Chidaneh.com placeholder image

انواع مدل بوفه کلاسیک، جاش توی خونتون کجاست؟

به قلم: مژگان احمدی

بوفه یا ویترین در خانه‌های ایرانی یکی از وسایل چالش‌برانگیز به حساب می‌آید. بعضی‌ها به شدت طرفدارش هستند، بعضی‌ها مخالفند و بعضی دیگر برای خریدن یا نخریدنش شک دارند. شما جزء کدام دسته هستید؟ در این مقاله از چیدانه از انواع مدل بوفه کلاسیک و نکات دکوراسیونی مربوط به آن خواهیم گفت و اینکه اصلا چرا می‌گوییم بوفه یک وسیله چالش‌برانگیز است؟ تا انتها با ما همراه باشید.

در ادامه خواهید خواند:

سرویس خواب بالسا
  • مدل های مختلف بوفه، بخریم یا نخریم؟
  • در هنگام خرید بوفه به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • انواع مدل بوفه کلاسیک را با چه وسایلی می‌توانیم ست کنیم؟

دلتا چوب
بوفه جدید
دلتا چوب

مدل های مختلف بوفه، بخریم یا نخریم؟

بوفه یا ویترین اغلب برای نگهداری و به نمایش گذاشتن ظروف و اشیاء گران‌قیمت و زینتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوفه‌ها هم جنبه‌ی تجملاتی دارند و هم یک وسیله‌ی کاربردی هستند. به طور کلی اگر از آن دسته افراد هستید که طرفدار مینیمالیست و ساده زیستی‌اند، این وسیله برای شما چندان مناسب نیست. اما اگر به تجملات و تزئینات لوکس و پر زرق‌وبرق علاقه دارید، بوفه یا ویترین بهترین گزینه برای شماست.

انواع مدل بوفه کلاسیک و مدرن در بازار وجود دارند که می‌توانید با توجه به سبک دکوراسیونی منزل‌تان یک از آن‌ها را خریداری نمایید.

دلتا چوب
مینی بوفه
دلتا چوب

امروزه این وسیله بیشتر در سبک‌های دکوراسیونی کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این به این معنی نیست که در سبک‌های دکوراسیونی مدرن از مدل بوفه کلاسیک مدرن استفاده نمی‌شود.

اما انصافا انواع مدل بوفه کلاسیک برای خانه‌هایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک جلوه‌ی بسیار جذاب و خیره‌کننده‌ای دارند. مخصوصا اگر چیدمان داخل بوفه نیز لوکس و خیره‌کننده باشد.

دلتا چوب
مینی بوفه
دلتا چوب

در هنگام خرید بوفه به چه نکاتی توجه کنیم؟

می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا برای خرید بوفه از بین جدیدترین مدلهای بوفه و ویترین بتوانید بهترین مدل را برای منزل‌تان انتخاب کنید.

از نظر کارشناسان مجموعه تولیدی دلتا چوب تنها چند نکته‌ی ساده وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانید زیباترین مدل بوفه و ویترین را متناسب با نیازتان خریداری کنید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره کرده‌ایم:

دلتا چوب
بوفه چوبی
دلتا چوب

نکته اول: اگر می‌خواهید در نهایت ویترینی با بهترین چیدمان نصیبتان شود، قبل از خرید ویترین حتما تکلیف 90 درصد از وسایلی که قرار است در داخل ویترین قرار دهید را مشخص کنید! این مسئله در هنگام انتخاب ویترین مناسب کمک زیادی به شما خواهد کرد. زیرا از این طریق می‌توانید ویترینی متناسب با وسایل دکوری‌تان بخرید که بیشترین کاربرد را برایتان دارد.

دلتا چوب
بوفه چوبی
دلتا چوب

نکته دوم: حواستان باشد که قبل از خرید بوفه و ویترین حتما درباره محل قرار گرفتن این وسیله در منزل حسابی فکر کرده، تصمیم نهایی گرفته، ابعاد فضای مورد نظرتان را در یک جایی یادداشت و به همراه داشته باشید. چرا که تجربه کارشناسان در مجموعه تولیدی دلتا چوب نشان می‌دهد وقتی خریداران با انواع مختلف طرح جدید بوفه و ویترین در بازار روبرو می‌شوند، بارها و بارها به خود می‌گویند که ایکاش می‌دانستند که مثلا آیا این مدل بوفه کلاسیک که عاشقش شده‌اند در مکان مورد نظرشان در منزل جا می‌شود یا خیر؟! آیا بوفه بزرگ‌تر از فضای مورد نظر است؟ آیا کوچک‌تر است؟

نگاهی به یادداشت ابعاد و اندازه‌های دقیق‌تان بیاندازید و با خیال راحت تصمیم بگیرید!

دلتا چوب
بوفه چوبی
دلتا چوب

نکته سوم: پیشنها می‌کنیم که قبل از خرید بوفه کمی درباره سبک‌های دکوراسیونی، روش‌های تزیین بوفه و ویترین و جزئیات مربوط به طراحی و انواع مدل بوفه و ویترین جدید جستجو و مطالعه نمایید. به عنوان مثال اگر به دنبال جدیدترین مدل بوفه کلاسیک هستید، با کمی جستجو در اینترنت و وبسایت چیدانه می‌توانید تعداد زیادی عکس بوفه کلاسیک جدید ببینید. این کار به شما کمک می‌کند که در هنگام گشتن در بازار سریع‌تر عمل نموده و خرید آگاهانه‌تری را تجربه کنید.

بوفه کلاسیک چوبی، بوفه کلاسیک سفید، بوفه کلاسیک طلایی، مدل بوفه کلاسیک فانتزی، بوفه شیشه ای کلاسیک، مدل مینی بوفه کلاسیک و کمد بوفه کلاسیک نمونه‌هایی از انواع مدل بوفه کلاسیک هستند که می‌توانید خیلی راحت درباره‌ی آن‌ها جستجو کنید.

مطلب پیشنهادی: انواع بوفه های جدید، در این 26 مدل دکوری هایتان می درخشند!

دلتا چوب
بوفه چوبی
دلتا چوب

نکته چهارم: دقت کنید که هر یک از انواع مختلف مدل بوفه کلاسیک جدید می‌توانند جزئیات بسیار متفاوتی از نظر طراحی و ساخت نسبت به یکدیگر داشته باشند. شکل و فرم هندسی بوفه، میزان بلندی و کوتاهی آن، فرم پایه‌های بوفه، ظرافت‌کاری‌ها و نوع نقش و نگار کار شده بر روی بوفه شامل منبت‌کاری‌ها و حکاکی‌های خیره‌کننده از جمله جزئیاتی هستند که نقش بسیار تعیین کننده‌ای برای خرید زیباترین مدل بوفه کلاسیک خواهند داشت.

دلتا چوب
بوفه جدید
دلتا چوب

انواع مدل بوفه کلاسیک را با چه وسایلی می‌توانیم ست کنیم؟

با توجه به تنوع بسیار زیاد این مدل در بازار، ست نمودن آن کار چندان سختی نیست. بوفه و ویترین کلاسیک از جمله وسایلی هستند که اغلب با سرویس چوب شامل میز ناهار خوری کلاسیک، میز جلو مبلی کلاسیک و آینه کنسول کلاسیک به خوبی ست می‌شوند.

برای این منظور کافی‌ست تا یک المان مشترک بین هر یک از این وسایل وجود داشته باشد. مثلا فرم پایه‌های ویترین با فرم پایه‌های مبلمان و همچنین فرم پایه‌های میز ناهار خوری یک جور باشند، از نقش و نگار و منبت‌کاری‌های یکسانی در طراحی کلاسیک هر یک از وسایل استفاده شده باشد و یا اگر وسایل‌تان تاج دارند تاجشان شبیه به هم و یکسان باشد.

یک نکته بسیار مهم: دقت کنیدکه بوفه کلاسیک و وسایلی که قرار است با بوفه ست شوند بهتر است که از یک نوع چوب با گره‌ها و رنگ مشابهی ساخته شده باشند. این مسئله از نظر بصری بسیار حائز اهمیت است و حسابی به چشم می‌آید.

دلتا چوب
بوفه جدید
دلتا چوب

اگر خیلی نگران چگونگی ست نمودن بوفه با سایر وسایل در دکوراسیون منزل‌تان هستید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما به مجموعه تولیدی دلتا چوب سر بزنید. این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان انواع سرویس خواب، آینه کنسول، بوفه، ویترین، میز تلویزیون، میز غذا خوری، میز جلو مبلی، میز عسلی، مینی ویترین و دیگر مصنوعات چوبی است که می‌تواند کلیه‌ی نیازهای شما را یکجا پوشش دهد. از یک جا خرید کنید و خیلی راحت همه چیز را ست ببرید! بدون دردسر.

دلتا چوب
بوفه جدید
دلتا چوب

کلام آخر:

در این مقاله از چیدانه سعی کردیم تا با همراهی مجموعه تولیدی دلتا چوب از زاویه‌‌ای دیگر به مسئله خرید مدل بوفه کلاسیک بپردازیم. در ابتدا عنوان کردیم که آیا اصلا این وسیله را بخریم یا نه؟ سپس به این پرسش پاسخ دادیم که “توجه به چه نکاتی در هنگام خرید بوفه کلاسیک به ما کمک خواهد کرد تا خرید آگاهانه‌تری را تجربه کنیم؟" و در نهایت نیز به این مسئله پرداختیم که بوفه کلاسیک را با چه وسایل دیگری می‌توانیم ست کنیم؟ و چگونه؟ اگر تا انتهای مقاله با ما همراه بوده باشید پس حالا جواب این پرسش‌ها را به خوبی می‌دانید. متخصصین در دلتا چوب می‌گویند که مبنای کارشان بالا بردن کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان عزیز با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود و ترکیب ایده، ذوق و هنر ایرانی است. آن‌ها یک شعار جالب نیز دارند: “همواره معتقدیم که فروش پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است“.

می‌توانید همین حالا به پروفایل مجموعه تولیدی دلتا چوب در چیدانه بروید و نمونه کارهای بیشتری از این گروه با تجربه و خلاق ببینید>>>

شاید این مطالب را نیز درباره انواع مدل بوفه کلاسیک بپسندید:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه