Chidaneh.com placeholder image

عایق رطوبتی نانو، معجزه‌ای برای سلامت خانه!

به قلم: فائزه میرسلطانی

با پیشرفت تکنولوژی، دیگر زمان رنج بردن از آثار مخرب طبیعت، روندی روبه پایان دارد. تکنولوژی نانو، یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های بشر امروز است که نقش بسیار موثری را برای راحتی و آسایش زندگی، ایفا می‌کند. عایق رطوبتی نانو، روشی کارآمد برای خداحافظی با بروز آب به خانه و تخریب دیوارهای گچی است. با شروع فصل باد و باران، نفوذ آب و رطوبت به داخل خانه‌ها از دیوار، کف و سقف، اتفاقی ناخوشایند است که علاوه بر تخریب ظاهری خانه، منجر به بوی نامطبوع می‌شود و همچنین بستری برای رشد حشرات مزاحم و مضر محسوب می‌شود. عایق رطوبتی نانو، با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، این مشکل را برای همیشه حل کرده است. در ادامه با تیم چیدانه و گروه تهران نانو همراه شوید تا از ویژگی‌های این عایق رطوبتی بیشتر بدانیم.

عایق ساختمانی تهران نانو
عایق رطوبتی
diamondعایق ساختمانی تهران نانو

تابلو فرش ریحان

ویژگی‌های عایق رطوبتی نانو

ویژگی‌های عایق رطوبتی در زمان استفاده از آن و تأثیری که در کیفیت ساختمان به‌جا می‌گذارد، به‌خوبی برای مصرف‌کننده روشن خواهد شد. مهم‌ترین ویژگی عایق رطوبتی نانو در مقایسه با دیگر عایق‌های سنتی و قدیمی، اثرگذاری مطمئن این محصول در طولانی مدت است که خیال ساکنین خانه را از نفوذ رطوبت و آب به بافت ساختمان، راحت می‌کند.

عایق ساختمانی تهران نانو
عایق رطوبتی
diamondعایق ساختمانی تهران نانو

در این‌جا به چند امتیاز کلی این محصول اشاره می‌کنیم:

  1. طول عمر بالا نسبت به عایق‌های سنتی؛
  2. قیمت مقرون به‌صرفه؛
  3. اثرگذاری مطمئن؛
  4. ضدحریق و نسوز؛
  5. ضریب پایین انتقال حرارت؛
  6. آنتی باکتریال، ضد قارچ، کپک و جلبک؛
  7. از بین برنده بستر رشد و تکثیر حشرات در خانه؛
  8. ضد اشعه UV؛
  9. عایق صدا؛
  10. وزن سبک؛
  11. دوست‌دار محیط زیست؛
  12. سازگار با انواع آب‌وهوا و شرایط اقلیمی؛
  13. اجرای سریع و آسان هنگام نصب.

عایق ساختمانی تهران نانو
عایق رطوبتی
diamondعایق ساختمانی تهران نانو

مطلب پیشنهادی: رنگ ساختمانی نانو، بهترین انتخاب برای معماری امروز

 

کاربرد عایق رطوبتی نانو در ساختمان

از عایق رطوبتی نانو در بسیاری از قسمت‌های مختلف ساختمان می‌توان استفاده کرد. برای هر بخش از یک ساختمان، محصولی با فرمول شیمیایی خاص آن قسمت و نوع اجرایی متفاوت تعریف شده تا سازگاری کارآمدی با هر گوشه از سازه و نوع مصالح استفاده شده در آن داشته باشد.

عایق ساختمانی تهران نانو
عایق رطوبتی
diamondعایق ساختمانی تهران نانو

این مواد همسو با تکنولوژی روز، به‌وسیله نفوذ در بافت مصالح ساختمانی، پوشش معجزه‌آسایی ایجاد می‌کنند تا مانع از نفوذ آب شوند و تبادل رطوبت را به صفر برسانند. در واقع عایق رطوبتی نانو تنها به‌عنوان یک لایه محافظتی عمل نمی‌کند، بلکه جزئی از ساختار تشکیل‌دهنده مصالح ساختمانی می‌شود.

عایق ساختمانی تهران نانو
آبندی
diamondعایق ساختمانی تهران نانو

جالب است بدانید که استفاده از عایق رطوبتی نانو در سرویس بهداشتی و حمام سبب می‌شود تا مورچه‌ها و پشه‌‌های مزاحمی که در این قسمت از خانه به سبب رطوبت، تکثیر شده‌اند، برای همیشه نیست و نابود شوند. برای دست‌یابی به اطلاعات بیشتر در فواید استفاده از عایق رطوبتی نانو، سری به صفحه گروه تهران نانو بزنید و از تجربه این مجموعه استفاده کنید.

عایق ساختمانی تهران نانو
عایق رطوبتی
diamondعایق ساختمانی تهران نانو

در این قسمت، به بخش‌هایی از ساختمان که عایق رطوبتی نانو در آن‌ها کاربرد دارد، اشاره می‌کنیم:

  1. کف خانه؛
  2. پشت بام؛
  3. دیوارهای اصلی؛
  4. دیوارهای مابین خانه‌ها؛
  5. سرویس بهداشتی؛
  6. حمام‌ها؛
  7. آب‌بندی استخر و… .

عایق ساختمانی تهران نانو
عایق رطوبتی
diamondعایق ساختمانی تهران نانو

مطلب پیشنهادی: با انواع عایق حرارتی در ساختمان آشنا شویم!

 

کاربرد عایق رطوبتی در استخر

یکی دیگر از کاربردهای معجزه‌آسای عایق رطوبتی نانو، در استخرها تأثیر خودش را نشان می‌هد. آب‌بندی استخر برای جلوگیری از نشتی، روش موثری است که با نوعی از عایق نانو که سازگار با سطح استخر است، قابل اجرا خواهد بود. معمولا این نوع از عایق‌های نانو با ملات سیمان یا با رنگ استخر مخلوط می‌شوند و طی فرآیندی اصولی، سطح استخر را پوشش می‌دهند. در واقع در این شرایط، ملات سیمان یا رنگ به‌کاربرده شده، خاصیت عایق نانو را پیدا کرده و از تمام سطح استخر، در مقابل نشتی محافظت می‌کنند.

عایق ساختمانی تهران نانو
عایق رطوبتی
diamondعایق ساختمانی تهران نانو

برای روبه‌رو نشدن با مشکلات نفوذ آب و رطوبت، باید به عایق‌کاری ساختمان‌های امروزی اهمیت بسیاری دهیم. با آمدن تکنولوژی نانو و کاربرد موثر این فرمول شیمیایی معجزه‌گر، وقت خداحافظی با عایق‌های سنتی و قدیمی فرا رسیده است. محدودیت دما در عایق‌های سنتی، برخلاف مقاومت دمایی خوب عایق رطوبتی نانو، امکان استفاده از آن‌ها را در بخشی از ساختمان محدود می‌کند. برای آشنایی بیشتر با مزایای عایق نانو و نحوه اجرای آن، از راهنمایی‌های گروه تهران نانو استفاده کنید. چیدانه برای داشتن خانه‌ای زیبا، امن و راحت در کنار شما خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: عایق صوتی، هیچکی تو این خونه صدای منو نمیشنوه!

مطلب پیشنهادی: عایق کردن پنجره برای روزهای سرد، 6 روش فوری فوتی

مطلب پیشنهادی: انواع پنجره دو جداره، کار از محکم کاری عیب نمیکنه!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه