Chidaneh.com placeholder image

رنگ کمد دیواری، همه چی به انتخاب تو بستگی داره!

به قلم: تحریریه چیدانه

همه ما زمانی که می خواهیم خانه ای را برای خرید و یا اجاره انتخاب کنیم معیارهایی را در نظر می گیریم و خانه مورد نظر را بر اساس آن انتخاب می کنیم. برای خیلی از افراد داشتن کمد دیواری جادار و به اندازه یکی از مهم ترین ویژگی های یک خانه خوب است. درست است که یک خانه جادار و ایده آل، دارای کمد دیواری های بسیار بزرگ و عمیقی است، اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک کمد دیواری خوب باید شکل ظاهری و رنگ خوبی هم داشته باشد؟ شاید بتوان گفت که انتخاب رنگ کمد دیواری در بسیاری از مواقع بیش از چیزی که تصورش را می کنید اهمیت دارد.

کمد دیواری

چوب و هنر

[[nid:188424]]

شما می توانید با انتخاب رنگ مناسب کمد دیواری تاثیر بسزایی در زیبایی و تکامل دکوراسیون اتاق خواب و هم چنین بزرگ تر، کوچک تر، تاریک تر و حتی روشن تر نشان دادن آن داشته باشید. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم به همین موضوع بپردازیم و رنگ کمد دیواری را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر شما هم می خواهید رنگ کمد دیواری هوشمندانه تری را انتخاب کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

مطالب پیشنهادی : اگر کمد دیواری ندارید این 10 جالباسی را دریابید!

کمد دیواری سفید

[[nid:185553]]

رنگ کمد دیواری سفید

برای زمان هایی که هنوز برای دکوراسیون اتاق خواب خود به توافق نرسیده اید و نمی دانید چیدمان اتاق و رنگ آن به چه شکلی خواهد بود می توانید به سراغ ساده ترین گزینه پیش رو بروید: کمد دیواری سفید! کمد دیواری سفید آماده ترین شکل ممکن برای انتخاب رنگ و سبک دکوراسیونی شما است. علاوه بر این کمد دیواری سفید رنگ می تواند در بزرگ تر و البته روشن تر نشان دادن فضای اتاق نیز به شما کمک کند. معمولا توصیه می شود که برای دکوراسیون هایی کوچک و یا با رنگ های تیره و شلوغ از کمد دیواری سفید رنگ استفاده کنید تا بتوانید فضا را به تعادلی بصری رسانده و از شلوغ و یا تیره شدن بیش از حد آن جلوگیری نمایید.

مطلب مرتبط: با این 8 کمد دیواری مدرن به جنگ ریخت و پاش منزل بروید!

کمد دیواری مشکی

[[nid:21861]]

رنگ کمد دیواری مشکی

استفاده از رنگ مشکی برای کمد دیواری نیز تا حدودی می تواند مانند رنگ سفید عمل کرده و تقریبا برای تمامی رنگ های دکوراسیونی مناسب باشد. با این تفاوت که رنگ کمد دیواری مشکی می تواند فضا را تاریک تر و کوچک تر جلوه دهد. بنابراین در صورتی که فضای اتاق خوابتان محدود بوده و ابعاد کمی دارد بهتر است که اصلا به سراغ رنگ کمد دیواری مشکی یا تیره نروید. اما می توانید آن را با رنگ های روشن دیگری ترکیب نمایید.

مطلب پیشنهادی : 12 ایده نظم دهی برای ایجاد تحول در کمد لباس و کمد دیواری!

کمد دیواری چوبی

[[nid:185554]]

کمد دیواری چوبی

چوب معمولا یکی از محبوب ترین و البته زیباترین عناصر منتخب در دکوراسیون اتاق خواب است. داشتن کمد دیواری چوبی به لحاظ تداعی طبیعت و آرامش حاصل از آن می تواند گزینه خوبی برای دکوراسیون اتاق خواب شما باشد. ویژگی مثبت دیگر کمد دیواری چوبی آن است که شما می توانید آن را برای هر رنگ و سبک دکوراسیونی مورد استفاده قرار داده و از داشتن آن بهره مند شوید.

استفاده از کمد دیواری چوبی می تواند در چند شکل صورت پذیرد. شما می توانید رنگ و نوع چوب مورد استفاده برای کمد دیواری خود را با سایر وسایل و مبلمان محیط هماهنگ کنید. این یعنی برای مثال برای کمد دیواری خود از همان چوبی استفاده کنید که تخت خواب و یا میز آرایش شما از آن ساخته شده اند.

مطلب مرتبط: کمد دیواری جدید، بهترین مدل ها که دنبالش بودید!

دکوراسیون اتاق خواب زرد

انتخاب کمد دیواری برای دکوراسیون اتاق خواب رنگی

اگر دکوراسیون اتاق خواب شما رنگی است و نمی دانید با کمد دیواری آن چه کنید، بهتر است دست نگه دارید. توصیه ما این است که مانند این تصویر درون کمد دیواری خود را رنگ آمیزی کرده و درب آن را به رنگ سفید باقی نگه دارید. این کار باعث می شود که یکدستی رنگ دکوراسیون شما کمتر شده و جذابیت خود را حفظ نماید. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید وجود درب سفید برای کمد دیواری کمک کرده است که رنگ زرد غالب بر دکوراسیون اتاق خواب، بیش از حد نبوده و در ذوق شما نزند!

مطلب پیشنهادی : 10 ایده منحصر به فرد برای درب کمد دیواری

رنگ کمد دیواری در اتاق

رنگ کمد دیواری بر روی تک دیوار

به دکوراسیون اتاق خواب این تصویر نگاه کنید. همان طور که مشاهده می کنید یکی از دیوارهای اصلی و بزرگ اتاق دارای کاغذ دیواری طرح دار است و به تا حدودی منقش و یا شلوغ شده است. در چنین شرایطی نیاز به وجود یک دیوار تک رنگ و ساده در دکوراسیون اتاق خواب احساس می شود. به همین دلیل نیز دیوار ساده سبز رنگ در سمت راست تصویر به این شکل رنگ آمیزی شده است. در چنین مواقعی شما می توانید با انتخاب یک کمد دیواری ساده و تک رنگی مثل سفید و قرار دادن آن بر روی دیوار ساده، رنگ، نقش و طرح موجود در دکوراسیون اتاق خواب را به تعادل برسانید. با توجه به این توضیح شما می توانید در شرایط مشابه بررسی کنید که چه زمانی نیاز است که به سراغ کمد دیواری ساده بروید.

مطلب مرتبط: طراحی داخل کمد دیواری عمیق، چطوری متفاوتش کنم؟

کمد دیواری رنگی

کمد دیواری رنگی

در زمان هایی که دکوراسیون اتاق خواب شما ساده است و به دنبال یک نقطه کانونی می گردید تا توجه اتاق خواب را به خود معطوف کند می توانید بر روی کمد دیواری تان حساب کنید. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید وجود کمد دیواری رنگی در کنار دیوار سفید رنگ و دکوراسیونی ساده توانسته فضایی متعادل و در عین حال خوش رنگ ایجاد کند، به گونه ای که گویی هر کدام از رنگ ها به درستی سر جای خودشان قرار گرفته اند. این نوع از رنگ کمد دیواری معمولا برای دکوراسیون های مدرن و یا فانتزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مطلب مرتبط: طراحی داخلی کمد دیواری، جدیدترین ها!

ترکیب کمد و کاغذ دیواری

ترکیب رنگ کمد دیواری و کاغذ دیواری

شما می توانید حتی برای انتخاب کاغذ دیواری تان نیز خلاقیت به خرج دهید. همان طور که در این عکس مشاهده می کنید یکی از راه های انتخاب رنگ کمد دیواری، کمک گرفتن از طرح و نقش کاغذ دیواری است. در این تصویر از یک کاغذ دیواری در میان دو طرف کمد دیواری استفاده شده است و در نهایت نیز برای کمد دیواری از رنگی بهره گرفته شده که بتواند با رنگ کاغذ دیواری هماهنگی داشته باشد. بنابراین یکی از مهم ترین راه ها برای انتخاب رنگ کمد دیواری، توجه به رنگ کاغذ دیواری منزل است.

برای انتخاب جدیدترین مدل ها به اهالی فن چیدانه سر بزنید

مطالب بیش تری بخوانید :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه