Chidaneh.com placeholder image

نصب روشویی، از انواع مدل ها تا خدمات آنلاین

به قلم: مژگان احمدی

بدون شک نصب روشویی در سرویس های بهداشتی، از ملزومات هر خانه ای به حساب می آید امروزه نیز با توجه به تنوع بسیار زیاد انواع سرویس روشویی دستشویی، بعضی از مدل های روشویی که اغلب گران قیمت هم می باشند را می توان جزء تجهیزات لوکس در دکوراسیون خانه ها به حساب آورد. بنابراین وجود یک نصاب حرفه ای برای نصب سرویس روشویی با توجه انواع طراحی و مدل هایی که دارند ضرورت خواهد داشت. در این مقاله از چیدانه به نکات کاربردی و مهمی درباره انواع روشویی جدید و استفاده از خدمات آنلاین نصب روشویی اشاره می کنیم که جواب بسیاری از سوال هایتان در این زمینه خواهد بود.

سرویس خواب بالسا

انواع روشویی

در چه صورت نیاز به نصاب روشویی داریم؟

در هنگام نوسازی و یا بازسازی ساختمان ها، دیر یا زود پس از طراحی هال و آشپزخانه، نوبت به طراحی و بازسازی سرویس های بهداشتی هم می رسد! البته شاید بتوانید چیزهایی مثل جا دستمالی و یا جا حوله ای را خودتان هم نصب کنید، اما بدون شک برای نصب روشویی و سایر تجهیزات وابسته به آن نظیر شیرآلات روشویی، نیاز به یک متخصص و نصاب روشویی خواهید داشت. به طور کلی توصیه می شود که نصب و اجرای انواع روشویی های سرویس بهداشتی را به متخصصین این کار بسپارید تا آن را به صورتی اصولی و با ظرافت انجام دهند. مخصوصا اگر هزینه زیادی برای خرید روشویی تان پرداخت کرده اید!

مطلب پیشنهادی: 15 کابینت روشویی جادار برای نظم دهی سرویس بهداشتی

روشویی مدرن

روشویی شیموس ShamusSignature
روشویی دست ساز شیموس
روشویی شیموس ShamusSignature

روشویی شیموس ShamusSignature
روشویی دست ساز شیموس
روشویی شیموس ShamusSignature

انواع مدل روشویی با سبک ها و طراحی های متنوع

شاید بتوان گفت که تنها مدل روشویی در قدیم، روشویی چینی پایه دار بوده است که هنوز هم در بسیاری از خانه ها وجود دارد. پر واضح است که در گذشته کمتر کسی به دیزاین سرویس های بهداشتی اهمیت می داد. در حالی که امروزه به طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز مانند سایر نقاط خانه اهمیت داده می شود و انواع مدل روشویی سرویس بهداشتی نیز به همین منظور تولید می شوند. روشویی های جدید نه تنها کاربرد بیشتری نسبت به مدل های قدیمی دارند، بلکه از نظر طراحی و دیزاین نیز بسیار متنوع هستند. انواع روشویی کابینتی، انواع روشویی سنگی، انواع روشویی سلطنتی، انواع روشویی کمد دار، انواع روشویی دیواری، انواع روشویی بدون پایه، انواع روشویی نیم پایه، انواع روشویی پایه دار، انواع کابینت روشویی پی وی سی و انواع روشویی سرامیکی از جمله مدل های مختلف روشویی هستند که با طراحی های گوناگون به صورت روشویی مدرن و روشویی کلاسیک ساخته می شوند.

مطلب پیشنهادی: روشویی کابینتی، چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟

کابینت روشویی

روشویی شیموس ShamusSignature
کنسول روشویی
روشویی شیموس ShamusSignature

پیش نیازهای فضا برای نصب روشویی در آن چیست؟

به طور کلی پیش از انتخاب، خرید و نصب روشویی دستشویی، ضروری است که فضای سرویس بهداشتی را با دقت بررسی کنید. یعنی ابعاد و اندازه های دقیق فضا، محل قرارگیری در و پنجره و کلیه محدودیت های فضایی برای قرار دادن سرویس روشویی را بدانید و با توجه به این اطلاعات، برای خرید سرویس روشویی مناسب برای آن فضا اقدام کنید. به عنوان مثال اگر فضای سرویس بهداشتی منزل تان کوچک می باشد، بهتر است که از انواع مدل روشویی کوچک برای آن فضا استفاده کنید. زیرا استفاده از روشویی بزرگ برای فضای کوچک نه تنها زیبا نیست، بلکه بسیار جاگیر و مزاحم نیز می باشد.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید روشویی: سرویس بهداشتی تان را زیبا و کاربردی کنید!

نصب انواع مدل روشویی

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

چگونه یک متخصص خوب برای نصب روشویی پیدا کنیم؟

نصب سرویس روشویی اغلب توسط متخصصین و نصاب های با تجربه انجام می شود. این خدمات امروزه به صورت آنلاین نیز ارائه می شوند و به صورت اینترنتی نیز می توان بسیاری از این متخصصین کاربلد را پیدا نمود. بسیاری از این متخصصین در چیدانه هم حضور دارند. می توانید خیلی راحت با  اهالی فن و شرکت های مرتبط با نصب و تعمیر روشویی در چیدانه در ارتباط باشد. علاوه بر این می توانید به پروفایل شرکت های ارائه کننده‌ی روشویی در چیدانه بروید و از نمونه کارهایشان دیدن کنید.

مطلب پیشنهادی: روشویی دستشویی کابینتی، 8 مدل در سرویس های ایرانی!

انواع مدل روشویی

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

قبل از خرید و نصب روشویی چه اطلاعاتی را از نصاب روشویی بگیریم؟

توصیه می شود که قبل از خرید و نصب روشویی، پیش از هر چیز درباره هزینه و دستمزد نصب روشویی با نصاب خود به توافق برسید. چرا که که روشویی ها انواع مختلفی دارند و روش های نصب آن ها نیز متفاوت است. پس قیمت های مختلفی نیز برای نصب آن ها وجود دارد و بهتر است که شما این مسئله را پیش از شروع کار بدانید. علاوه بر این توصیه می شود که از نصاب خود بخواهید که شرایط ضمانت اجرای کارش را به شما توضیح دهد. به این معنی که او کارش را چگونه تضمین می کند و چه خدماتی برای ضمانت و پشتیبانی کارش ارائه می دهد.

مطلب پیشنهادی: چراغ بالای روشویی، سرویس شما کدام نورپردازی را نیاز دارد؟

نصب شیرآلات روشویی

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

هزینه نصب روشویی چقدر است؟

عوامل زیادی بر روی هزینه نصب روشویی اثر دارند. همان طور که اشاره کردیم قیمت نصب روشویی با توجه به اینکه روشویی تان از کدام مدل باشد متفاوت است. علاوه بر این توجه داشته باشید که نوع شیرآلات روشویی و هزینه نصب آن ها و همچنین هزینه نصب تجهیزات جانبی روشویی مانند آینه، جا مایع، جا صابون، جا دستمالی و … نیز هر یک بر روی هزینه نهایی نصب روشویی تاثیر می گذارند.

مطلب پیشنهادی: شیک ترین سینک و روشویی سرویس بهداشتی را انتخاب کنید!

نصب روشویی پایه دار

سفارش آنلاین روشویی چه ارجحیتی بر خرید مستقیم آن دارد؟

به طور کلی می توان گفت که استفاده از خدمات آنلاین نه تنها دنیای نامحدودی از انتخاب را پیش رویتان می گذارد، بلکه اغلب در وقت و هزینه‌ی شما صرفه جویی می کند. شما می توانید خیلی راحت و بدون دردسر نمونه کارهای هر یک از اهالی فن و شرکت های ارائه کننده‌ی روشویی و دیگر تجهیزات بهداشتی در چیدانه را مشاهده کنید و در صورت نیاز از طریق اطلاعات تماس‌شان با آن ها در ارتباط باشد.

مطلب پیشنهادی : کابینت روشویی، مدل کمدهای چوبی قدیمی در دکوراسیون مدرن!

نصب روشویی

از طریق چیدانه چگونه برای سفارش و نصب روشویی اقدام کنیم؟

برای این منظور کافی ست که به سامانه ثبت درخواست چیدانه بروید و درخواست خود را به منظور استفاده از خدمات آنلاین نصب روشویی با پاسخ دادن به چند سوال ثبت نمایید. در این مرحله کارتان تمام می شود و باید منتظر باشید تا متخصصین و اهالی فن در چیدانه خیلی زود با شما تماس بگیرند.

همین حالا اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات نصب روشویی از طریق چیدانه نمایید>>>

در مورد این موضوع بیشتر بدانید :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه