Chidaneh.com placeholder image

آموزش بازاریابی برای معماران و طراحان داخلی

به قلم: دکوراسیون داخلی مهشید رئیسی

دکوراسیون داخلی امروزه یکی از رشته ها و شغل های پرطرفدار و همچنین پردرآمد در شاخه معماری می باشد، به شرطی که یک سری اصول علمی و پایه در این رشته را بدانیم و کمی مسائل مدیریتی و حقوقی را نیز چاشنی دانشمان کنیم تا در کنار بستن کار و اجرایی متفاوت بتوانیم از رضایت کارفرما و همچنین به درامدی در خور زحمتی که می کشیم برسیم.

یکی از مهم ترین اصولی که در پروسه دیزاینر شدن باید به آن توجه شود اصول درست بازاریابی در دکور می باشد که کاملا با اصول بازاریابی موجود در بازار برای فروش محصول متفاوت می باشد.

چوب و هنر

کلاس های آموزشی مهشید رئیسی

در معماری داخلی 2 مدل بازاریابی وجود دارد:

بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم

بازاریابی مستقیم مستلزم یک سری تجهیزات اولیه می باشد که از جمله آنها می توان به کارت ویزیت و بروشور یک صفحه ای اشاره داشت که در زمان مراجعه حضوری بتوان ارائه داد، کارت ویزیت خود باید شامل شرایطی  باشد که در کلاس های کوچینگ پول سازی در دکوراسیون به صورت کامل توضیح داده می شود و مکان های بلقوه ای که برای گرفتن کار دکوراسیون باید به آنها سرزد از جمله موارد زیر می باشد:

  • بنگاه ها (املاک)
  • ساختمان های در مرحله نازک کاری
  • پاساژهای در مرحله دکور مغازه ها

که طرز صحبت و پرزنت برای هر مکانی کاملا متفاوت می باشد و نحوه برخورد با هر فردی از هر تایپ شخصیتی را به تفصیل در کلاس های کوچینگ به دانش پژوهان گفته خواهد شد.

بازاریابی غیر مستقیم نیز مستلزم دو مورد می باشد، داشتن اینستاگرام فعال و وب سایت با الکسای بالا که باعث می شود توسط کاربر دیده شوید و انتخاب شوید. با این روش شما در کم ترین حالت ممکن 50% راه را رفته اید و نیاز به متقاعد کردن مشتری خیلی ساده تر خواهد شد.

دکوراسیون داخلی مهشید رئیسی

در نظر داشته باشید که داشتن صفحه اینستاگرام به دو صورت می تواند باشد، اینستاگرام پرسنال برند و اینستاگرام شرکتی، برای هر کدام چه روش هایی به کار ببریم تا در سریع ترین زمان ممکن تعداد مخاطبان واقعی تان بالا رود؟؟؟ این نکته را در نظر بگیریم که در فضای اینترنت چه اینستاگرام، چه وب سایت مهم داشتن یک صفحه برای اعتبار نیست بلکه مهم ایجاد صفحه ای پر مخاطب برای جذب مشتری می باشد چرا که طبق اخرین امار در سال 2018 کلیه کسب و کارها فروششان وابسته به اپلیکیشن های داخل گوشی می شود.

برای آموزش اینستاگرام و ساخت برند شخصی و شرکتی باید وقت بگذاریم تا نتیجه ای متفاوت بگیریم همان گونه که برای بریدن یک درخت اول باید تبر را تیز کنیم و بعد اقدام به قطع می نماییم. برای شروع هر کاری جدای از رشته ای که خوانده ایم باید یاد بگیریم برای ورود به بازارکار حرفه ای که دنیایی کاملا متفاوت با دانشگاه و آموزه هایش دارد از کلاس های کاملا عملی استفاده نماییم تا راه را خیلی کوتاه و سریع کند، همانگونه که زمانی برای رسیدن از شمال به جنوب 30 روز زمان می گذاشتند و بعد از امدن خط راه اهن و قطار این پیمایش فاصله به یک روز رسید، رسیدن به شغلی با پرستیژ و پردرآمد نیز می تواند عوض 10 سال کارمندی و آزمون و خطا به 1 سال برسد.

برای کسب اطلاع از کلاس ها و همایش های تخصصی برند خانم مهشید رئیسی صفحه اینستاگرام آموزشی ما به نشانی www.instsgram.com/reissiteaching را فالو کنید تا از تمام رویدادها و همچنین روزانه یک آموزش کاربردی اطلاع پیدا کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه