از این بایت نیز خیال مصرف کنندگان خود را راحت می کنند، استانداردهایی در زمینه اشتعال و امنیت های مربوط به آن که به نوبه خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در کنار این می توان به قیمت مناسب محصولات، کیفیت قابل قبول و… نیز اشازه کرد.

ساناز بهبودی*
خانه دوبلکس ویلایی، سبکی متفاوت در منزل مرجان
ساناز بهبودی*

معایب اجاق گاز استیل البرز

به طور کلی می توان گفت که جنس استیل به کار رفته در اجاق گازهای این برند نسبت به سایر برندهایی همچون اخوان کمی ضعیف تر هستند و راندمان به مراتب کمتری از خود نشان می دهند. علاوه بر این می توان به تنوع کمتر اجاق گازهای مبله برند استیل البرز در مقایسه با اجاق گازهای رومیزی آن نیز اشاره کرد.

پرفروش ترین مدل های اجاق گاز استیل البرز

  • اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل G-5910: از ویژگی های این مدل پرفروش اجاق گاز استیل البرز می توان به داشتن 5 شعله، رده مصرفی انرژی A، جنس صفحه شیشه و داشتن فندک اتوماتیک و شعله پلوپز اشاره کرد.
  • اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-5906: این مدل نیز با داشتن شعله پلوپز و همین طور فندک اتوماتیک و همین طور جنس صفحه استیل در میان پرفروش ترین ها قرار گرفته است.
  • اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل G-5908: این مدل از اجاق گا صفحه ای پرفروش استیل البرز نیز با داشتن رده مصرف انرژی  A و همین طور فندک اتوماتیک و شعله پلوپز به خوبی رضایت مشتریان را جلب کرده است.

[[nid:108144]]

اجاق گاز اسنوا

برند ایرانی اسنوا نیز یکی دیگر از شرکت هایی است که به ساخت و عرضه تولیدات ملی می پردازد. حیطه تولیدات این برند در زمینه ها و لوازم گسترده ای همچون وسایل سرمایشی و گرمایشی، لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و… است و اجاق گازهای آن نیز در این میان، حرفی برای گفتن دارند.

مزایای اجاق گاز اسنوا

اجاق گازهای برند اسنوا غالبا امکانات بسیاری دارند و می توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها روی آنها حساب کرد. یکی از مزایای اصلی اجاق گازهای برند اسنوا آن است که در اکثر محصولات می توان با ویژگی هایی از قبیل شعله زمان دار و تنظیمات قابل برنامه ریزی رو به رو شد.

به علاوه آن که غالب محصولات و اجاق گازهای اسنوا از برای رویه و بدنه خود از جنس استیل استفاده کرده اند همین موضوع نیز به افزایش کیفیت محصول و همین طور راحتی آن برای تمیزی کمک بسیاری می کند. بیشتر اجاق گازهای فردار اسنوا دارای ویژگی هایی از جمله جوجه گردان، ترموکوبل، گریل، شعله پخش کن، تایمر، شعله بالا و پایین و… نیز هستند.

امیر صادقی
خانه ی زیبای بنفشه در بلوار فردوس
امیر صادقی

معایب اجاق گاز اسنوا

اگر بخواهیم معایب اجاق گازهای اسنوا را نیز مورد بررسی قرار دهیم می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که در بسیاری از مدل ها مشکلاتی از قبیل اتصالات ضعیف، دیر روشن شدن فر و… دیده شده اند.

پرفروش ترین مدل اجاق گاز اسنوا:

  • اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6121: این مدل از اجاق گاز مبله برند اسنوا با داشتن تایمر، فندک، جوجه گردان و همین طور محدوده گنجایش فر 50 تا 100 لیتر در میان پرفروش ترین ها قرار گرفته است.
  • اجاق گاز اسنوا سری آدرینا مدل SGC5-3111: از ویژگی های این مدل نیز می توان به داشتن تایمر، فندک و همین طور جوجه گردان اشاره کرد.
  • اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-5112: این مدل نیز با برخورداری از ویژگی هایی همچون تایمر، فندک، جوجه گردان و همین طور محدوده گنجایش فر 50 تا 100 لیتر جزء پرفروش ترین ها به شمار می رود.

حسین گلیار
عکاسی منزل آقا و خانم اسماعیل پور
حسین گلیار
 

اجاق گاز بیمکث

برند لوازم خانگی ایرانی بیمکث نیز یکی دیگر از مواردی است که می توان برای خرید گاز برای جهیزیه روی آن حساب کرد. تولیدات این برند در تنوع بالایی از جمله اجاق گاز، هود، سینک ظرفشویی، فر، مایکروفر و… به عرضه می رسند که در این میان اجاق گازهای آن از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

مزایای اجاق گاز بیمکث

به طور کلی می توان گفت که تنوع اجاق گازهای برند بیمکث بالاست و می توان با انواع اجاق گازهای صفحه ای استیل، شیشه ای و همین طور استیل شیشه ای رو به رو شد. اجاق گازهای بیمکث غالبا از جنس استیل هستند و به همین دلیل نیز معمولا بسیار راحت و بدون دردسر تمیز می شوند. به علاوه آن که در ساخت اجاق گازهای صفحه ای این برند از استیل ضد زنگی استفاده می شود که خش گیری ندارند و ظاهر آشپزخانه شما را بسیار تحت تاثیر خود قرار می دهد. تمامی این ویژگی ها می توانند بر کیفیت بالای محصولات و اجاق گازهای بیمکث مهر تاییدی به شمار آیند.

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی اوین
استودیو پر

معایب اجاق گاز بیمکث

یکی از معایبی که می توان بر اجاق گازهای بیمکث گرفت آن است که اجاق گازهای مبله این برند با محدودیت بالایی رو به رو هستند و بیشتر مانور و تنوع اجاق گازهای این برند بر روی مدل های صفحه ای و رومیزی اعمال شده است.

پرفروش ترین مدل اجاق گاز بیمکث

  • اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080 شیشه ای: این مدل از اجاق گاز صفحه ای بی مکث با داشتن 5 شعله، جنس صفحه شیشه، فندک اتوماتیک و همین طور شعله پلوپز در میان پرفروش ترین مدل ها قرار گرفته است.
  • اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5087 شیشه ای: از ویژگی های این مدل نیز می توان به صفحه شیشه ای و برخورداری از فندک اتوماتیک و شعله پلوپز اشاره کرد.
  • اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل MG0063 شیشه ای ملودی: این مدل نیز با داشتن 5 شعله، فندک اتوماتیک و همین طور شعله پلوپز در میان پرفروش ترین مدل ها جا خوش کرده است.

 

از کجا بخریم؟

اگر تصمیم به خرید اجاق گاز برای جهیزیه تان گرفته اید می توانید برای این کار بر روی اهالی فن وب سایت چیدانه حساب کنید:

  • استیل البرز
  • بازرگانی فرامکو
  • شرکت کیمیا (لکورینا)
  • تجهیزات آشپزخانه اخوان

امیر صادقی
آشپزخانه سفید
امیر صادقی

راهنمای خرید اجاق گاز برای جهیزیه

برای آن که بتوانید در خرید اجاق گاز جهیزیه خود موفق تر عمل کنید و در نهایت نیز به کالایی مناسب دست یابید بهتر است که از راهنمای خرید این محصول آگاهی کامل داشته باشد، به همین دلیل نیز پیشنهاد ما این است که نگاهی به این مطالب بیندازید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه