Chidaneh.com placeholder image

ایده های کم خرج برای دکوراسیون، سال نو منزل نو!

به قلم: کیمیا مرادی

 

تقریبا برای تمام ما پیش آمده است که احساس کنیم، فضای خانه دیگر آن تازگی، شادابی و الهام بخشی را برایمان ندارد. شاید از رنگ دیوار خسته شده باشیم! شاید هم مبلمانمان نیاز به کمی تعمیر داشته باشند! دلیلش هرچه باشد، در این مواقع تغییر دکوراسیون به امری اجتناب ناپذیر تبدیل می شود. اما بودجه کافی برای این کار را داریم؟ خبر خوب این است که چیدانه راهکارهای مقرون به صرفه و ارزان برای تغییر دکوراسیون عید آماده کرده است. سال نو، منزل نو!

سرویس خواب بالسا

گروه طراحی شیفت
آشپزخانه مدرن ایل خانه
گروه طراحی شیفت

شرکت معماری دکوکو
طراحی مدرن آشپزخانه پروژه الهیه
شرکت معماری دکوکو

تغییر دکوراسیون ارزان آشپزخانه

شیرآلات و دسته های کابینت را تعویض کنید! شاید بودجه و وقت کافی برای تغییر کابینت ها یا کاشی ها را نداشته باشید. جای نگرانی نیست. با تعویض شیرآلات و دسته ها تأثیر زیادی بر دکوراسیون آشپزخانه خود خواهید گذاشت. بعلاوه دیگر صدای چکه آب برایتان آزاردهنده شده بود. تغییر کوچک، تأثیر بزرگ!

مطلب پیشنهادی: به سادگی شیرهای آب قدیمی را عوض کنیم!

تغییر دکوراسیون ارزان

تغییر دکوراسیون نشیمن

تغییر دکوراسیون ارزان نشیمن

1- نقاشی روی دیوار می تواند یکی از مهیج ترین تغییراتی باشد که در دکوراسیون منزلتان می دهید. خودتان تصمیم می گیرید، خودتان می کشید و خودتان لذت می برید! البته برای دریاف کمک می توانید از ثبت خدمات رایگان در چیدانه استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: دیوارهای بی نظیر با رنگ و نقاشی های ساده و ارزان!

استودیو معماری بوژگان
طراحی داخلی نشیمن معاصر ساختمان عارف
استودیو معماری بوژگان

تهران دیزاین سنتر
دکوراسیون آبی پذیرایی
تهران دیزاین سنتر

2- رنگ کردن قاب پنجره ها: اگر به نشیمنتان به چشم یک قاب عکس نگاه کنید، متوجه نقش مهم پنجره ها خواهید شد. اگر در خانه قدمت دار زندگی می کنید که درب و پنجره آهنی دارد، هر سال آن ها را رنگ کنید. شاید بتوانید کمی تغییر هم در سبک والان های پرده ایجاد کنید. هرچه باشد از هر انگشتتان یک هنر می بارد!

شرکت معماری دکوکو
طراحی مدرن آپارتمان پروژه الهیه
شرکت معماری دکوکو

گروه معماری فرم و فضا
دکوراسیون داخلی شیک
گروه معماری فرم و فضا

3- استفاده از گیاهان آپارتمانی، حس شادابی و الهام بخشی را به منزلتان باز می گرداند. می توانید از استند های گل استفاده کنید یا چند شلف خریداری کنید و روی دیوار نصب کنید. آنگاه گیاهان زیبایتان را رویشان قرار دهید. اگر از گیاهانتان خوب نگهداری کنید به زودی می توانید آن ها را تکثیر کنید. حتما پوتوس را انتخاب کنید! گیاهانتان را محدود به کنج های خانه یا لبه پنجره ها نکنید. آن ها را مانند یک تابلو هنری زنده به دیوار بیاویزید!

مطلب پیشنهادی: بادوام‌ترین گیاهان آپارتمانی، پاسخ به 5 سوال رایج شما

سهراب رفعت
دکوراسیون داخلی ویلای فردوس
سهراب رفعت

4- برقراری تعادل در رنگ ها، شاید مهم ترین کار شما در دکوراسیونتان باشد. البته به جای هزینه کردن برای نقاشی کلی یا کاغذ دیواری، می توانید از کوسن ها و اکسسوری ها استفاده کنید. در این میان می توانید با قاب عکس هایی از لحظات شیرین سال گذشته، عشق را وارد نشیمنتان کنید. یک دیوار را انتخاب کنید و قاب ها را کنار هم نصب کنید. اولین قسمت از خانه که نظر مهمانان را جلب خواهد کرد، همین دیوار است.

گروه مبلمان یاتاش
سرویس خواب زیبا
گروه مبلمان یاتاش

طراحان داخلی آبنوس
طراحی داخلی آبنوس
طراحان داخلی آبنوس

لوستر روژانو
لوستر شاخه ای
لوستر روژانو

تغییر دکوراسیون ارزان اتاق خواب

تخت مهم ترین وسیله در اتاق خواب است. پس اگر روتختی را عوض کنید، تغییر بزرگی دراتاق خواب ایجاد کرده اید. اگر اتاق خوابتان نور طبیعی می گیرد، از یک پرده نازک تر استفاده کنید، تا در طول روز از نور خورشید بهرمند شوید. نور خورشید در پیش گیری از افسردگی و ایجاد نشاط بیش تر موثر است.

مطالب پپیشنهادی:

عیدی سراسر عشق و شادی داشته باشید! چیدانه را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه