Chidaneh.com placeholder image

فرش مناسب برای مبل راحتی، چه رنگ و نقشی؟

به قلم: گلنار

فرش به عنوان لنگر فضا شناخته می شود و به همین دلیل است ک باید آن را با نگاهی عمیقتر انتخاب کنید. انتخاب فرش فارغ از سبک و طرح مورد نظر شما، اصولی دارد که باید بر حسب مساحت موجود، ابعاد خاصی برای آن در نظر گرفته شود. در این ویدیو با گروه آقای فرش همراه شدیم تا نکات مهم در انتخاب فرش مناسب مبل راحتی را بررسی کنیم.

فرش مناسب مبل راحتی

یکی از مهم ترین وسایلی که باید با فرش هماهنگی داشته باشد مبلمان است. از آن جایی که هم مبلمان و هم فرش تنوع بالایی در مدل، طرح و نقش دارند، این کار گاهی اوقات بسیار سخت می شود. به همین دلیل لازم است چند ترفند در مورد انتخاب فرش برای مبل راحتی بدانید. در ایتدا مدل فرش را مشخص کنید:

تابلو فرش ریحان
  • فرش مدرن برای مبل راحتی
  • فرش کلاسیک برای مبل راحتی
  • گبه و گلیم مناسب مبل راحتی

آقای فرش
گالری مدرن
آقای فرش

فرش مدرن برای مبل راحتی

ست کردن با این فرش مدرن بسیار راحت است زیرا از نظر سبک با مبلمان مدرن هم خوانی دارد:              

  • مبل راحتی با فرش مدرن رنگی:

اگر فرش مدرن رر با رنگ و طرح خاص انتخاب می کنید، بهتر است رنگ مبل راحتی را خنثی در نشر بگیرید. رنگ هایی مثل سفید، طوسی، خاکی. البته گاهی بسته به بزرگی و کوچیکی فضا هم می شود از رنگ های مکمل فرش برای مبل راحتی استفاده کرد.

  • مبل راحتی با فرش مدرن خنثی:

اما برعکس اگه فرش مدرن شما دارای رنگ خنثی و ملایمی است می توانید مبل راحتی رنگی یا طرحدار را برای آن انتخاب کنید.

آقای فرش
فرش ماشینی طرح دستباف
آقای فرش

فرش کلاسیک برای مبل راحتی

بعضی از افراد به فرش کلاسیک ایرانی علاقه زیادی دارند که البته برای مبل راحتی هم مناسب است. بهتر است هنگام انتخاب رنگ مبل از رنگ هایی که در فرش وجود دارند کمک بگیرید. این کار باعث می شود که رنگ اضافی وارد فضا نشده و از شلوغ شدن بیش از اندازه جلوگیری شود.

گبه و گلیم برای مبل راحتی

گبه و گلیم هم شرایطی مانند فرش کلاسیک دارند، باید اجازه بدهید نقش و رنگ‌شان به خوبی دیده شود. به همین بهتر است یا از مبل راحتی خنثی استفاده نمایید یا از یکی از رنگ هایی که در گلیم و گبه وجود دارد کمک بگیرید.

 

“برای مشاهده انواع مدل فرش برای مبل راحتی به پروفایل آقای فرش مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی :

مجری: زهرا احمدی | فیلمبردار : محمدحسن جمالی

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه