Chidaneh.com placeholder image

مبل راحتی مدرن و شیک، یه چیزی بخر قدیمی نشه!

به قلم: یاسمین ثریا

خرید مبل راحتی مدرن و شیک برای هال که حالا حالاها، قدیمی نشود؛ چی باید بخریم؟ اصلا چه رنگی باشد؟ دسته و پایه‌هایش چه جنسی باشند؟ صبر کنید؛ در این صفحه یکی‌یکی تمام این سوال‌ها را پاسخ داده‌ایم. در شوروم سارینا، کلی از این مدل‌ها به چشم می‌خورند که یک بار می‌خرید و پولش را می‌دهید؛ 10 سال استفاده می‌کنید؛ آن‌قدر عمر این مبل‌ها بالاست و رنگ و مدل‌شان هوشمندانه انتخاب شده‌اند که تا خودتا از آنها خسته نشوید؛ از مد نمی‌افتند. لطفا تا پایان این صفحه همراه ما باشید تا با هم کلی مدل ببینیم.

مبل سارینا
مدل جدید سرویس مبلمان شیک نشیمن
مبل سارینا

سرویس خواب بالسا

ویژگی‌های مبل راحتی مدرن و شیک 

چنین مبلی باید پارچه‌ای نرم و اسکلتی محکم داشته باشد؛ همچنین رنگ آن خیلی تند یا خیلی روشن نباشد. چون اگر خیلی تند باشد، شما را خسته می‌کند؛ اگر هم خیلی روشن باشد، ممکن است هنگام استراحت یا غذا خوردن لک شود.

مبل سارینا
مدل جدید سرویس مبلمان شیک نشیمن
مبل سارینا

دسته مبل راحتی مدرن و شیک، پارچه‌ای یا چوبی؟

همان‌طور که در دو تصویر بالا دیدید؛ می‌توانید هم انواعی را انتخاب کنید که کل دسته پارچه‌ای و نرم است؛ یا انواعی که دسته‌های ساده چوبی دارند. 

دسته پارچه ای: اگر اهل لم دادن و تلویزیون دیدن هستید؛ حتما کم‌کم روی مبل راحتی هال منزل، می‌خواهید دراز بکشید. پس بهتر است، دسته پارچه ای را انتخاب کنید. 

دسته چوبی: خیلی از خانواده‌های مدرن، زیاد اهل تلویزیون دیدن نیستند؛ مثلا از مبل راحتی برای نشستن و کار با لپ‌تاپ، موبایل یا اصلا کتاب خواندن، استفاده می‌کنند. این افراد می‌توانند از این دسته‌های چوبی زیبا، که نمای مبل راحتی شیک را اصیل‌تر می‌سازند؛ در دکوراسیون داخلی منزلشان استفاده کنند.

مبل سارینا
مدل جدید سرویس مبلمان شیک نشیمن
مبل سارینا

مبل راحتی مدرن و شیک برای جلوی TV

گاهی یک دست مبل دارید اما برای جلوی تلویزیون یا تی وی روم، یک مبل راحتی کوچک خیلی خوب نیاز دارید؛ هم جمع و جور باشد؛ هم هنگام لم دادن، بدن روی آن بیاساید؛ این مدل را سارینا به شما پیشنهاد می‌دهد؛ حتما امتحانش کنید!

مبل سارینا
مدل جدید سرویس مبلمان شیک نشیمن
مبل سارینا

رنگ مبل راحتی مدرن و شیک چی باشه؟

مسلما صرف نظر از مدل مبلمان راحتی، رنگ آن نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی هال خانه یا ویلا دارد؛ از همان اول تکلیف خودتان را بین این دو گروه روشن کنید: روشن یا تیره؟

مبل سارینا
مدل جدید سرویس مبلمان شیک نشیمن
مبل سارینا

رنگ تیره مبل راحتی شیک

اگر رفت و آمدتان زیاد است؛ فقط یک دست مبل در خانه دارید؛ هزینه خشک شویی مبلمان برای‌تان سنگین است یا اصلا دکورهای تیره را دوست دارید؛ پیشنهاد سارینا، این ست‌های قهوه‌ای یا طوسی است که در دنیای مدرن، خیلی طرفدار دارند.

مبل سارینا
مبلمان راحتی چستر قهوه‌ای کرم
مبل سارینا

رنگ روشن مبل راحتی شیک

منکر نمی‌شویم که مبلمان روشن، نوعی پرستیژ خاص به شما می‌‌دهد و فضای خانه را خیلی مدرن می‌کند. با این حال اگر بچه کوچک دارید، قطعا لک می‌شود یا برای‌تان نقاشی‌اش می‌کند. ابتدا خوب فکر کنید؛ اگر شرایطش را دارید؛ برای خریدش شک نکنید.

مبل سارینا
مبل ال راحتی چستر رنگ کرم
مبل سارینا

دیگر انواع مبل راحتی شیک را ببینید

در شوروم سارینا، دریایی از این مدل مبل‌های مدرن ساده و شیک وجود دارد. چرا نشسته‌اید؟ ابتدا سری به اینستاگرام سارینا بزنید؛ یک مشاوره اساسی از کارشناسان آنها بگیرید؛ سپس برای دیدن این مبل‌های باکیفیت حضورا مراجعه کنید و خریدتان را انجام دهید.

مطالب پیشنهادی

راهنمای خرید مبل راحتی اینجاست!

مبل راحتی ارزان چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه