Chidaneh.com placeholder image

آلاچیق های چوبی پیش ساخته ، بهترین انتخاب برای فضای سبز!

به قلم: سارینا بلوچی

آلاچیق بهترین فضا برای لذت بردن از فضای سبز و محوطه ها است . آلاچیق ها استراحتگاه هایی دنج هستند که افراد به منظور بهره گیری از آرامش محیط اطرافشان از آن استفاده می کنند . آلاچیق ها کارکرد مهمی در طراحی فضا سبز دارند و بدین جهت باید از ظاهر زیبایی برخوردار باشند تا در طراحی بسترقرار گرفته در آن نیز تاثیر زیبایی شناسی بگذارد . علاوه بر ظاهر و طراحی خاص ، آلاچیق ها باید ساختاری مقاوم و پایدار در برابر عوامل جوی و آب هوایی داشته باشند زیرا از آن ها غالبا در فضای باز استفاده می شود که این موضوع کیفیت ساخت آلاچیق و متریال ساخته شده از آن را مهم می کند .
آلاچیق های چوبی از کاراترین انواع آلاچیق است زیرا به دلیل ماهیت متریال استفاده شده در ساخت آن با بستر طبیعی  موجود در فضا های سبز و حیاط ها ، ارتباط بصری و حسی برقرار می کند و از این رو در ذهنیت افراد تصویری زیبا از آن محیط  می سازد . در این مطلب سعی شده با پیشنهادات کاربردی " شرکت وود آس" به شما در خرید بهترین آلاچیق های چوبی کمک کنیم .

 

وود آس
طراحی و اجرای آلاچیق
وود آس

سرویس خواب بالسا

آلاچیق چوبی  پیش ساخته ، بهترین انتخاب

چوب یکی از مهم ترین عناصر موجود در طبیعت است و از آلاچیق ها  نیز به طور معمول در فضا سبز ، باغ ها و حیاط  ها ، که نمونه ای از طبیعت زنده در کنار ساختمان ها هستند ، استفاده می شود . یکی از مهم ترین دلایل برتری آلاچیق های چوبی ، تلفیق منحصر به فرد چوب و گیاهان است . آلاچیق های چوبی به خوبی در بستر سبز گیاهان و درختان اطراف خود قرار گرفته و محیطی دلچسب ، باب طبع افرادی که به دنبال استراحت و آرامش هستند را خلق می کند . این تلفیق منحصر به فرد چشم اندازی زیبا را در داخل و خارج آلاچیق به وجود می آورد که به ایجاد فضایی دلنشین و یکپارچه در محوطه اطراف آلاچیق  منتهی می شود . از طرفی دیگر متریال چوب به دلیل ویژگی های خاصی  که دارد مانند ، وزن مناسب ، قابلیت فرم پذیری ، قیمت مناسب و زیبایی ظاهری بهترین متریال برای ساخت آلاچیق است . پیش ساختگی این آلاچیق ها که موجب نصب سریع و بی دردسر آن می شود نیز، نکته ای مهم و قابل توجه برای خرید و اجرای آلاچیق های چوبی پیش ساخته است.

 

وود آس
طراحی و اجرای آلاچیق
وود آس

 

صرفه جویی در وقت مهم ترین ویژگی آلاچیق های چوبی پیش ساخته

مهم ترین ویژگی آلاچیق های چوبی پیش ساخته قابلیت نصب سریع و بی دردسر آن ها است . این آلاچیق ها به صورت قطعات ساخته شده با حملی سریع و راحت به محل نصب آورده شده و در همان مکان با اتصالی محکم و دقیق نصب می شود . این فرآیند سریع و بدون زحمت تنها در یک روز انجام شده و این موضوع موجب شده تا به انتخاب اول بسیاری از خریداران تبدیل شود . “شرکت وود آس" از معتبر ترین شرکت ها در عرضه و ساخت آلاچیق های چوبی پیش ساخته است . این آلاچیق ها با چوب روسی تولید می شوند و از استحکام خوبی در برابر عوامل آب و هوایی برخوردار هستند . در بخش های زیرین رویه چوبی آلاچیق نیز از چوب نئوپان ضد آب استفاده شده و مقاومت آلاچیق را در برابر رطوبت و باران نیز تضمین می کند .آلاچیق ها ی چوبی ظاهر زیبایی دارند و این ظاهر قابلیت تغییر نیز دارد؛ آلاچیق های چوبی علاوه بر رنگ اصلی چوب امکان تغییر رنگ با استفاده از رنگ های ضد آب واتر پروف را نیز دارد و از این رو تمامی سلایق مشتریان را می تواند برطرف کند .
آلاچیق های چوبی با قطعات پیش ساخته چوبی که اندازه های مشخصی دارند ساخته می شود ، اما این قطعات قابل تغییر بوده و در صورت نیاز مشتری به صورت سفارشی نیز تولید می شود .

 

 

وود آس
طراحی و اجرای آلاچیق
وود آس

 

وود آس
طراحی و اجرای آلاچیق
وود آس

 

آلاچیق های چوبی مناسب چه فضا هایی هستند

آلاچیق ها بهترین انتخاب برای ایجاد فضایی دل انگیز و مناسب برای استراحت در محوطه ها و فضا های باز می باشد . آلاچیق های چوبی منظری منحصر به فرد را در کنار گیاهان و درختان سبز ایجاد می کند که هر کس با قرار گرفتن در آن محیط حسی دلنشین را می تواند تجربه کند . از آلاچیق ها در دیگر فضا نیز می توان استفاده کرد . در فضاهایی مانند روف گاردن ها که مشابهت با حیاط ها دارد نیز قرار گیری یک آلاچیق چوبی می تواند همان حس دلنشین را در افراد به وجود آورد . همانطور که گفته شد آلاچیق های چوبی پیش ساخته قابلیت ضد آب بودن دارند و در محیط های مرطوب تر مانند استخر های روباز ، کنار سواحل و پلاژها و حتی در میان باغچه ها که نیاز به آبدهی دارند نیز بکار می روند .

 

وود آس
طراحی و اجرای آلاچیق
وود آس

ترکیب پذیر بودن ، ویژگی مهم دیگر آلاچیق های چوبی پیش ساخته

“شرکت وود آس" توانسته با استفاده از خلاقیت طراحان خود ، آلاچیق های چوبی پیش ساخته را با متریال های دیگری همچون فلز های فرفوژه تلفیق کرده و مدلی جدید را از آن روانه بازار کند . این آلاچیق های تلفیقی ظاهری متفاوت نسبت به سایر آلاچیق های چوبی دارد و این موضوع سبب شده به ویژگی های دیگر آن اضافه شود . این تفاوت ظاهر و نوع طراحی امکان بیشتری در انتخاب آلاچیق به مشتری می دهد و در کنار قابلیت رنگ پذیری این آلاچیق ها خریداران می توانند آلاچیقی خاص و منحصر به خودشان داشته باشند .

 

وود آس
طراحی و اجرای آلاچیق
وود آس

 

وود آس
طراحی و اجرای آلاچیق
وود آس
 

 آلاچیق های چوبی پیش ساخته علاوه بر کیفیت و زیبایی ، بهره مند از اصول مهندسی ساز در ساخت آلاچیق ها هستند ، “شرکت وود آس" با رعایت تمامی این اصول توانسته محصولی کارا ، خاص و خلاقانه را تولید کند و تمامی این ویژگی ها خریدی مطمئن را برای مشتریان به ارمغان می آورد .

 

مطالب پیشنهادی چیدانه: 

طراحی روف گاردن، باغی رویایی روی بام! 

قیمت پرگولا، سایبان چوبی مدرن برای ویلای شما  

پربازدیدترین طراحی فضای سبز در خانه های ایرانی ! 

طراحی داخلی با چوب، رازهای ناشناخته این متریال محبوب! 

چگونه پاسیوی خانه‌تان را دکور کنید؟ 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه