Chidaneh.com placeholder image

تزئینات جشن کریسمس، 4 ایده برای خانه های کوچک!

به قلم: کیمیا مرادی

 

سال نو میلادی پیشاپیش مبارک! کریسمس مبارک! روزشماری برای آغاز سال نو میلادی2019 شروع شده است و چیدانه برای همراهی شما هموطنان مسیحی عزیز، ایده های تزئینی نابی را آورده که می توانید هر فضای کوچکی را با آن بیارایید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

تزئینات کریسمس برای فضاهای کوچک

دکوراسیون جشن کریسمس

فضایی کوچک اما کریسمسی باشکوه

شما هم از آن دسته آدم هایی هستید که فکر می کنند هرچه درخت کریسمس بزرگ تر باشد، قطعا زیباتر است؟ من به اندازه شما در این کار تجربه ندارم اما خوب می دانم، زیبایی یک تعریف نسبیست. داشتن تزئیناتی خلاقانه و زیبا در یک آپارتمان کوچک کمی چالش برانگیز است پس از آن استقبال کنید!

تزیین دیوار برای جشن کریسمس

تزیین دیوار با المان کریسمس

در منزلتان راه بروید و به دیوارها و کنج های آپارتمان نقلیتان به چشم یک تابلو نگاه کنید! چطور است شاخه هایی از درختان کاج را به دیوار بیاویزید و از چراغ های ریسه ای کلاسیک که به راحتی در لاله زار پیدا می شوند، برای روشنایی استفاده کنید. شاید بخواهید یک یا دو شاخه و برگ کاج را طلایی رنگ کنید. تا در کنار رنگ سبز سیر خودنمایی کنند.

تزیین خانه برای کریسمس

تزیین پنجره برای جشن کریسمس

آپارتمان کوچک با پنجره های کریسمسی بزرگ

به نور آفتاب که از میان حلقه های کاج آویزان جلوی پنجره می تابد، فکر می کنم. بازی نور و سایه در یک صبح سرد کریسمسی عجیب دل انگیز می شود! شاید جایی برای یک درخت بزرگ کریسمس نباشد اما این حلقه های سبز زیبا با ربان های قرمز پاپیون زده، تضاد زیبایی را به نمایش می گذارند.

تزیینات کریسمس

شاید همان پایین پنجره جوراب های هدیه را آویزان کنید یا برای بابانوئل پیامی بفرستید تا هدایا را روی میز جلوی مبل هایتان بگذارد!

درخت کریسمس

به سبک خودتان کریسمس را بسازید!

حالا که آپارتمان های نقلی اجازه چیدمان های بزرگ و کلاسیک را نمی دهد. بیایید متفاوت عمل کنیم! این شیوه برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند، بسیار مفرح است. با عکس های خانوادگی، استیکر های دیواری یا هر چیز رنگی دیگر شکلی شبیه به درخت کریسمس روی دیوار ایجاد کنید. این درخت نمایانگر یک سال پر از شادی ها و چالش های زندگی شما خواهد بود. سالی که گذشت چطور بود؟!

تزیینات کریسمس

بگذارید کودکان هم در این فعالیت شرکت کنند. شاید بخواهند اسباب بازی مورد علاقه خود را به درخت اضافه کنند، سخت نگیرید! بعد از اتمام درخت آن را با گوی و چراغ تزئین کنید. ستاره طلایی را فراموش نکنید!

دکوراسیون کریسمس

رنگ قرمز را فراموش نکنید!

با اضافه کردن رنگ قرمز به منزلتان حال و هوای کریسمسی بیش تری ایجاد کنید. اضافه کردن چند شمع قرمز، کوسن هایی با طرح کریسمس و یک شال تخت قرمز می تواند در این زمینه به شما کمک بسیاری بکند.

چیدانه سالی پر از شادی و سلامتی برایتان آرزو میکند!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه