Chidaneh.com placeholder image

مبل کلاسیک یا مدرن، کدام را انتخاب کنم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: خرید مبلمان مناسب یکی از دغدغه های افراد برای داشتن دکوراسیونی زیبا است. مبل ها در چیدمان خانه بخش زیادی از فضای نشیمن را به خود اختصاص می دهند و از این رو انتخابی مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. برای خرید مبل ابتدا بهتر است با مدل ها و انواع مختلف آن آشنا شوید تا با توجه به سلیقه و سبک چیدمان خانه تان گزینه ای مناسب انتخاب کنید، به همین منظور سراغ مجموعه مبل ایرانیان رفته اینم تا نمونه هایی از انواع مبل کلاسیک و مدرن را ببینیم.

در ادامه خواهید دید:

قالیشویی ادیب
  • برای خرید مبلمان از کجا شروع کنیم
  • مدل های مختلف مبل کلاسیک را بشناسید
  • مبل کلاسیک فرانسوی
  • مبل کلاسیک انگلیسی
  • مبل های مدرن انتخابی راحت برای خانه
  • مبل چسترفیلد
  • مبل راحتی تخت خوابشو
  • مبلمان و سرویس خواب

مبل ایرانیان
مبل راحتی مدرن جدید
مبل ایرانیان

برای خرید مبلمان از کجا شروع کنیم

اگر مراجعه به مراکز فروش مبلمان برایتان دشوار است پس با ما همراه باشید تا با معرفی تعدادی از جدیدترین مدل های مبلمان خانگی شما را در این موضوع همیاری کنیم. مبلمان هایی که می خواهیم به معرفی آن ها بپردازیم تعدادی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین طرح های ارایه شده هستند؛ همچنین برای دستیابی به مدل های بیشتر می توانید از مجموعه مبل ایرانیان در سایت چیدانه جست و جو کنید و از نمونه کارهای دیگر بازدید کنید.

مطالب بیشتر: انواع مبلمان کلاسیک، سرمایه‌ای با ارزش در خانه!

مبل ایرانیان
مبلمان استیل کلاسیک کرم
مبل ایرانیان

مدل های مختلف مبل کلاسیک را بشناسید

مبل های کلاسیک از گذشته تا به امروز بسیار محبوب بوده اند و همواره انتخاب خاص پسندان هستند . مبل های کلاسیک را بسیاری با نام مبل های سلطنتی می شناسند اما این نام برای یک مدل خاص از مبلمان کلاسیک به کار می رود. مبل های کلاسیک در ظاهر خود وقار خاصی دارند و می توانند چیدمان یک خانه را خاص و چشمگیر کنند. این دسته از مبل ها عمدتا با بدنه ای چوبی  و ظریف، با روکشی پارچه ای ساخته می شوند و علاوه بر ظاهر زیبا باید از ساختاری محکم برخوردار باشند. “مجموعه مبل ایرانیان" توانسته علاوه بر ارایه مبلمانی زیبا و راحت، کیفیت را نیز به خوبی با استفاده از بهترین متریال ها عرضه کند. در ادامه با معرفی مدل های پرفروش مبلمان کلاسیک با آن ها بیشتر آشنا شوید.

مطالب بیشتر: 20 مبل کلاسیک پرطرفدار از ویترین کالاهای چیدانه!

مبل ایرانیان
مبلمان استیل کلاسیک کرم
مبل ایرانیان

مبل کلاسیک فرانسوی

مبل کلاسیک فرانسوی یک طرح خاص و استثنایی است. این سبک از پاریس آمده و به مرور در سایر کشور ها به طرحی پراستفاده برای مبلمان بدل شده است .مبلمان فرانسوی بدنه و پایه ای چوبی دارد که انحناهایی در آن ها دیده می شود. این انحنا در پایه مبل آن را به نشانه ای برای این سبک تبدیل و آن را منحصر به فرد کرده است . بر روی بدنه این مبلمان که معمولا چوب هایی با رنگ های طلایی دارد، کنده کاری های وجود دارد که ظرافت مبل را دو چندان می کند . این مبل تنها برای فضا های بزرگ مناسب نیست بلکه در یک خانه با متراژ کوچک نیز می توان با آن چیدمانی صحیح انجام داد. توجه داشته باشید که مبلمان فرانسوی ماهیتی تماما کلاسیک دارد و نمی توان آن را با سبک مدرن تلفیق کرد و همچنین برای آنکه زیبایی این مبل به درستی نمایش یابد بهتر است اصالت کلاسیک آن را حفظ کرد.

مطلب پیشنهادی: مبل کلاسیک فرانسوی، این لوکس دوست داشتنی

مبل ایرانیان
میز غذاخوری کلاسیک استیل
مبل ایرانیان

مبل کلاسیک انگلیسی

مبل کلاسیک انگلیسی از دسته مبل های کلاسیک راحتی است و مانند مبل کلاسیک فرانسوی جزییات زیادی در تزیین بدنه خود ندارد اما فرم منحنی آن را در پایه ها حفظ کرده است. برای ساخت این مبل از چوب راش در بدنه و از فوم سرد در قسمت نشیمن گاه استفاده می شود. پارچه رو مبلی آن معمولا از جنس پورشه بوده و محدودیت رنگی خاصی ندارد. مبل انگلیسی چون در دسته مبل های کلاسیک راحتی قرار می گیرد به آسانی در هر فضا با هر کارکرد و ابعادی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مطالب بیشتر: خرید سرویس خواب، هر آنچه باید بدانید

مبل ایرانیان
مبلمان راحتی تختخواب شو
مبل ایرانیان

مبل ایرانیان
مبل راحتی مدرن جدید
مبل ایرانیان

مبل ایرانیان
مبل راحتی مدرن جدید
مبل ایرانیان

مبل های مدرن انتخابی راحت برای خانه

مبل های راحتی و یا مدرن انتخاب تمام کسانی است که به دنبال مبلی راحت برای نشستن و استراحت هستند. این دسته از مبل ها تزیینات ریز و زیاد مبل کلاسیک را ندارد ، ساختار ساده ای دارند و تنوع بیشتری را نیز می توان در آن ها پیدا کرد . این مبل ها در زندگی شلوغ امروزه فضایی آرام و بی دغدغه را در خانه به وجود می آورد و زیبایی، سادگی و راحتی را در کنار هم به ارمغان می آورد. مبل های مدرن وزن کمتری نسبت به مبل های کلاسیک دارند و از لحاظ قیمت نیز از مبل کلاسیک ارزان تر هستند.

مطلب بیشتر: دکوراسیون به سبک مدرن یا معاصر

مبل ایرانیان
سرویس مبل کلاسیک راحتی طوسی
مبل ایرانیان

مبل چسترفیلد

مبلی با اصالت انگلیسی که به دلیل فرم و ظاهر زیبا و کارا در تمامی کشور ها مورد استفاده قرار گرفته است. مبل چستر ترکیبی از چوب، پارچه و چرم است که با سه سبک متفاوت ساخته می شود؛ تمام پارچه، تمام چرم، چرم و پارچه. این کاناپه پشتی ای بلند، دسته های گرد و خمیده و پایه ای کوتاه از جنس چوب صنوبر و یا راش دارد. تکیه گاه مبل دارای طرحی دکمه کاری شده است که آن را می توان ویژگی اصلی این مبل دانست. مبل چستر فیلد در یک دکوراسیون مدرن همانقدر زیبا خواهد بود که در یک چیدمان با سبکی نئوکلاسیک و یا معاصر می تواند باشد.

مطالب بیشتر: مبلمان چستر 2020، پنج سوال که همه می پرسند!

مبل ایرانیان
مبلمان راحتی تختخواب شو
مبل ایرانیان

مبل راحتی تخت خوابشو

امروزه استفاده از لوازم چند منظوره برای استفاده بهینه از فضاها بیش از پیش احساس می شود. مبل تختخوابشو به دلیل قابلیت تغییر شکلی که دارد انتخاب مناسب و کاربردی در آپارتمان های امروزی است. برای استراحت روی یک مبل گرم و نرم کافیست انتخاب مناسبی داشته باشید، مجموعه مبل ایرانیان تنوعی از مدل های مختلف مبلمان تخت خوابشو در رنگ بندی های متفاوت را ارائه می نماید.

مطالب بیشتر: نکات مهم و اساسی جهت خرید مبل تختخواب شو (تخت شو)

مبل ایرانیان
سرویس تخت خواب دونفره شیک
مبل ایرانیان

مبل ایرانیان
سرویس تخت خواب دونفره شیک
مبل ایرانیان

مبلمان و سرویس خواب

سرویس خواب دونفره که گاهی به آن سرویس خواب عروس هم می‌گویند معمولا علاوه بر تخت خواب شامل وسایلی نظیر پاتختی‌ها، آینه و کنسول (میز آرایش)، کمد و دراور، پاف سرویس خواب و میز سرویس نیز می‌باشد که افراد با توجه به نیاز خود ست کامل سرویس خواب یا بخشی از آن را خریداری می‌کنند. سرویس خواب همچنین به نوعی مهم‌ ترین عنصر در دکوراسیون اتاق خواب است. بنابراین انتخاب آگاهانه سرویس خواب نه‌ تنها از نظر عملکرد، بلکه از نظر زیبایی نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. انتخابی ساده و راحت، خریدی متنوع که می توانید انواع آن را در بهترین گالری ها ماند “مبل ایرانیان" به راحتی پیدا کنید. 

 

 

برای دیدن نمونه کار های بیشتر و متنوع تر سری به پروفایل «مبل ایرانیان» بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه