Chidaneh.com placeholder image

مهمانی در باغ، بهترین تزیینات برای یک عصرانه تابستانه و خنک!

به قلم: تحریریه چیدانه

معمولا کسانی که عاشق گل و گیاه هستند با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرمای هوا ترجیح می دهند که غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های گوارایشان را در یک جمع دوستانه و در باغ و حیاط خانه شان نوش جان کنند. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم تعدادی از زیباترین ایده های مهمانی در باغ های تابستانه را به شما معرفی کنیم که با کمک آنها بتوانید مهمانی در باغ خود را به بهترین و جذاب ترین حالت ممکن برگزار کنید.

طراحی فضای سبز با گل

سرویس خواب بالسا

طراحی فضای سبز با گل ها

به طور کلی باید گفت که طراحی باغ و مهمانی در باغ باید به معنای واقعی پر از گل باشد. شما می توانید با طراحی های خودتان بسازید و با کمک خلاقیت خود میز ناهارخوری خود را پر از گل های رنگارنگ کنید.

مطلب مرتبط: برگزاری مهمانی عصرانه، حال و هوای تابستانی یادتان نرود!

پیک نیک در باغ

پیک نیک در مهمانی در باغ

یکی از ایده های جذاب برای داشتن یک مهمانی در باغ گرم و خودمانی آن است که یک پیک نیک کوچک دست و پا کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با همراه داشتن یک پتو و بالشت ساده و سایر وسایل لازم از داشتن این مهمانی لذت ببرید.

تزیین میز ناهارخوری با گل

دسته گل به عنوان تزیین میز ناهارخوری

یکی از راحت ترین و در عین حال جذاب ترین کارهایی که می توانید برای مهمانی در باغ خود انجام دهید آن است که از یک دسته گل زیبا بر روی میز بهره بگیرید. علاوه بر این شما می توانید کنار این گل ها کارت تبریک و یا کارت پستال خود را نیز قرار دهید.

مطلب مرتبط: دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه!

دسر به شکل گل

سرو دسری با طرح طبیعت

شما می توانید با تهیه شیرینی و دسرهایی با شکل گل و شکوفه، حس و حال سبز و زیبایی را برای مهمانی خود ایجاد نمایید.

نصب دیوار گل

نصب یک دیوار گلی

ممکن است اینکه بخواهید یک دیواری را پر از گل کنید به نظرتان کار بسیار پرزحمت و سختی بیاید، اما شما می توانید با صرف اندکی حوصله و ذوق از پس این کار برآمده و لحظات زیبایی را برای خود و مهمانانتان به ارمغان بیاورید.

مطلب مرتبط: برگزاری مهمانی در منزل، ارزون و کامل از مهمونا پذیرایی کن!

استفاده از اسطوخودوس برای پذیرایی

تزیین نوشیدنی با اسطوخودوس

شما می توانید حال و هوای سبز و پر از گل را به سفره خود نیز بیاورید. پیشنهاد ما این است که مانند این تصویر از شاخه ای اسطوخودوس در نوشیدنی خود استفاده کرده و لذت نوشیدن آن را چند برابر نمایید.

استفاده از ریسه نور

آویزان کردن ریسه نوری

 توصیه ما این است که با کمک یک ریسه نوری زیبا فضایی جادویی و خاص را در مهمانی در باغ خود فراهم کنید. نتیجه آن نیز در این تصویر به خوبی نمایان است.

مشخص کردن تم لباس

مشخص کردن تم لباس

شما می توانید با مشخص کردن یک تم لباس از مهمان هایتان بخواهید که لباس هایی با موضوع و تم گل و طبیعت بپوشند. این کار جالب به شما کمک می کند که جمعی دوستانه و یکدست داشته باشید و زمان خود را به لذت و خوشگذرانی بیشتری سپری کنید.

مهمانی به صرف چای

مهمانی به صرف چای

یکی از بهترین استفاده هایی که شما می توانید از باغ و یا فضای سبز خود داشته باشید ترتیب دادن یک مهمانی خودمانی به صرف چای و شیرینی است. شما می توانید برای برگزاری این مهمانی شیرینی های خوشمزه ای تهیه کرده و در کنار فینگرفودهایی جذاب و لذیذ از مهمان هایتان پذیرایی کنید.

روشن کردن آتش در باغ

روشن کردن آتش

اگر قرار است که مهمانی شما بعد از ظهر و در نبود آفتاب برگزار شود می توانید آتشی را دست و پا کرده و همراه با مهمان های خود در اطراف آن بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. قطعا چنین فضایی گفت و گوی گرم و دلچسبی را برایتان فراهم خواهد آورد.

استفاده از گل برای پذیرایی

هم زدن نوشیدنی با گل

شما می توانید با انجام چنین کار خارق العاده ای با کمک گل هایی زیبا نوشیدنی خود را هم زده و نوش جان نمایید.

ایستگاه گل

فضایی برای چیدمان گل ها

توصیه می کنیم فضای مشخصی را به عنوان یک ایستگاه تعیین کرده و گل های خود را در آن چیدمان نمایید. دقیقا مثل این تصویر!

اگر شما هم گوشه سبز و دلنشینی در خانه خود ایجاد کرده اید می توانید در مسابقه “خانه سبز من" که در حال برگزاری است، شرکت کنید. اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید.

منبع: housebeautiful

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه